Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

Навчально-виховний проект "Від кісточки до дерева"

Природознавство

Для кого: 3 Клас

23.03.2020

346

2

0

Опис документу:
Розширення знань дітей про те, як створити лунку у землі в горщику для квітів і висаджування кісточок цитрусових рослин на підвіконні і доглядати за молодими паростками цитрусових рослин, та кімнатних квітів; активізувати у дітях ініціативу, увагу і пам'ять, збагачувати словниковий запас, залучати до роботи проекту дітей.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Навчально-виховний проект

«ВІД КІСТОЧКИ ДО ДЕРЕВА»

Класний керівник 3 класу

Луковнікова Г.І

І. Реєстраційна картка до проєкту

Назва: «від кісточки до дерева»

Автор проєкту: Луковнікова Г.І. учитель 3 класу

Учасники проєкту: учні 3 класу

Характеристика проекту: за кінцевим результатом: теоретично – практичний;

- за кількістю учасників: колективний

- за тривалістю: короткостроковий;

- за ступенем самостійності: пошуково-дослідницький.

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ: напрямок проекту актуалізовано на розширення світогляду і здібностей сприйняття у дітей того, як відбувається процес росту рослин, розуміння процесу догляду за рослинами та значущості рослин в житті людей.

МЕТА ПРОЕКТУ: розширення знань дітей про те, як створити лунку у землі в горщику для квітів і висаджування кісточок цитрусових рослин на підвіконні і доглядати за молодими паростками цитрусових рослин, та кімнатних квітів; активізувати у дітях ініціативу, увагу і пам'ять, збагачувати словниковий запас, залучати до роботи проекту дітей.

освітні ЗАВДАННЯ: розширити знання дітей про культурні та дикорослі  рослини. Вчити дітей доглядати за рослинами взимку в кімнатних умовах; формувати уявлення дітей про необхідність світла, тепла, вологи грунту для росту рослин. Фіксувати уявлення дітей про зміни росту росли в різних середовищах пророщування за допомогою щоденника спостережень. Вчити виконувати індивідуальні та колективні трудові доручення по догляду за рослинами та кімнатними квітами в куточку природи. Сприяти розвитку творчих здібностей у дітей; заохочувати різноманітність дитячих робіт, варіативність. Розвивати почуття відповідальності за стан рослин (полив, розпушування). При подальшому проведенні спостережень розвивати вміння помічати зміни в зростанні рослин, зв'язувати їх з умовами, в яких вони знаходяться, правильно відображати спостереження за допомогою вихователя в щоденнику спостережень. Виховувати повагу до праці, дбайливе ставлення до результатів своєї діяльності. Розвивати пізнавальні і творчі здібності.

ІІ. План реалізації проекту

Діяльність педагога:

  • Бесіди з дітьми пізнавального характеру: «У лісу, у садку», «Дерево – кущ – трава», «Вишенька-красунечка», «Для чого нам рослини?».

  • Організація предметно – розвивального середовища по темі «Рости, рости, кісточко, на радість всім діточкам» у куточку природи.

  • Оснащення куточку природи всім необхідним матеріалом для догляду за рослинами городу на підвіконні та кімнатними квітами.

  • Підготовка інформації для батьківських куточків: «Привчаємо дитину до праці в природному довкіллі», «Вітаміни для дітей в зимовий період», «Рослини, які можна виростити вдома на підвіконні».


Діяльність дітей:

  • Посадка кісточок в землю.

  • Ведення спостережень за змінами в проростанні та рості посаджених рослин (проросла кісточка, з’явилися перші листочки …)

  • Догляд за рослинами (поливання, розпушення грунту, витирання пилу на листочках, зрошування рослин ).

  • Участь у практичній діяльності (ліплення, малювання, аплікація знайомих фруктів).

ІІІ етап – Заключний:

Діяльність педагога:

  • Підсумкова бесіда з дітьми (аналіз виконаної роботи).

  • Обговорення та узагальнення поставлених і здобутих цілей щодо реалізації проекту.

Діяльність дітей:

  • Участь у підсумковій бесіді про виконану роботу.

  • Участь у презентації проекту «Від кісточки до дерева».


ІV етап – Презентаційний. Презентація проекту:

  • Фотозвіт «Маленькі садівники».

    1. Кісточки апельсина, хурми та фініка покласти на мокрий ватний диск і прикрити іншим мокрим ватним диском, та покласти в тепле місто;

    1. Через деякий час кісточки почнуть проростати, ось тоді їх можна саджати у горщик;

    1. Через певний час кісточки почнуть проростати в горщику, увесь час учні доглядають і поливають, та спостерігають як вилазить з ґрунту паростки;

ВИСНОВКИ:

  • Усі рослини розвиваються однаково: спочатку з’являються корінь, потім стебло, листя,квіти, а вже потім плоди.

  • Усі рослини різняться за темпом розвитку, розміром, формою листя і, звісно,кольором квітів і плодами.

  • Рослини можна вирощувати у приміщенні, якщо забезпечити їм відповідні умови: світло,тепло, воду, ґрунт і повітря.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили