Не можна брати чуже. Підсумок по темі.

Опис документу:
Мета: довести учням, що в жодному разі не можна брати чуже; сприяти формуванню прагнення керуватися у своєму житті цим правилом; виховувати повагу до чужої та своєї власності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Я у світі
Вчитель: Долгова
Місце проведення З клас

Тема

Не можна брати чуже.

Підсумок по темі.

Мета: довести учням, що в жодному разі не можна брати чуже; сприяти

формуванню прагнення керуватися у своєму житті цим правилом;

виховувати повагу до чужої та своєї власності.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Тестування

Якщо ти знаєш, що товариш обманює вчителя, ти:

а) повідомиш учителя;

б) розкажеш усім однокласникам;

в) поговориш із товаришем про його вчинок.

2. Гра «Правильний вибір»

Підкресліть позитивні якості людини:

Щедрість, скупість, ввічливість, працьовитість, делікатність, улесливість, жадібність, справедливість, агресивність, доброта, брехливість. НІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, чому в жодному разі не можна брати
чуже.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (г. 90-91)

  • Прочитайте текст з дитячої читанки «Вінок» на с. 90-91 і поділіться своїми думками щодо прочитаного.

  • Про кого ви прочитали?

  • Розкажіть, що трапилося з Федьком.

  • Поясніть слова коваля: «Чуже добро пече руки».

  • Виберіть з поданих слів слова, які характеризують Федька: злодій, пустун, бережливий. Поясніть свій вибір.

Робота в групі

Чи траплялося комусь із вас бути жертвою злодія? Якщо так, то що ви
відчували? Обговоріть такі ситуації.

Практичне завдання

Виготовте стіннівку «Наш клас», щоб вітати однокласників з різними подіями (перемогою в змаганнях, успіхами в навчанні тощо).

V. Узагальнення й систематизація знаНЬ
1. Тестування

Якщо ти побачив, що товариш узяв чужу річ, ти:

а) розкажеш тому, в кого взяли цю річ;

б) розкажеш учителеві;

в) поговориш із товаришем, доведеш, що чуже слід повернути.
2. Робота в групі

Назвіть імена казкових героїв, які могли взяти чуже (вкрасти).

«Лисичка-суддя».

Лисичка обманула котиків і з'їла весь шматок сиру, поки «ділила» його на два однакових шматочки. (Трапляються випадки, коли хтось намагається заволодіти чужим здобутком, вдаючись до хитрощів та обману, тому не всім людям можна довіряти.)

«Коза-Дереза».

Коза оселилася в хатці Зайчика і не пускала його до оселі. (І в реальному житті буває так, що хтось хоче нечесним шляхом заволодіти чужим майном.)

«Три ведмеді».

Дівчинка без дозволу зайшла до чужої хатинки і користувалася чужими речами. Дівчинка їла з чужого посуду. (Не можна без дозволу брати чужі харчі.)

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

  • що нового ви дізналися на уроці?

  • Що вас найбільше вразило?

VII. Домашнє завдання
С. 90^91.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
1
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!