Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

НУШ (1 клас). Календарно-тематичне планування. Курс "Я досліджую світ" (вересень-жовтень).

Природознавство

Для кого: 1 Клас

11.10.2018

1570

64

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування складено згідно Державного стандарту початкової освіти (2018 р.) за типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

3 год

Тиждень 1. Я –ШКОЛЯР

Змістові лінії та пропонований матеріал

ПРО: Природа навколо мене. Жива і нежива природа.

СЗО: Спілкування. Повага до себе та інших людей. Безпечна дорога до/ зі школи. Важливість власного навчання у школі.

ГІО: Навіщо я навчаюся.

з/п

Зміст

Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)

Дата

Примітка

1.

Навіщо мені ходити до школи?

Хто я? Хто мої однокласники?

  • описує, як змінюються умови життя людини / 2 ГІО 1-1.2-3;

  • надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку / 2 ГІО 2-7.2-3;

  • встановлює, що, попри неповторність кожного, всі люди рівні, бо вони – люди / 2 ГІО 2-6.3-3

2.

Як безпечно дістатися до школи?

  • розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях / 2 СЗО 1-2.1-1;

  • обирає безпечну дорогу, розробляє безпечний маршрут до / зі школи з урахуванням правил дорожнього руху / 2 СЗО 1-2.3-1;

  • розрізняє основні знаки та символи дорожнього руху / 2 СЗО 1-2.4-3;

  • фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фото пристроїв / 2 ПРО 1-2.2-1;

  • розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) / 2 ПРО 1-4.3-1

3.

Що покласти у шкільний ранець?

  • розрізняє здорові та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини / 2 СЗО 2-3.1-5;

  • складає перелік речей, необхідних для конкретної життєвої ситуації / 2 СЗО 3-4.3-2;

  • об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри / 2 СЗО 3-4.4-6;

  • висловлює здогад про ймовірний результат / 2 ПРО 1-1.2-3;

  • розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо) / 2 ПРО 1-4.3-1

Тиждень 2. НАШ КЛАС

Змістові лінії та пропонований матеріал

ПРО: Спостереження як метод дослідження. Природні та рукотворні (штучні) об’єкти

СЗО: Робоче місце школяра і його впорядкування. Стосунки з дітьми своєї та іншої статі.

ГІО: Як досягти згоди – правила взаємодії. Ми – одна команда. Вироблення правил співпраці у класі.

з/п

Зміст

Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)

Дата

Примітка

4.

Як знайти свою класну кімнату?

  • виробляє разом з однокласниками доброчесні правила взаємодії; переконує, що вони потрібні / 2 ГІО 8.1 – 1;

  • визначає осіб, до яких може звертатися при поганому самопочутті (медсестра) / 2 СЗО 1.1-8 ;

  • визначає місця, де можна харчуватись здорово (їдальня) / 2СЗО 4.2-3 ;

  • пояснює, навіщо бути пунктуальним / -ою у школі / 2 ГІО 1.1-1 ;

  • об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри / 2 СЗО3.3-4;

  • виконує запропоновану роль у мікрогрупі, погоджується з рішенням команди/ 2 СЗО 4.4-6, 2 СЗО 4.4-7;

  • розрізняє власні емоції та почуття / 2СЗО 2.2-10

5.

Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам? Як створити безпеку і затишок в класі?

  • розпізнає живі та неживі природні об’єкти / 2 ПРО 4.3-2;

  • спостерігає за рослинами, які вирощує в класі / 2 ПРО 3.2-3;

  • спостерігає за улюбленими тваринами, які доглядає у класі / 2ПРО 3.2-4;

  • передбачає, якого результату досліджень він / вона очікує / 2 ПРО 1-1.2-2;

  • добирає найпростіші матеріали та прилади, які можна застосувати / 2 ПРО 1-1.3-2;

  • розповідає про власні емоції, які виникають під час спостереження та експериментування / 2 ПРО 1-1.6-1;

  • встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі / 2 СЗО 2-1.4-1;

  • організовує робоче місце для навчання з урахуванням умов у школі та вдома / 2 СЗО 3-4.1-4;

  • виконує запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди / 2 СЗО 3-4.4-7;

  • описує, які книжки / фільми / ігри він / вона любить і чому? / 2 ГІО 2-5.1-2;

  • залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання / 2 ГІО 2-7.2-2

6.

Як нам стати класною спільнотою?

  • підтримує та приймає інших/2 СЗО 2-1.2-2;

  • виробляє (з однокласниками) доброчесні правила взаємодії, переконує, що вони потрібні/2 ГІО 4-8.1-1;

  • обговорює проблеми класу, які його / її турбують, обирає один із варіантів їх розв’язання/2 ГІО 4-8.2-1;

  • з’ясовує, що він / вона може робити для однокласників, шкільної спільноти; робить відповідні пропозиції на зборах класу/2 ГІО 4-8.2-2

Тиждень 3. МОЇ ДРУЗІ

Змістові лінії та пропонований матеріал

ПРО: Об’єкти живої і неживої природи та їхні ознаки (величина, колір, форма, смак тощо).

СЗО: Уміння товаришувати. Ситуації, коли інші люди потребують допомоги.

ГІО: Хто мені друг/ подруга, а хто – приятель/ приятелька?

з/п

Зміст

Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)

Дата

Примітка

7.

Як обирати друзів?

  • розрізняє живі і неживі природні об’єкти/2 ПРО 1-4.3-2;

  • аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється з-посеред інших і які надають йому / їй неповторності/2 ГІО 1-6.1-2;

  • розповідає про свої зацікавлення,пояснює, як йому / їй подобається проводити дозвілля/2 ГІО 2-5.1-1;

  • пояснює, чому кожен може мати свої вподобання/2 ГІО 2-5.1-3;

  • пояснює, чому люди перебувають разом, взаємодіють/2 ГІО 2-7.2-1

8.

Як зберегти дружбу?

  • надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку/2 ГІО 2-7.2-3;

  • пояснює, до кого можна звернутися по допомогу, якщо когось ображають або принижують/2 ГІО 2-6.2-2;

  • розпізнає ситуації (із казок, оповідань, власного досвіду), у яких хтось зазнав образ, пояснює, як діяти в таких ситуаціях/2 ГІО 2-6.3-2;

  • описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує їх телефони/2 СЗО 1-1.3-2;

  • демонструє, як попросити допомоги при потребі/2 СЗО 1-1.3-3

9.

Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців?

  • провадить, тобто веде (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди / 2 ПРО 1-1.4-1;

  • доглядає за домашніми тваринами, піклується про диких тварин/2 ПРО 2-3.2-3;

  • не завдає шкоди тваринам і рослинам під час дослідів та експериментів/2 ПРО 2-3.2-4;

  • пояснює можливі наслідки для себе від власної необачної поведінки вдома/2 СЗО 1-2.2-1;

  • залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання/2 ГІО 2-7.2-2

Тиждень 4. МОЄ ДОВКІЛЛЯ

Змістові лінії та пропонований матеріал

ПРО: Як людина пізнає світ. Органи чуття

СЗО: Безпечна поведінка на шкільному подвір’ї.

ГІО: Правила поведінки у громадських місцях (шкільне подвір’я)

з/п

Зміст

Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)

Дата

Примітка

10.

Які таємниці має шкільне подвір’я?

  • визначає, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження/2 ПРО 1-1.1-2;

  • провадить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди/2 ПРО 1-1.4-1;

  • застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр/2 ПРО 1-1.4-2;

  • розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо)/ 2 ПРО 1-4.3-1;

  • дотримується правил поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим/2 ПРО 2-3.2-1;

  • розпізнає природні та рукотворні (штучні) об’єкти/2 ПРО 3-3.3-1;

  • дотримується встановлених в освоєному громадському просторі (у школі, парку, на дитячому майданчику тощо) правил/2 ГІО 2-2.3-1

11.

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

  • пояснює, що люди бачать світ по-різному/2 ПРО 1-1.5-11;

  • розпізнає об’єкти довкілля (за кольором, смаком, формою, звуком тощо)/ 2 ПРО 1-4.3-1;

  • розрізняє живі і неживі природні об’єкти/2 ПРО 1-4.3-2;

  • описує об’єкти природи своєї місцевості за певними ознаками/2 ПРО 2-3.1-3;

  • застосовує різні способи зняття втоми (за допомогою гімнастики, дихальних вправ, музики, прогулянки, зміни виду діяльності тощо)/ 2 СЗО 2-4.1-2

12.

Як поводитися в довкіллі?

  • дотримується правил поведінки в довкіллі і пояснює ці правила іншим/2 ПРО 2-3.2-1;

  • не смітить, пояснює про негативні наслідки викидання сміття у лісах, парках, забруднення водойм/2 ПРО 2-3.2-5;

  • пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі/2 СЗО 1-2.2-2;

  • пояснює, чому природа важлива для людини/2 ГІО 3-2.2-1;

  • визначає окремі зміни у ландшафті / краєвиді, пов’язані з діями людей/2 ГІО 3-2.2-3;

  • пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного/2 ГІО 3-2.2-4

Тиждень 5. ОСІННЯ МОЗАЇКА

Змістові лінії та пропонований матеріал

ПРО: Осінь та її ознаки. Спостереження за сезонними змінами у природі.

СЗО: Безпечна поведінка на природі (ліс, водойми, гори тощо).

ГІО: Правила поведінки у громадських місцях (парк).

з/п

Зміст

Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)

Дата

Примітка

13.

Як впізнати осінь?

  • визначає, які органи чуття знадобляться для обраного дослідження/2 ПРО 1-1.1-2;

  • передбачає, якого результату досліджень він / вона очікує/2 ПРО 1-1.2-2;

  • добирає найпростіші матеріали та прилади, які можна застосувати/2 ПРО 1-1.3-2;

  • застосовує за потреби найпростіші матеріали та прилади, зокрема лінійку, лупу, терези, термометр/2 ПРО 1-1.4-2;

  • вирізняє істотну інформацію про природу/2 ПРО 1-4.1-2;

  • спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі/2 ПРО 2-3.1-4

14.

Як живуть рослини восени?

  • спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі/2 ПРО 2-3.1-4;

  • описує життєвий цикл рослин у різні пори року/2 ПРО 2-3.1-7;

  • надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку/2 ГІО 2-7.2-3

15.

Як живуть тварини восени?

  • фіксує здобуту інформацію / дані словами, малюнками, символами, за допомогою цифрових аудіо-, відео-, фото пристроїв/2 ПРО 1-2.2-1;

  • співвідносить об’єкти та явища живої і неживої природи з їхніми зображеннями / описами і навпаки/2 ПРО 1-4.1-1;

  • спостерігає за перелітними і осілими птахами своєї місцевості й описує їхню поведінку/2 ПРО 1-4.3-8;

  • спостерігає за добовими та сезонними змінами у природі/2 ПРО 2-3.1-4;

  • описує поведінку тварин у різні пори року/2 ПРО 2-3.1-6;

  • підтримує та приймає інших /2 СЗО 2-1.2-2;

  • об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри/2 СЗО 3-4.4-6;

  • надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку/2 ГІО 2-7.2-3;

  • моделює ситуації / грає рольові ігри, у яких підтримує та підбадьорює інших/2 ГІО 2-6.3-1

Тиждень 6. БАТЬКІВЩИНА

Змістові лінії та пропонований матеріал

ПРО: Моє місто (село). Моя адреса.

СЗО: Важливість добрих учинків для людини.

ГІО: Що таке Батьківщина? Державні символи України. Хто такі герої (на прикладах із національної історії)? Мої герої та їхні вчинки (персонажі книжок, мультфільмів, кінофільмів, батьки, інші родичі, знайомі). День захисника України.

з/п

Зміст

Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)

Дата

Примітка

16.

Що таке Батьківщина?

  • розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них/2 ГІО 5-8.3-3;

  • розповідає про Державний Прапор України, її Герб/2 ГІО 5-8.3-4;

  • представляє загальні відомості про Україну/2 ГІО 5-8.3-1

17.

Що спільного між словами батьки і Батьківщина?

  • уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших/2 ГІО 2-7.2-4;

  • формулює запитання до батьків, інших родичів про історію родини і передає в різних формах цю інформацію/2 ГІО 2-3.1-1

18.

Чи можу я стати комусь захисником / захисницею?

  • залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання/2 ГІО 2-7.2-2;

  • надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку/

2 ГІО 2-7.2-3;

  • моделює ситуації / грає рольові ігри, у яких підтримує та підбадьорює інших/2 ГІО 2-6.3-1;

  • розпізнає ситуації (із казок, оповідань, власного досвіду), у яких хтось зазнав образ, пояснює, як діяти в таких ситуаціях/2 ГІО 2-6.3-2;

  • розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях/2 СЗО 1-2.1-1;

  • визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки/2 СЗО 1-1.3-1;

  • демонструє, як попросити допомоги при потребі/2 СЗО 1-1.3-3;

  • пояснює, яку просту першу допомогу можна надати/2 СЗО 1-1.3-4

Тиждень 7. МИ - ПІДПРИЄМЛИВІ

Змістові лінії та пропонований матеріал

ПРО: Рукотворні тіла та матеріали, їхні властивості (готуємось до осіннього ярмарку).

СЗО: Риси підприємливої людини.

ГІО: Я – неповторний /неповторна.

з/п

Зміст

Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)

Дата

Примітка

19.

Чи кожна людина може бути підприємливою? Як знаходити ідеї та можливості?

  • пояснює, якою має бути підприємлива людина / СЗО 3-1.4-9

  • пояснює, чому важливо поважати чужу власність / 2 СЗО 3-1.4-10

  • пояснює, чому люди купують товари / 2 СЗО 3-4.3-3

  • пояснює, що не всі потреби можна задовольнити через обмеженість ресурсів / 2 СЗО 3-4.5-4

  • пояснює, якою має бути підприємлива людина / 2 СЗО 3-1.4-9

  • виконує запропоновану роль у мікрогрупі (команді), погоджуюсь із рішенням команди / 2 СЗО 3-4.4-7

  • дотримується домовленостей / 2 ГІО 4-8.1-2

20.

Як здійснити задумане?

  • пояснює, яка діяльність приносить і радість, і користь / 2 СЗО 3-3.4-5

  • пояснює, якою має бути підприємлива людина / 2 СЗО 3-1.4-9

  • залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього / неї, до спілкування, гри, навчання / 2 ГІО 2-7.2-2

21.

Як отримати добрі результати?

  • розрізняє важливі і менш важливі потреби, визначає доступні шляхи їх задоволення / 2 СЗО 3-4.3-1

  • складає перелік речей, необхідних для конкретної життєвої ситуації / 2 СЗО 3-4.3-2

  • пояснює, що не всі потреби можна задовольнити через обмеженість ресурсів / 2 СЗО 3-4.3-2

  • дотримується домовленостей / 2 ГІО 4-8.1-2

  • з’ясовує, що він / вона може робити для однокласників, шкільної спільноти; робить відповідні пропозиції на зборах класу / 2 ГІО 4-8.2-2

Тиждень 8. ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

Змістові лінії та пропонований матеріал

ПРО: Природні, штучні та рукотворні об’єкти, їхнє значення для людини

СЗО: Імовірні небезпечні ситуації (з технікою)

ГІО: Моделювання ситуацій, пояснення учнем доцільності дотримання правил

з/п

Зміст

Очікувані результати учіння / індекс конкретного очікуваного результату (КОР)

Дата

Примітка

22.

Як техніка допомагає в побуті?

  • пояснює, що життя кожного покоління відрізняється від життя іншого / 2 ГІО 2-1.3-3

23.

Як безпечно поводитися з технікою?

  • моделює ситуації / грає рольові ігри, у яких підтримує та підбадьорює інших / 2 ГІО 2-6.3-1

  • пояснює, чому потрібно дотримуватися встановлених правил / 2 ГІО 2-2.3-2

  • пояснює ситуації, у яких побутові прилади, речовини можуть бути небезпечними для людини / 2 СЗО 1-2.1-2

  • визначає осіб, які можуть надати допомогу в разі небезпеки / 2 СЗО 1-1.3-1

  • описує приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях та ідентифікує їх телефони / 2 СЗО 1-1.3-2

24.

Яка роль роботів у житті людини?

  • розпізнає природні та рукотворні (штучні) об’єкти / 2 ПРО 3-3.3-1

  • наводить приклади того, як рукотворні (штучні) об’єкти (серед них і механізми) допомагають людині / 2 ПРО 3-3.3-7

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.