Бібліотека

«Нумерація двоцифрових чисел. Числа 11-15. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць».

Опис документу:
Даний урок готує учнів до рахунку в прямому та зворотному напрямку, розрізняти розряди в двоцифрових числах 11-15, вміти відрізняти двоцифрові числа серед інших чисел. Платформа MathTrainer - чудова програма для усного рахунку. Використовувались також матеріали науково-педагогічного проєкту "Інтелект України".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика 01.02.2021

Тема: «Нумерація двоцифрових чисел. Числа 11-15. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць».
Мета: вчити учнів розв’язувати різні типи задач, розрізняти їх, швидкому орієнтуванню в умові задачі ( виділенні головного), складати самостійно умови до задач,формувати в учнів навичку усного рахунку, каліграфічного письма, розвивати пам’ять, просторову уяву, мовлення, сміливість у власних відповідях, поповнювати активний словниковий запас учнів, сприяти екологічному вихованню, інтересу до вивчення даного предмету.
Обладнання: відео матеріали, електронні схеми, онлайн тест.

Хід уроку

І. Організаційна частина.
1. Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних ЗУН учнів.
1. Робота зі схемою.
- Демонтрація схеми з розрядами.
- Обговорення розряду десятків та одиниць.
- Фронтальне заповнення таблиці.
2. Робота з будиночком чисел.
- Коментоване заповнення «відкритих» віконечок.
3. Вправа «Шерлок».
- Знайти двоцифрові числа, що мають в розряді десятків цифру 1.

Фізкультхвилинка.

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
1. Рефлексія.
- Що таке двоцифрове число?
- Чим воно відрізняється від одноцифрового?
- Скільки в 1 десятку одиниць?
- Скільки в 7 десятках одиниць?
- Яке найменше ( найбільше) двоцифрове число?
2. Порівняння виразів, не рахуючи їх, а знайшовши схожість та відмінність.
3. Усний рахунок за допомогою платформи
MathTrainer.

ІV.Сприймання та усвідомлення матеріалу.
1
. Робота з правилом.
- Учні роблять висновок, як найшвидше порахувати вираз на віднімання (від двоцифрового числа одноцифрове), використовуючи платформу MathTrainer.

2. Робота з виразами.
- Коментоване заповнення таблиці компонентів даних прикладів.

3. Робота з рівнянням.
х – 2 = 7.

Хвилинка релаксу.

4. Вправа «Математичне дослідження».
- Згадати відмінності між задачами на знаходження суми та різниці. Провести паралель між задачею на знаходження різниці із задачею на зменшення числа на кілька одиниць.

V. Систематизація та узагальнення матеріалу.
1. Робота над задачею.

- Читання задачі.
- Уявлення її змісту.
- Виділення головних слів.
- Знаходження головного запитання задачі.

2. Робота з карткою.
- Вказати в якій геометричній фігурі поселився равлик.

3. Проходження онлайн тесту.

VІ. Заключна частина.
1. Висновок.
- Яка тема уроку?
-Які навички на вашу думку ми формували протягом уроку?
- Яке завдання було найкориснішим саме для вас?
- Над чим слід попрацювати?
- Що вдалося?
2. Вербальна оцінка роботи учнів.



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.