Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Негативний вплив однолітків, як йому протистояти

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DY900772
За публікацію цієї методичної розробки Твардовська Валентина Михайлівна отримав(ла) свідоцтво №DY900772
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Вчитель початкових класів Вербівського НВК Твардовська Валентина Михайлівна
Слайд № 1

Вчитель початкових класів Вербівського НВК Твардовська Валентина Михайлівна

Чи знаю я свого друга? Який урок у нього улюблений? На чому він любить кататися? Яка його улюблена пора року? Який вид спорту любить? Ким хоче стат...
Слайд № 2

Чи знаю я свого друга? Який урок у нього улюблений? На чому він любить кататися? Яка його улюблена пора року? Який вид спорту любить? Ким хоче стати коли виросте? Яку тварину він хотів би мати вдома? Які книги любить читати?

План 1. Хто мій друг (як звати, скільки років, де познайомились, тощо). 2. Як давно ми дружимо. 3. Що нас поєднує, чим відрізняємося одне від одног...
Слайд № 3

План 1. Хто мій друг (як звати, скільки років, де познайомились, тощо). 2. Як давно ми дружимо. 3. Що нас поєднує, чим відрізняємося одне від одного. 4. Що подобається моєму другові. 5. Що мене переконало, що ми – друзі.

Допомагайте другові: якщо ви вмієте щось робити. Навчіть і його, якщо друг потрапив у біду, допоможіть йому, чим можете. Зупиніть друга, якщо він р...
Слайд № 4

Допомагайте другові: якщо ви вмієте щось робити. Навчіть і його, якщо друг потрапив у біду, допоможіть йому, чим можете. Зупиніть друга, якщо він робить щось погане. Якщо друг у чомусь не правий, скажіть йому про це. Поділіться з друзями:якщо у вас є цікаві іграшки, книги, поділіться з іншими дітьми, а також з тим, у кого їх немає. Грайтеся з друзями так, щоб не брати собі все найкраще. Не сваріться з друзями,намагайтеся працювати й грати з ними дружно, не сперечайтеся через дурниці, не зазнавайтесь, якщо у вас щось добре виходить: нен заздріть друзям – слід радіти їхнім успіхам; якщо вчинили погано, то не соромтеся зізнатися й вибачитись. Умійте прийняти допомогу, пораду й зауваження від інших.

Найчастіше вплив друзів є позитив-ним. Вони можуть запропонувати записатись у спортивну секцію, по-радити почитати цікаву книжку або подивитися хор...
Слайд № 5

Найчастіше вплив друзів є позитив-ним. Вони можуть запропонувати записатись у спортивну секцію, по-радити почитати цікаву книжку або подивитися хороший фільм. Та іноді друзі підмовляють на погані вчинки: збрехати батькам, прогуляти урок, когось образити.

Серед ваших однолітків є такі, що полюбляють командувати іншими і не терплять, коли їм відмовляють. Вони настійливо вимагають свого, можуть тиснути...
Слайд № 6

Серед ваших однолітків є такі, що полюбляють командувати іншими і не терплять, коли їм відмовляють. Вони настійливо вимагають свого, можуть тиснути: умовляти, канючити, лестити, навіть погрожувати. Але ти не мусиш їм підкорятися і робити те, чого тобі не хочеться. Щоб відстояти себе, навчись твердо казати «Ні!».

П’ятикласниця Людмила вранці мамі заявила: — Все! До школи я — не йду! Я не стерплю цю біду. Щастя скінчено моє: Адже в Рити джинси є! І тепер зі м...
Слайд № 7

П’ятикласниця Людмила вранці мамі заявила: — Все! До школи я — не йду! Я не стерплю цю біду. Щастя скінчено моє: Адже в Рити джинси є! І тепер зі мною Рита відмовляється дружити... Здивувалась мама дуже — Ви ж були найкращі друзі!? — Так. Але сказала Рита поки буду я ходити не у джинсах, а в спідниці, — їй не хочеться й дивиться, бо вона вважає: жінці для краси потрібні джинси... Мамо! Дружбу виручай. Джинси і мені придбай! Мама спершу подивилась на похнюплену Людмилу, потім мовила: — От так справи... Ви хоч подруги то спра-а-вжні?... — І пішла... А ви що скажете мені. Це — справжні подруги, чи ні? Анатолій Костецький

Просто скажи: «Ні!». Повтори ще раз, але впевненіше: «Ні, я не буду», «Ні, я не хочу». Поясни причину: «Це не мій стиль», «Я не люблю погроз». Йди ...
Слайд № 8

Просто скажи: «Ні!». Повтори ще раз, але впевненіше: «Ні, я не буду», «Ні, я не хочу». Поясни причину: «Це не мій стиль», «Я не люблю погроз». Йди геть: «Мені вже час додому». Пожартуй: «То ти зі мною дружиш чи з моїм одягом?» Відмовся і спробуй відмовити подругу: «Я не носитиму це до школи і тобі не раджу!».

Спробуй відмовити!
Слайд № 9

Спробуй відмовити!

Ти напевно зустрічав дітей, яким подобається демонструвати свою силу. Вони обирають когось слабшого і починають кривдити: дражнити, розпускати пліт...
Слайд № 10

Ти напевно зустрічав дітей, яким подобається демонструвати свою силу. Вони обирають когось слабшого і починають кривдити: дражнити, розпускати плітки про нього чи навіть штовхати, бити, псувати його речі. Ти маєш знати, що усе це — не забавки, а ганебні прояви насилля, яке є дуже небезпечним для усіх його учасників. Діти, які стають жертвами насилля, почуваються жахливо. Вони починають гірше вчитися, часто хворіють, відмовляються ходити до школи. А ті, хто їх ображає, лише самі вважають себе героями. Насправді, за їх жорстокість їх ніхто не любить. У них немає справжніх друзів, а є лише підлабузники, які підтримують їх, щоб не стати наступними жертвами. Ті, хто не втручається у конфлікт і мовчки спостерігає, звикають миритися із несправедливістю і коритися злу. Якщо ти став жертвою або свідком насилля, ніколи не терпи цього! Розкажи про все дорослим, яким довіряєш: батькам, учителю, шкільному психологу.

Дзвінки на дитячий телефон довіри безкоштовні. Також можеш зателефонувати за номером дитячої лінії телефону довіри. Там працюють доброзичливі люди....
Слайд № 11

Дзвінки на дитячий телефон довіри безкоштовні. Також можеш зателефонувати за номером дитячої лінії телефону довіри. Там працюють доброзичливі люди. Вони уважно вислухають тебе і дадуть слушну пораду.

Обговоріть, як ви розумієте такі прислів’я: «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти». «З розумним розуму набереш-ся, а з дурнем і останній за...
Слайд № 12

Обговоріть, як ви розумієте такі прислів’я: «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти». «З розумним розуму набереш-ся, а з дурнем і останній загу-биш». «Дружіть з розумними, бо друзі -дурні ще небезпечніші, ніж вороги розумні».

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
В презентації підібрані матеріали, які допомагають дітям відстояти себе, навчитись твердо казати «Ні!».
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    176
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    DY900772
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DY900772
За публікацію цієї методичної розробки Твардовська Валентина Михайлівна отримав(ла) свідоцтво №DY900772
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти