і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Нова українська школа. Батьківські збори

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Збори з батьками майбутніх першокласників

Наша зустріч буде незвичайною - кожен з Вас стане не тільки слухачем, а ще й активним учасником зібрання. Адже тепер ми з вами партнери у дуже важливій справі – маємо допомогти вашим дітям опанувати основи наук. А щоб ви могли познайомитися і налаштуватися на цікаву діяльність, пропоную розпочати з етапу, яким рекомендовано відкривати кожен навчальний день з дітьми – з ранкової зустрічі. Тож нині ви маєте змогу ненадовго зануритися в атмосферу, в якій працюватимуть ваші діти щодня.

2. Ранкова зустріч. (15хв) Знайомство.

Сніговий ком - найпростіший "криголам", гра на знайомство учасників та для створення доброї, дружньої і робочої атмосфери.

Правила: група встає в коло і перший називає своє ім'я.Другий називає ім'я першого і своє.Третій ім'я першого, другого і своє. І так до останього учасника.

2.1 Складання правил (рутин).

Кожен з учасників висловлює побажання, вчитель записує їх на ватмані .

Наприклад:

1.Під час розмови бути ввічливим.

2. Право висловитися має кожен.

3. Прислухатися і розглядати пропозиції кожного учасника.
2. Поважай співрозмовника, будь уважним, доброзичливим. 
3. Уважно слухай того, з ким говориш, не перебивай. 
4. Не розмовляй без потреби голосно, не вживай грубих слів. 
5. Під час розмови не викрикуй.

Щоденні новини. Наступний етап, яким має починатися день у новій школі-щоденні новини. У цей час учитель повинен налаштувати дітей на тему дня або дати їм можливість обміркувати події попередніх днів. Ви ж, шановні батьки, сьогодні дізнаєтесь про те, як буде організовано навчання ваших дітей згідно з новими підходами сучасної української школи.

Обмін інформацією. Вправа «Прямий ефір». Батьки задають питання про «почуте» за Нову українську школу а вчитель коротко відповідає.

  • Будуть нові підручники?

  • Ні, залишаються старі. Вони і далі будуть джерелом інформації, але не основним.

  • Які предмети вивчатимуть першокласники?

  • Буде створений курс «Я пізнаю світ», в який інтегрують сім навчальних дисциплін: математична, природознавча, технологічна, інформативна, мовно-літературна, суспільно-історична й соціальна.

Окремими предметами будуть іноземна мова, фізкультура й мистецтво.

  • Вчителі готові?

  • Так, вчителі пройшли спеціальну підготовку. Міністерство освіти провело тренінги, курси підготовки для вчителів.

  • Чи не виховуватимуться «бешкетники» за нових умов навчання?

  • Ні. Експерт аналітичного центру CEDOS Ірина Когут пояснює, що в новому стандарті навчання збережені всі базові знання. Дітей навчатимуть виконувати математичні операції, відмінювати слова і складати з них речення. Однак спочатку все це проходитимуть на практиці, а вже потім будуть закріплювати отримані знання в теорії. Учні також працюватимуть у групах і створюватимуть спільні проекти.

  • Дякую, бачу,що ви цікавитеся змінами, які відбуваються в освіті. А тепер хочу дещо доповнити,можливо, частково уточнити відому вам інформацію.

ІІ. Основна частина

  1. Повідомлення вчителя

Акцент робитиметься на вміннях, а не знаннях. Дітей навчатимуть працювати в колективі й розуміти інших. Освіта буде спрямована на розвиток компетенцій. Діти вчитимуться шукати інформацію, вирішувати проблеми й ефективно комунікувати одне з одним. Будуть скасовані дзвінки на уроки, а парти стоятимуть кругом або буквою «П», а не в три ряди, як було ще з радянських часів. Предмети будуть інтегрованими, тобто об’єднуватимуться навколо цікавих для дитини тем і проблем. Багато занять відбуватимуться в ігровій формі, що допоможе краще концентрувати увагу дітей. До того ж, буде зроблений акцент на індивідуальних особливостях кожного учня.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (Знайди за голосом). Всі учасники стають у коло, вчитель кожному з учасників каже назву тарини. Тварин може бути три або чотири, вони будуть повторюватись. Учасникам пропонується з закритими очима імітувати звук цієї тварини та самому йти на такий самий звук. Перемагає та команда, «тварини» якої зберуться перші.

1.2 Вправа «Зіпсований телефон».

Мета:Показати як розповсюджується інформація. Наставити батьків на те, що джерелом достовірної інформації є вчитель та адміністрація школи, існує багато пліток стосовно нових змін у школі. Не вдаватися до паніки, а дізнатися про нове у вчителя.

Правила: Сім – вісім учасників виходять за двері. Тим хто залишився вчитель читає текст:

  Мою знайому звати Ангеліна Сергіївна

  Вона дуже гарна і добра. Вміє гарно малювати . Намагається зробити усе, щоб в її родині було все добре. Вимоглива та справедлива.  Ми можемо довірити їй свої таємниці. Вона вміє залагодити будь-які конфлікти. Але мінус в її поведінці , що вона любить пити, а інколи краде речі з магазину, за це її декілька разів затримувала міліція.

 По черзі учасники заходять до класу, їм розповідають почуте. В кінці вчитель знов читає цей текст, щоб ті учасники, які стояли за дверима почули оригінал.  

ІІІ. Заключна частина.

Обмін номерами телефонів. Вибір батьківського комітету.

  • Пам’ятайте, що дитина- віддзеркалення батьків. Робіть усе, але не занадто багато,щоб дитинство і майбутнє ваших дітей було прекрасним. Дякую за щире спілкування та творчу працю. Роздача пам’яток для батьків.

Що потрібно майбутньому першокласнику:
1. Шкільна форма. 
2. Портфель-ранець. 
3. Спортивна форма. 
4. Спортивне взуття. 
5. Змінне взуття. 
6. Альбом і фарби 
(гуаш або медові акварелі). 
7. Пензлики для малювання. 
8. Стакан-непроливайка. 
9. Кольорові олівці та фломастери. 
10. Кольоровий папір, кольоровий картон. 
11. Ножиці із закругленими кінчиками. 
12. Клей ПВА. 
13. Пластилін (не восковий), дощечка із стеками. 
14. Папка для трудового навчання. 
15. Конструктор пластмасовий або металевий. 
16. Зошити
Поради батькам першокласників
1.Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.
2. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає.
3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили. 
4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.
5. Забудьте фразу: « Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись.
6. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.
7. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно. 
8. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань з 15 до 17 години.
9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хв. треба відпочивати 10-15 хв.
10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, вживаючи слова «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.
11. При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»
12. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.
13. У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтеся із психологом, учителем. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.
14. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини.
15.Знайте, що діти люблять казки,особливо перед сном,або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них.

Варіант 2 .Пам’ятка батькам майбутнього першокласника
1. Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт із нею. Знаходьте радість у спілкуванні з дітьми. Дайте дитині місце в сім’ї.
2. Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки.
3. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся справами та проблемами дитини.
4. Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
5. Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
6. Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
7. Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп’ютері до 30 хв.
8. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички і любов до праці. 
9. Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами і обов’язками.
10.Пам’ятайте, що діти – не тільки продовжувачі наших особистих умінь і здібностей. Кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну думку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розробка містить інформацію для батьків майбутніх першокласників, а також цікаві вправи та педагогічні поради

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти