Навчально-виховний захід Заочна подорож Подорож океаном Здорового Способу Життя

Опис документу:
Навчально-виховний захід Заочна подорож Подорож океаном Здорового Способу Життя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Навчально-виховний захід

Заочна подорож

Подорож океаном Здорового Способу Життя

автор: Шаповал Ольга Василівна

Клас: 3-ій.

Мета: сформувати поняття здорового способу життя (ЗСЖ), розкрити основні засади ЗСЖ; розвинути в учнів уміння висловлювати власні думки і толерантно сприймати думки оточуючих; виховати в учнів позитивне ставлення до ЗСЖ.

Обладнання: плакат з намальованим кораблем «Здоров’я», розрізані на частини приказки, картки з назвами позитивних і негативних емоцій, «будинки» з вікнами-кишеньками для емоцій, корзина з написом «Здорова їжа», картки з назвами продуктів, таблиця з малюнками «Режим дня», кольорові фломастери; ноутбук або магнітофон, диск з ритмічною музикою для фізкультхвилинки.

Роздатковий матеріал: карта подорожі океаном ЗСЖ.

План:

І. Вступне слово вчителя

ІІ. Зупинка 1: острів Народної мудрості

ІІІ. Зупинка 2: острів Руху

IV. Зупинка 3: острів Позитивних Емоцій

V. Зупинка 4: острів Корисної Їжі

VI. Зупинка 5: острів Режиму Дня

VII. Підведення підсумків

І. Вступне слово вчителя

- Доброго дня, діти. Наш сьогоднішній урок буде незвичайним: ми здійснимо мандрівку океаном Здорового Способу Життя. Попливемо ми на чарівному кораблі під назвою «Здоровя» (демонстрація плакату). Але перепустку на цей корабель ми отримаємо, тільки якщо скажемо, яку людину можемо вважати здоровою.

(Відповіді учнів.)

- Отже, ми можемо сказати, що здорова людина має гарний настрій, позитивні емоції, гарний апетит, активна, рожевощока, не має хвороб.

- Тепер ми можемо зайти на наш чарівний корабель і розпочати мандрівку.

ІІ. Зупинка 1: Острів Народної мудрості

Ось вже ми припливли до острова Народної Мудрості. У на цьому острові є багато прислівїв і приказок. Але нещодавно тут сталося лихо: шторм розкидав камінці, де було написано приказку. Давайте спробуємо прочитати її! (Демонстрація завдання на дошці: здоров’я – найбільший скарб.) Як ви розумієте цю народну мудрість?

(Відповіді учнів.)

- Так, дійсно, здоров’я – це найбільший і найдорожчий скарб на всій землі, адже немає нічого важливішого за здоров’я своє і рідних людей.

- Молодці! Та це ще не все, що спричинив шторм. Він був настільки сильним, що розламався на друзки Великий Камінь Народної Мудрості. Давайте спробуємо разом скласти і прочитати, що на ньому написано!

Демонстрація завдання на дошці:

Твоє здоровя у твоїх руках

Здоров’я за гроші не купиш

- Молодці, гарно впорались! Давайте тепер спробуємо пояснити значення цієї народної мудрості.

(Відповіді учнів.)

- Ви справжні розумники, адже дійсно, наше здоров’я тільки у наших руках і цілком залежить від нас, і воно – найбільша цінність у житті.

- Що ми запишемо на вітрилі нашого корабля?

(Вчитель або учні записують назву зупинки і невеликий висновок на одному з вітрил корабля.)

ІІІ. Зупинка 2: Острів Руху

- А тепер ми вже приплили до острова Руху. Без руху, як ви вже знаєте, людина не може бути здоровою. Послухайте віршик про хлопчика Юру і фізкультуру і дайте відповідь на запитання, яке почуєте у кінці:

Щось із Юрою не те:

Щось наш Юра не росте...

Він у нас такий тоненький,

Хворобливий і худенький,

Мов заморене курча –

Одноліткам до плеча...

Та чи знаєте ви те,

Чом наш Юра не росте?

Подивіться: він з дружками

Мчить по вулиці з книжками.

- Звідкіля біжиш ти, Юро?

- Я тікаю з фізкультури!

- Діти, як ви думаєте, чому Юра такий хворобливий і худенький?

(Відповіді учнів.)

- Так, дійсно, без фізичних вправ про здоровя не може бути і мови. А ви хочете бути здоровими? Тоді давайте зробимо невеличку фізкультпаузу!

Виконання фізичних вправ під музику

- Молодці! Ми дуже гарно і з користю відпочили.

- Що ми запишемо на вітрилі нашого корабля?

(Вчитель або учні записують назву зупинки і невеликий висновок на одному з вітрил корабля.)

IV. Зупинка 3: Острів Позитивних Емоцій

- А ось ми вже наближаємось до наступного чарівного острова! Це острів Позитивних Емоцій. Не секрет, що здорова людина – весела, радісна, усміхнена. Учені вже давно довели,що позитивні емоції тільки додають нам здоровя, а негативні – навпаки, погіршують його, навіть руйнують наш організм.

- Як ви вважаєте, хто може жити на острові Позитивних Емоцій?

(Відповіді учнів.)

- Так, на цьому острові живуть емоції. Спочатку тут жили тільки позитиві і робили людей – таких, як ми з вами – доброзичливими, життєрадісними, щасливими. Але до них припливли інші емоції – негативні. Вони, як я уже сказала, руйнують здоровя людей. Зараз ми відділимо позитивні емоції від негативних.

- Спробуємо заселити два будиночки емоціями. В перший поселимо позитивні, які допомагають нам жити, а у другий – негативні, що заважають нам, пригнічують наше здоровя та скорочують життя. Поясніть, чому ви зробили саме так.

(Відповіді учнів.)

- То які емоції ми вважаємо позитивними?

- А які негативними?

- Які емоції ми хочемо відчувати більше і більше? Чому?

- Яких емоцій ми будемо уникати? Поясніть відповідь.

- Що ми запишемо на вітрилі нашого корабля?

(Вчитель або учні записують назву зупинки і невеликий висновок на одному з вітрил корабля.)

- Діти, ви справжні молодці, правильно виконали завдання і ми пливемо далі.

V. Зупинка 4: Острів Корисної Їжі

- Діти, поміркуйте, що необхідно людині для життя?

(Відповіді учнів.)

- Правильно, для життя людині необхідні повітря, вода і їжа. Ми потрапили на острів Корисної Їжі. Наша їжа складається з білків, жирів та вуглеводів. Фрукти та овочі – забезпечують організм людини необхідними вітамінами та мінералами, що зміцнюють наш імунітет. Риба є джерелом амінокислот, що захищають організм від бактерій. М’ясо та молочні продукти забезпечують наш організм необхідними білками. Надзвичайно корисні каші, супи та борщі.

- Але не вся їжа, якою ми харчуємося, є корисною, деяка навіть шкідлива.

- Використовуючи малюнки на картках, складіть у Кошик Корисної Їжі ті продукти харчування, які дійсно є корисними. Поясніть, чому ви обрали саме їх.

(Малюнки: тарілка з кашею, яблуко, сік, чіпси, котлета, сухарики, морква, банан, капуста, кока-кола, риба, гамбургер, хліб, абрикос, малина, хот-дог.)

(Відповіді і пояснення учнів.)

- Діти, ми визначились, яку їжу вважаємо здоровою, а яку – ні. Які продукти ми будемо обирати для їжі? Чому?

- Що ми запишемо на вітрилі нашого корабля?

(Вчитель або учні записують назву зупинки і невеликий висновок на одному з вітрил корабля.)

VI. Зупинка 5: Острів Режиму Дня

- Ми припливли до наступного острова. Це – острів Режиму Дня. Його жителі надзвичайно дисципліновані і усе роблять за розкладом. Найголовніше для них – дотримуватися режиму дня. Поясніть, що таке режим дня?

- Що означає дотримуватися режиму дня?

- Діти, дотримуватися режиму дня потрібно для того, щоб бути здоровими. Кожній людині після праці вдень треба відпочити вночі, потрібно регулярно харчуватись.

- Зараз ми виконаємо цікаве завдання. Розгляньте малюнок. Цей хлопчик – Тарас. Він – один із тих, хто живе на цьому острові. Розкажіть за малюнками, що робить Тарас протягом дня.

(Відповіді учнів.)

- Ось ми і розповіли про режим дня нашого нового знайомого, Тараса. Чи правильно він усе робить?

- Режим дня Тараса схожий на ваш режим дня?

- Навіщо дотримуватися режиму дня?

- Правильно, дотримання режиму дня – це запорука здоровя.

- А чи дотримуєтесь ви свого режиму дня?

- Що ми запишемо на вітрилі нашого корабля?

(Вчитель або учні записують назву зупинки і невеликий висновок на одному з вітрил корабля.)

- Ось і закінчується наша подорож, ми повертаємося на корабель, яким попливемо додому.

VII. Підведення підсумків

- Ви усі справжні молодці, впорались гарно з усіма завданнями, навіть найскладнішими!

- Ми повернулися до нашого корабля. Скажіть, що, на вашу думку, потрібно, щоб корабель міг плавати?

- Правильно, вітрила. У нашого корабля їх багато. Але оскільки наш корабель чарівний, то і вітрила на ньому незвичайні. Кожне з них позначає складову здорового способу життя, тобто те, що нам потрібно для того, щоб бути здоровими.

- Діти, згадайте, що про здоровя казала нам народна мудрість?

- Цінуй своє здоровя!

- Ось і закінчилась наша подорож океаном здорового способу життя. Зараз ми іще раз скажемо, що ж таке здоровя?

- А здоровий спосіб життя?

- Яку людину ми можемо вважати здоровою?

- А чи хочете ви бути здоровими?

- Що нового ви дізналися про здоровя?

- Чи будете ви користуватись новими знаннями, щоб бути здоровими?

- Молодці, ви гарно впоралися із усіма завданнями! Я бажаю вам пливти кораблем «Здоровя» океаном Здорового Способу Життя завжди і під усіма вітрилами!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!