НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Опис документу:
Важлива роль в системі позашкільної освіти належить методичній роботі. Це ще більш важливо, коли мова йде про необхідність підготовки «нової генерації» педагогічних кадрів, підвищення їх професійного та загальнокультурного рівня, як одного з основних шляхів реформування освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

2

НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Важлива роль в системі позашкільної освіти належить методичній роботі. Це ще більш важливо, коли мова йде про необхідність підготовки «нової генерації» педагогічних кадрів, підвищення їх професійного та загальнокультурного рівня, як одного з основних шляхів реформування освіти.

Наука піднімає управління науково-методичною діяльністю на рівень педагогічного, освітнього менеджменту ,що змінює розуміння її змісту і механізму управління. Причому методична система не вважається системою підтримки, стимулювання інноваційних процесів в освіті, незмінними залишаються так звані «методичні інваріанти».

Конкурсний підхід до визначення педагогічної значущості результатів педагогічної діяльності педагогів слід замінити науково-експертною, бо конструктивна експертиза науковця як досвідченого фахівця значно більше впливає на педагогічну свідомість порівняно з висновками конкурсних комісій, що складаються, як правило, із досвідчених педагогів-практиків. Актуальними до інноваційних тенденцій є такі форми методичної роботи :семінари –практикуми, наукові сесії та науково-практичні конференції для педагогів-дослідників, педагогічні лекторії, проблемні «круглі столи»,наукові відрядження, підготовка наукових публікацій, моделювання авторських педагогічних систем навчання і виховання, виконання індивідуальних дослідницьких завдань тощо.

. Провідним напрямом функціонування мережі методичних структур на сучасному етапі є забезпечення професійного зростання педагога в оволодінні педагогічними новаціями, своєчасне виявлення в педагогічній практиці цінного інноваційного продукту збереження та експертиза освітньої інновації.

Незвичайно рідко вдається методистам виплекати педагогічний талант, стати автором інновації. Це пояснюється незначним особистим досвідом наукової, дослідницької роботи педагогічних працівників.

На зміну стандартному уявленню про педагогічну діяльність, що передбачає розвиток за стабільними законами, які уособлюють остаточну істину і змінюються під впливом людини, світорозуміння, нестабільності, само створення і саморозвитку педагогічних систем .Основою методичної системи є педагогічний досвід .Саме педагогічний досвід постає головним об*єктом методичного моніторингу, через його призму вивчається особистість педагога, визначається його фаховий рівень.

Зміст методичної роботи, її форми і методи на всіх управлінських рівнях орієнтовані на вивчення. Узагальнення передового педагогічного досвіду .Система структурних підрозділів на базі ППД: школи професійної майстерності, майстер-класи, та інші.

Педагог, виходячи з потреб особистої діяльності , матиме можливість обирати ті стратегії, методики, технології, які його найбільш цікавлять.

. Система роботи керівника гуртка – це продумане використання сукупності взаємозв*язаних типів і видів навчальних занять, змісту, форм і методів навчання та виховання, що функціонують , як одне ціле, відкрита педагогічна система, яка має постійно вдосконалюватися і надалі змінюватися на іншу, якісно вищого рівня. Ця система діяльності педагога є найвпливовішим фактором створення умов для прояву особистої ініціативи, творчої діяльності. Тому ефективність начально-виховного процесу залежить від вибору нетрадиційних форм навчання педагогічних працівників в позашкільному закладі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
0
міс.
2
0
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!