Німецька мова 3 клас ктп

Опис документу:
Календарно-тематичний план для 3 класу І семестр за підручником Сотникова Гоголева. Складений згідно всих вимог Міністерства освіти України. Містить змістові лінії.Включає також контроль чотироьх видів мовлення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата

К-сть годин

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Змістова лінія

Примітки

Лексика

Фонетика, граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемна взаємодія

Писемне висловлювання

Онлайн взаємодія

Домашнє завдання

Lektion 1. Meine Familie (Моя родина)

1

1

Звідки ти? Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Знайомитись, використовуючи дані мовленнєві зразки.

Географічні назви

Впр.1 с.6

Впр. 3 с.6 РЗ впр. 3 с.3

РЗ впр.2 с.3

РЗ впр.1 с.3

Впр. 4 с.6

Впр. 5 с.7

Впр. 6 с. 7

Моя сім’я. Розвиток навичок читання

Розповідати про сім’ю іншої людини

Повторення лексики члени родини

Впр.1 с. 8; РЗ впр. 1 с.4

РЗ впр. 4 с.5

Впр. 3 с.8

Впр. 4. с.9

РЗ впр. 2, 3 с.4

Впр. 2 с.8

Впр. 5 с.9

РЗ впр. 5 с.5

Мої брати й сестри. Виконання вправ

Називати вік людей до 20 років

Повторення числівників до 20

Впр. 1, 2, 4 с. 10

РЗ впр. 2 с.6

Впр.3 с.10

Впр. 5 с.11

РЗ впр. 1 с.6

РЗ впр. 1 с.6

Впр. 6 с.11

РЗ впр. 3 с. 6

Скільки років твоїм рідним? Вивчення числівників до 100

Рахувати до 100

Цифри до 100

Впр. 1с. 12

Впр. 3 с. 12

РЗ впр.3 с.7

Впр.4 с.13

РЗ впр.1 с.7

РЗ впр.2 с.7

Впр. 5 с.13

Впр.6 с.13

Професії. Вивчення нового лексичного матеріалу

Називати деякі професії

Die Lehrerin, der Arzt, der Koch, der Arbeiter, die Malerin, die Verkӓuferin, der Bӓcker, der Bauer

Назви професій в однині та множині

Впр. 1, 2 с. 14

Впр. 4 с.15

Впр.5 с.15

РЗ впр. 1 с.8

РЗ впр. 2 с.8

Впр. 3 с.15З; РЗ впр. 3 с.8

Впр.6 с.16

Впр.7 с.16

Хто вони за професією? Розвиток навичок читання та аудіювання

Розуміти на слух, ким працюють рідні іншої людини

Der Musiker, die Bibliothekarin, der Pilot, die Schneiderin, die Fahrerin, der Bauarbeiter, der Mechaniker, die Rentnerin

Професій в однині та множині

Впр.1,2 с. 17; РЗ впр. 2 с.9

Впр. 4 с.18

РЗ впр. 1 с.9

Впр. 5 с.18

РЗ впр. 3 с.10

РЗ впр. 4 с.10

Впр. 3 с.17

Впр.6 с. 18

Де працюють люди? Виконання вправ

Називати деякі установи або місця роботи

Die Schule, die Klinik, die Fabrik, das Feld, das Café, der Laden

Впр. 1 с. 19, 4 а с.20

Впр. 4 b с. 20

Впр. 3 с. 19

РЗ впр. 1 с.11

РЗ впр. 2, 3 с.11

Впр.5 с.20

Впр.6 с.20

Повторення теми «Моя родина»

Впр. 2 с. 21 РЗ впр. 1 с.12

Впр. 1 с.21

РЗ впр. 2 с.12

РЗ впр. 3, 4 с.12-13

Впр. 3 с.22

РЗ впр. 5 с.13

Впр. 4 с.22

РЗ впр. 6 с.13

Проєкт «Ляльковий театр»

Lektion 2. Hier leben wir (Ми тут живемо)

Моє місце проживання. Розвиток навичок говоріння

Розповідати, звідки я, та де живу

Die Stadt, das Dorf

Впр. 1 с.26

Впр. 4 с.27

Впр. 4 с.27

Впр. 2 с.26

РЗ впр 1, 2 с. 14

РЗ впр. 3 с.14

Впр. 3 с.26

Впр.6 с.27

Де ти живеш? Розвиток навичок письма

Розповідати , де я живу, описувати своє житло

Die Wohnung, das Zimmer, das Haus, das Hochhaus, der Garten, die Blume

Впр.1, 3 с. 28; РЗ впр. 1с.15

Впр.2 с.28

РЗ впр. 2с.15

РЗ впр. 3с.16

РЗ впр. 4с.16

Впр. 4 с.29

Впр. 5 с.29

Наш будинок. Розвиток навичок читання

Описувати житло

Впр. 1с. 30

Впр. 2 с.30

Впр.3 с.30

РЗ впр.1 с.17

РЗ впр.2 с.17

Впр. 4 с.31

РЗ впр.3 с.17

Моя кімната. Опис кімнати. Введення нових лексичних одиниць

Називати меблі й колір предметів

Das Bett, der Schrank, das Spielzeug, der Stuhl, der Tisch

Впр. 1 с.32

Впр. 2 с.32

Впр. 3 с.32

Впр.4 с. 33

РЗ впр. 1 с. 18

РЗ впр. 2, 3 с. 18

Впр. 5 с.33

Впр. 6 с.33

Повторення теми «Ми тут живемо»

Впр. 1 с. 34; РЗ впр. 1 с.19

Впр. 2 с. 34

Впр. 3 с.34

РЗ впр. 3 с.19

РЗ впр. 2 с.19

РЗ впр. 4 с.20

Впр. 4 с.35

РЗ впр. 5 с.20

Проєкт «Я знімаю фільм»

Lektion 3. Die Schule (Школа)

Мій шкільний день. Виконання вправ

Розповідати, що і коли я роблю у шкільні дні

In die Schule gehen, Unterrict haben, nach Hause fahren, seine Hausaufgaben machen, spielen, mit dem Hund spazieren gehen, ein Buch lessen, schlafen gehen

Впр. 1 с. 37

Впр. 2 с.37

Впр. 4 с. 38

Впр. 3 с.37

РЗ впр. 1 с. 21

РЗ впр. 2, 3 с. 22

Впр. 5 с. 38

Впр. 6 с. 38

У школі. Робота над листом Макса

Розповідати, що я роблю у школі

spielen, lesen, lernen, basteln, turnen, rechnen

Дієслова spielen, lesen в 1і 2 особі одн

Впр. 1 с. 39; РЗ впр. 1 с. 23

Впр. 2 с. 39

Впр. 3 с. 39

Впр. 4 с. 40

РЗ впр. 2 с. 23

Впр 5 с. 40

РЗ впр. 3 с. 23

Після школи. Виконання вправ

Розповідати, що я роблю після уроків

Geige spielen, Sport treiben, schwimmen gehen, Bűcher lesen, tanzen gehen, Flugzeugmodelle basteln

Дієслова spielen, lesen в 3 особі одн. та множ.

Впр. 1 с. 41

Впр. 3 с. 42

Впр. 2 с. 41

РЗ впр. 1, 2 с. 24

РЗ впр. 3 с. 25

Впр. 4 с. 43

РЗ впр. 4 с. 25

Допомога вдома. Розвиток навичок говоріння

Розповідати про хатні обов’язки я виконую вдома

decken, fűttern, gieβen, machen, spűlen

Відмінювання дієслова machen

Впр 1 с. 44; РЗ впр. 2 с. 26

Впр. 2 с. 44

Впр. 3 с. 45

РЗ впр. 2 с. 26

РЗ впр. 1, 3 с. 26

Впр. 4 с.45

Впр. 5 с. 45; РЗ впр. 4 с.27

Я охоче допомагаю. Розвиток граматичних навичок.

Розповідати про свою допомогу вдома

helfen, wischen

Відмінювання дієслова helfen

Впр. 1, 2 с.46

Впр. 3 с.46

Впр. 4 с.46

РЗ впр. 1 с. 28

РЗ впр. 3 с. 28

РЗ впр. 2 с. 28

Впр. 5 с. 47

Впр. 6 с.47

Мій розклад уроків. Вивчення шкільних предметів

Розповідати про свій розклад уроікв

Deutsch, Englisch, Ukrainisch, Mathe, Werken, Musik, Religion, Sport, Sachkunde, Kunst

Впр. 1, 2 с. 48

Впр. 3 с.48

Впр. 4 с. 49

Впр. 1 с.29

Впр.2 с.29

Впр. 5 с. 49

РЗ впр. 3 с.29

Мій улюблений предмет. Розвиток діалогічного мовлення

Називати який улюблений предмет у школі

Впр. 1 с. 50

Впр.2 с. 50

РЗ впр. 2 с.30

Впр. 3 с. 50

РЗ впр.1, 4 с. 30-31

РЗ впр. 5 с.31

Впр. 4 с.51

Впр. 5 с.51

Яке сьогодні число? Розвиток діалогічного і монологічного мовлення

Називати дати

Впр. 1 с. 52; РЗ впр. 1, 3 с. 32

Впр. 2 с.52

Впр. 3 с.52

Впр. 4 с. 53

РЗ впр. 2 с. 32

РЗ впр. 4 с. 33

Впр. 5 с. 53

Впр. 6 с.53

Повторення теми «Школа»

Впр. 2 с. 54

Впр. 1 с. 54

РЗ Впр. 1, 2 с. 34

РЗ Впр. 3, с. 35

РЗ Впр. 4, с. 35

Проєкт «Досьє класу»

Lektion 4. Feste und Traditionen (Свята і традиції)

Дванадцять місяців. Вивчення назв місяців

Називати пори року і місяці

Der Winter, der Frűhling, der Sommer, der Herbst, der Januar, der Februar, der Mӓrz, der April, der Mai, der Juni, der Juli, der August, der September, der Oktober, der November, der Dezember

Впр. 1, 3 с. 58; РЗ впр. 1 с.36

Впр. 2 с.58

Впр. 4 с.59

РЗ впр. 2 с.36

РЗ впр. 3 с.36

Впр. 5 с.59

Впр. 6 с. 59

Місяці і свята. Вивчення основних свят та їхні символи

Вміти називати свята

Der Muttertag, Neujahr, Ostern, Weihnachten

Впр. 1, 3 с. 60-61; РЗ впр. 3 с.37

Впр. 2 с. 60

Впр. 4 с. 61

РЗ впр. 1 с.37

РЗ впр. 2 с.37

Впр. 5 с. 61

Впр 6 с.61

День народження. Виготовлення вітальної листівки

Вміти називати дати народження дітей

Впр. 1 с.62

Впр. 2 с.62

Впр. 3 с.63

Впр. 5 с.63

РЗ впр. 1 с.38

РЗ впр. 2 с.38

Впр. 6 с.64

РЗ впр. 3 с.38

Коли в тебе день народження? Розвиток діалогічного і монологічного мовлення

Називати дату свого народження

Впр. 1 с. 65; РЗ впр. 1 с.39

Впр. 2 с. 65

Впр. 4 с.66

Впр. 3 с.65

РЗ впр. 2 с.39

РЗ впр. 3, 4 с.39

Впр. 5 с.66

РЗ впр. 5 с.40

Чудові подарунки. Робота над листом Тіни

Розповідати про подарунки до дня народження

Впр. 1 с. 67

Впр. 3 с.67

Впр 2 с. 67

Впр. 4 с. 68

РЗ впр. 1 с. 41

РЗ впр. 2 с.41

Впр 5 с.68

РЗ впр. 3 с.41

Діагностична робота: аудіювання

День Святого Миколая. Робота над листом до Святого Миколая

Називати подарунки до дня Святого Миколая

der Ball, das Fahrrad, das Malbuch, die Puppe, das Puzzle, der Roboter, das Spielauto, der Teddy

Впр. 1 с.69

Впр.2 с.69

Впр.3 с.70

Впр.4 с.70

РЗ впр. 1 с.42

Впр.2 с.42

Впр. 5 с.71

РЗ впр. 3 с. 43

Діагностична робота: читання

Різдво. Виконання вправ

Привітати однолітків з Різдвом та Новим Роком

Впр. 1, 3 с. 72; РЗ впр. 4 с.44

Впр. 6 с.73

Впр.2 с.72

Впр. 4 с.73

РЗ впр. 1с.44

РЗ впр. 2с.44

Впр. 5 с.73

Впр. 7 с. 73

Діагностична робота: письмо

Новий рік. Введення нових лексичних одиниць

Називати символи Нового року

das Feuerwerk, die Kerze, der Knallbonbon, das Konfetti, die Kugel, der Tannenbaum

Впр. 1, 3 с. 74

Впр. 2 с. 74

Впр. 4 с. 75

РЗ впр. 1 с.45

РЗ впр. 2 с.45

Впр. 6 с.75

РЗ впр. 3 с.45

Діагностична робота: говоріння

Повторення теми «Свята та традиції»

РЗ впр. 2 с.46

Впр. 2 с. 76

РЗ впр 1, 3 с.46; впр. 1 с.76

РЗ впр. 4 с. 47

РЗ впр. 5 с.47

Проєкт «Зимові свята»

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу за І семестр

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00