Навчальний проект. Визначення середньої швидкості нерівномірного руху.

Опис документу:
Тип уроку. Навчальний проект.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 29/2. Навчальний проект. Визначення середньої швидкості нерівномірного руху.

Мета:

Освітня . Навчитися нестандартно мислити, робити щось цікаве самостійно,максимально використовувати свої можливості.

Розвиваюча. Формувати медіа та комп’ютерні навички, розвивати самостійність мислення.

Виховна . Виховувати в учнів цілісне ставлення до фізичних величин.

Тип уроку. Навчальний проект.

Прилади та матеріали:

Презентація Урок 29.2

У мене нема ніякого таланту — є лише

наполегливість і допитливість.

Альберт Ейнштейн

Хід уроку

1.Організаційний момент.

2.Основні вимоги до навчального проекту.

Робота над проектом завжди спрямована на вирішення конкретної, причому соціально-значимої проблеми - дослідницької, інформаційної, практичної.

Планування дії з вирішення проблеми завжди починається із проектування самого проекту, зокрема - з визначення виду продукту й форми презентації (представлення результату). Найбільш важливою частиною плану є поетапна розробка проекту, у якій наводиться перелік конкретних дій із вказівкою результатів, строків і відповідальних.

Результатом роботи над проектом, його виходом, є продукт, що створюється учасниками проектної групи в ході рішення поставленої проблеми.

3. Що таке проект?

Проект - це "п'ять П":

  • Проблема,

  • Проектування (планування),

  • Пошук інформації,

  • Продукт,

  • Презентація (представлення результату).

Шосте "П" проекту - це його портфоліо, тобто папка, у якій зібрані всі робочі матеріали, у тому числі чернетки, щоденні плани, звіти тощо.

4. Структура і циклограмма навчального проекту.

Усякий проект, незалежно від типу, має практично однакову структуру. Це дозволяє скласти єдину циклограму проведення будь-якого проекту - довгострокового або короткостроковою, груповою або індивідуального - поза залежністю від його тематики.

  • Етапи діяльності учнів

  • Постановка проблеми

  • Висунення гіпотез - шляхів рішення. Розподіл на групи

  • Планування діяльності. Вибір форми результуючого продукту

  • Збір інформації

  • Структурування інформації

  • Підготовка продукту

  • Вибір форми презентації

  • Підготовка презентації

  • Презентація

  • Самоооцінка й самоаналіз

5. Перегляд проектів.

6. Підсумок уроку.

Метод «Незакінчене речення»

- Сьогодні на уроці я дізнався …

- Я навчився …

7.Домашнє завдання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.