• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Назви і позначення чисел від 11-20. Десятковий склад числа. Розв’язування текстових задач на зменшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел.

Назви і позначення чисел від 11-20. Десятковий склад числа. Розв’язування текстових задач на зменшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 34

Тема. Назви і позначення чисел від 11-20. Десятковий склад числа. Розв’язування текстових задач на зменшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел.

Мета:  на основі дій з пучками-десятками й окремими предметами вчити дітей утворювати числа другого десятка і читати їх, виділяти в них десятки й одиниці; закріплювати раніше вивчений матеріал шляхом розв’язання прикладів і задач; розвивати критичне мислення, вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання:  предметні малюнки до теми, смужки з геометричними фігурами для складання двоцифрових чисел.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Фронтальна робота

Назвати сусідів числа 7, 9, 13, 10.

Назвати попереднє число до числа 4, 7, 12, 18.

Назвати наступне число до числа 2, 5, 8, 14, 18.

Знайти суму двох чисел 3 і 7, 4 і 6, 1 і 5, 10 і 6, 10 і 2.

2. Кругові приклади

10 – 3     9 – 6     7 + 2      8 – 4      4 + 6       3 + 5

I. Вивчення нового матеріалу

1. Робота з демонстраційним матеріалом

Викладіть 8 паличок, додайте 1. Скільки вийшло? Яке число 9 відносно числа 8? Як одержати число 11? Скільки одиниць у числі 12? Скільки десятків? Порахуйте від 11 до 19.

2. Робота з підручником

Складання й читання чисел 11–19.

3. Практична робота

Обвести в зошиті клітинки, як є на малюнку. Порахувати клітинки в кожній парі смужок й порівняти отримані числа (поставити знаки).

4. Фізкультхвилинка

5. Розв’язання прикладів

Яке число сховалось?

+ 2 = 6

 + 4 = 9

5 +   = 7

6 +   = 10

+ 5 = 6

7 +   = 9

6. Робота над задачами

7. Розвиток графічних навичок

Накреслити відрізок 10 см, другий — на 3 см коротший.

III. Підсумки уроку

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!