Бібліотека

««Нумерація двоцифрових чисел. Числа 11-15. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Порядкова лічба в межах 20.»

Опис документу:
Особистий досвід - найкращий фундамент для вивчення будь-якої науки, навіть математичної. Готовність дітей до самостійної роботи, розпізнавання розрядів двоцифрових чисел, усвідомлення життєвого використання порядкової лічби. Учнів захоплює математична реальність тоді, коли вони розуміють, що математика присутня навіть у повсякденному житті: на футбольному полі, в крамниці, на одязі тощо. Використовувались також матеріали науково-педагогічного проєкту "Інтелект "України".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика 03.02.2021

Тема: ««Нумерація двоцифрових чисел. Числа 11-15. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Порядкова лічба в межах 20.»
Мета: вчити учнів розв’язувати різні типи задач, розрізняти їх, швидкому орієнтуванню в умові задачі ( виділенні головного), складати самостійно умови до задач,формувати в учнів навичку усного рахунку, каліграфічного письма, розвивати пам’ять, просторову уяву, мовлення, сміливість у власних відповідях, поповнювати активний словниковий запас учнів, сприяти екологічному вихованню, інтересу до вивчення даного предмету.
Обладнання: відео матеріали, додаткова картка з геометричним матеріалом, картка «Математичні футболки», онлайн тест.

Хід уроку

І. Організаційна частина.
1. Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних ЗУН учнів.
1. Робота з будиночком чисел.

- Яке найменше число в будиночку?
- Скільки кружечків слід домалювати?
- Скільки десятків, одиниць в числі 12?
- На які доданки можна розкласти число 13?
- Розгляньте які числа живуть в будиночку?
-Що більше десяток чи одиниця?
- Чи можна змінити місце кожної цифри у числі, щоб число не змінилось?
Діти приходять висновку, що в числі кожна цифра має своє місце – розряд.
-Відповідь на тест та обгрунтування власної думки.

2. Вправа «Математичні футболки».
- Діти розглядають два стовпчики з футболками, які мають власні номери.
1-й стовпчик – розклад числа на розряди;
2-й стовпчик змішаний – додається завдання на запис числа за його розрядами.

3. Усний рахунок за допомогою платформи MathTrainer.

4. Робота з числовим променем.
- Запис чисел, що знаходяться ліворуч від 13 і праворуч від 7.

Фізкультхвилинка.

ІІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.
1. Рефлексія.
- Пропрацювання порядкової лічби ( що це таке, де зустрічається).
- Згадати які числа використовуються під час лічби.
-Відрахувати 10-те яблуко справа наліво та розфарбувати.

ІV.Сприймання та усвідомлення матеріалу.
1
. Робота з правилом.
- Доповнення правила.
- Проговорення послідовності віднімання від двоцифрового числа одноцифрове.
2. Робота з прикладами.
- Згадати компоненти дії віднімання.
- Розв’язати вирази та заповнити по компонентам таблицю.
3. Робота з геометричним матеріалом.
- Згадати що таке відрізок.
- Побудувати з дітей відрізок.
-Разом з Поспішайком розглянути геометричний малюнок та записати назви відрізків.

Хвилинка релаксу.

4. Робота з правилом.
- Згадати як називаються задачі, які мають вислів «на кілька одиниць зменшити»…

5. Онлайн тест.

6. Робота над задачею.
- Діти розглядають малюнки та складають власну задачу.
- Детальний розбір задачі 11.

V. Систематизація та узагальнення матеріалу.
1. Вправа «Математичний поїзд» - самостійне вирішення виразів дітьми.
2. Вправа «Геометричний равлик».

VІ. Заключна частина.
1. Висновок.
- Яка тема уроку?
-Які навички на вашу думку ми формували протягом уроку?
- Яке завдання було найкориснішим саме для вас?
- Над чим слід попрацювати?
- Що вдалося?
2. Вербальна оцінка роботи учнів.



Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.