Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової ІІ СЕМЕСТР

НУШ

Для кого: 1 Клас

18.01.2021

247

6

0

Опис документу:
Календарно тематичне планування "НАВЧАННЯ ГРАМОТИ" за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової, видавництво "Оріон" 2018р ІІ СЕМЕСТР: 20 тижнів х 7 годин =140 годин (80 годин читання, 60 годин письма)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової

ІІ СЕМЕСТР

20 тижнів х 7 годин =140 годин

(80 годин читання, 60 годин письма)

Читання

Письмо

уроку,

сторінка в букварі

Дата прове-

дення

Тема

уроку,

сторінка в зошиті, посіб-нику

Дата прове-дення

Тема

61

С. 3-5

Читання слів, речень і тексту з вивченими буквами

46

С. 1-3

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними

62

С. 6-7

Звук [г]. Мала буква г. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

47

С. 4

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

63

С. 8-9

Велика буква Г. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

48

С. 5

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивченими буквами

64

Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

-

-

65

С. 10-11

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

49

С. 6

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

66

С. 12-13

Закріплення звукових значень вивчених букв. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

50

С. 7

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

67

С. 14-15

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

51

С. 10-11

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

68

С.8-9

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт»

-

-

69

С. 16-17

Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

52

С. 12-13

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

70

С. 18-19

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

53

С. 14

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

71

С. 20-21

Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами

54

С. 15

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

72

Робота з дитячою книжкою

-

-

73

С. 22-23

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і тексту з вивченими літерами

55

С. 16

Написання букви ь, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

74

С. 24-25

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень і текстів з вивченими літерами.

56

С. 17

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

75

С. 26-27

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

57

С. 20-21

Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення деформованих слів. Списування друкованого речення

76

С. 18-19

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі»

-

-

77

С. 28-29

Велика буква Х. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

58

С. 22-23

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

78

С. 30-31

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

59

С. 24-25

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

79

С. 32-33

Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами.

60

С. 26-27

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

80

Робота з дитячою книжкою

-

-

81

С. 34-35

Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами.

61

С. 28

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

82

С. 36-37

Велика буква Я. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

62

С. 31-32

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

83

С. 38-39

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

63

С. 33-34

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

84

С. 29-30

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи»

-

-

85

С. 40-41

Велика буква Ц. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів)

64

С. 35-36

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

86

С. 42-43

Мала буква ю. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами

65

С. 37-38

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком

87

С. 44-45

Велика буква Ю. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

66

С. 39-40

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

88

Робота з дитячою книжкою

-

-

89

С. 46-47

Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами

67

С. 41

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання

90

С. 48-49

Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

68

С. 42

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками.

91

С. 50-51

Мала буква ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами

69

С. 45

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком

92

С. 43-44

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року»

-

-

93

С. 52-53

Велика буква

. Читання слів і текстів з вивченими літерами

70

С. 46

Написання великої букви

. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованого речення

94

С. 54-55

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

71

С. 47-48

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками

95

С. 56-57

Велика буква Ф. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

72

С. 49-50

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів

96

Робота з дитячою книжкою

-

-

97

С. 58-59

Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

73

С. 51-52

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

98

С. 60-61

Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

74

С. 53-54

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

99

С. 62-63

Закріплення вміння читати.

75

С. 55

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень.

100

С. 56

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи»

-

-

101

С. 64-65

Звуки ,, буквосполучення дз. Читання складів, слів, словосполучень і текстів з вивченими літерами

76

С. 57-58

Написання слів з буквосполученням дз, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

102

С. 66-67

Звук , буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і тексту з вивченими літерами

77

С. 59-60

Написання слів з буквосполученням дж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

103

С. 68-69

Апостроф. Читання слів і текстів з вивченими літерами

78

С. 61-62

Написання слів з апострофом, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень

104

Робота з дитячою книжкою

-

-

105

С. 70-71

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

79

С. 63-64

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком

Післябукварний період

106

С. 72-73

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота)

80

С. 3-5

(у посіб-нику «Я дружу зі словом»)

2.04

Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства

107

С. 74-75

Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської

81

С. 6-7

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками

108

С. 8-9

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії»

-

-

109

С. 76-77

Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка.

82

С. 10-11

Написання слів зі звуками , ,. Складання і записування речень

110

С. 78-79

Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта

83

С. 12-13

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень

111

С. 80-81

Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк

84

С. 14-15

Слова з апострофом. Побудова речень за поданим початком і малюнками

112

С. 82-83

Робота з дитячою книжкою

Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка

-

-

113

С. 84-85

Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка

85

С. 16-17

Правопис слів з йо. Складання і записування речень

114

С. 86-87

Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської

86

С. 18-19

Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою

115

С. 88-89

Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари

87

С. 20-21

Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок

116

С. 22-23

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Транспорт»

-

-

117

С. 90-91

Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.

88

С. 24-25

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту

118

С. 92-93

Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка

89

С. 26-27

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень

119

С. 94-95

Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка

90

С. 28-29

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними

120

Робота з дитячою книжкою

-

-

121

С. 96-97

Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької

91

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

122

С. 98-99

Виразне читання віршів про дні тижня

92

С. 30-31

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту

123

С. 100-101

Виразне читання віршів про місяці.

93

С. 32-33

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень

124

С. 36-37

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини»

-

-

125

С. 102-103

Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший»

Віри Карасьової

94

С. 34-35

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?. Побудова і записування речень

126

С. 104-105

Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко

95

С. 38-39

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками

127

С. 106-107

Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз»

96

С. 40-41

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?. Виконання завдання за зразком

128

С. 108-109

Робота з дитячою книжкою

Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра

-

-

129

С. 110-111

Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка

97

С. 42-43

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами

130

С. 112-113

Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко

98

С. 44-45

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Вправляння у читанні числових виразів

131

С. 114-115

Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського

99

С. 46-47

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами

132

С. 50-51

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова»

-

-

133

С. 116-117

Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги.

100

С. 48-49

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком

134

С. 118-119

Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк

101

С. 52-53

Побудова, правильне інтонування і записування запитань

135

Розвиток зв’язного мовлення

102

С. 54-55

Читання й записування речень зі знаком оклику

136

С. 120-122

Читання тексту Олега Буценя «Зараз»

Робота над розумінням тексту

-

-

137

С. 123-124

Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової

103

С. 56-57

Складання і записування розповіді з поданих речень

138

Розвиток зв’язного мовлення

104

С. 58-59

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком

139

С. 125-127

Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик».

Робота над розумінням тексту

105

С. 60-63

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень.

Підсумковий урок

140

Підсумковий урок

-

-

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.