Зміст навчальної програми:
Титульна сторінка
Вступ
Змістовна частина
Календарно-тематичне планування
Система оцінювання результатів
ЗМІСТОВНА ЧАСТИНА
На 2 році навчання (6 клас) закінчується ознайомлення з природними середовищами існування / діяльності лю-дини та пропонується опанування питань, пов’язаних із соціокультурною діяльністю людини;
Тема 1. Я на морі (ознайомлення з об’єктами та явищами, що трапляються у водному середовищі); (13год.)
Тема 2. Я на дні повітряного океану(ознайомлення з об’єктами та явищами, що трапляються в атмосфері)(10 год.)
Тема 3. Я вдома (ознайомлення з об’єктами та явищами, що трапляються в побуті, зокрема побутові прилади та засоби побутової хімії)(12год.)
Тема 4. Я маю бути здоровим/здоровою» (ознайомлення з об’єктами та явищами, що трапляються в медичних закладах або пов’язані зі здоров’ям людини)(7 год.)
Тема 5. Я в школі (ознайомлення з принципами функціонування мозку та пам’яті, як головної його функції); (6 год.)
Тема 6. Я на спортмайданчику (ознайомлення з основними процесами, що відбуваються під час фізичної активності)(7год.)
Тема 7. Я на пікніку (ознайомлення з об’єктами та явищами, що трапляються під час відпочинку на природі або можуть трапитися в разі необережного поводження)(7 год.)
Тема 8. Я у супермаркеті (ознайомлення з об’єктами та явищами, що трапляються в закладах торговельної мережі)(8год.)
Під час опанування кожної теми передбачається як вивчення теоретичної інформації, так і виконання дослідницьких проєктів із метою пошуку нових знань або закріплення вже здобутих. Дослідницька діяльність має на меті сформувати навички розв’язування як навчальних, так і життєвих проблем. Вона передбачає як планування та виконання експериментів, так і пошук й узагальнення інформації, перетворення інформації з однієї форми на іншу, математичну обробку інформації.