Навчальний проект «Ми діти твої, Україно!» для дітей середнього дошкільного віку

Опис документу:
1.Формування патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного віку; 2. Формування вміння підтримувати щирі, доброзичливі родинні стосунки; 3. Формувати знання дітей про побут українського житла, українську іграшку, посуд, одяг; 4. Розвивати у дитини національні риси особистості (щирість, гостинність, доброту, щедрість) через багатство національного фольклору

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Навчальний проект «Ми діти твої, Україно!»

для дітей середнього дошкільного віку

Мета проекту:

1.Формування патріотичних почуттів у дітей середнього дошкільного віку;

2. Формування вміння підтримувати щирі, доброзичливі родинні стосунки;

3. Формувати знання дітей про побут українського житла, українську іграшку, посуд, одяг;

4. Розвивати у дитини національні риси особистості (щирість, гостинність, доброту, щедрість) через багатство національного фольклору (казки, загадки, скоромовки, прислів’я, пісні та народні ігри);

5. Залучати дітей до української національної обрядовості, підготовки та відзначення народних звичаїв і традицій;

6. Ознайомлювати з минулим рідного краю, заохочувати дітей до пізнання свого родоводу;

7. Ознайомлювати дітей із державними символами України (Конституція, герб, прапор, гімн України) та із народними національними оберегами (калина, верба, віночок, сорочка-вишиванка тощо);

8. Виховувати почуття власної гідності, як представників свого народу та толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей.

Учасники проекту: вихователь, діти, батьки, бабусі.

Термін реалізації: один тиждень.

Етапи проекту:

1. Підготовчий етап.

2. Основний етап.

3. Заключний етап.

Підготовчий етап:

- відвідування сайтів відповідної тематики (патріотичне виховання);

- планування роботи вихователя;

- поновлення і поповнення матеріалів до національного куточка;

- розробка методичних рекомендацій щодо патріотичного виховання;

- пішохідний перехід до міні-музею;

- читання художньої літератури.

Домашнє завдання: виготовлення сувенірів, поробок дітьми разом з батьками на тему: «Ми діти твої, Україно!»

Організація предметно-розвивального середовища:

- ілюстрації по темі «Митці України», «Державні символи України», «Україна- наша Батьківщина», «Рослини і символи України».

- ознайомлення дітей із звичаями, традиціями, народними образами, малими жанрами фольклору – предмети побуту, традиційні та обрядові страви, традиційний посуд, національні іграшки, віночки, рушники, національний одяг та українські казки, прислів’я, приказки, колискові пісні, вірші, скоромовки.

- перегляд відеоматеріалу про Україну.

- перегляд фотоальбому «Київ – столиця України».

- дидактичні ігри, пальчикові ігри, народні рухливі ігри, сюжетно-рольові ігри.

Організована освітня діяльність:

Понеділок. Тепло єдиної родини.

1. Заняття – пізнавально-розвивальне (народознавство) соціально-моральний розвиток на тему «Шана батькові й мамі».

2. Художньо-естетичний розвиток (ліплення) «Варенички для батьків.

3. Художньо-естетичний розвиток музична діяльність. Розучування колискових.

4. Бесіда на тему: «Памятай своє коріння».

5. Дидактичні ігри «Розповідаю про свою сімю», «Родинна квітка», «Хто чим займається?», «Скажи лагідно».

6. Сюжетно-рольова гра «Дружня сімя».

7. Пальчикова гра «Родинні клопоти».

8. Творча гра «Ми і наші батьки».

9. Мімічна гра «Ось такий мій тато (мама)».

10. Гра «Сімейна драбина».

11. Читання українських народних казок.

12. Читання вірша О.Пчілки «Сімейка».

13. Народні ігри «Дідусь Макар», «На баштані».

14. СХД – створення квіткових композицій разом з батьками.

Вівторок. Мова барвиста, мова багата.

1. Заняття (фізичний розвиток) «Козацькі забави».

2. Заняття (мовленнєвий розвиток + художня література) «Мова барвиста, мова багата». Читання вірша А.Костецького «Батьківщина».

3. Заучування вірша В.Гринько «Дівчинка я українка».

4. Дидактичні ігри «Державні символи України», «Український віночок», «Символи-обереги».

5. Гра-фантазія «Якби я був чарівником…».

6. Конкурс «Хто найбільше розповість цікавинок про Україну».

7. Сюжетно-рольова гра «Сімя» - до нас приїхали гості з Канади.

8. Спостереження – милування красою рідного краю.

9. Народні рухливі ігри за бажанням дітей.

10. Конкурс малюнків на асфальті «Моя рідна Кожухівка».

11. Перегляд фотоальбому «Київ-столиця України».

12. Родинний творчий вечір «Вишита мудрість поколінь».

Середа. Державні символи України, національні обереги.

1. Заняття (пізнавальний розвиток - ознайомлення з навколишнім довкіллям) «Без верби і калини нема України».

2. Заняття (художньо-естетичний розвиток - аплікація) «Розпустила квіти червона калина».

3. Пішохідний перехід. Екскурсія в краєзнавчий музей с.Данилівка.

4. Ознайомлення з символами та традиціями українського народу.

5. Пізнавальна гра «Стежинами нашого села».

6. Вивчення прислів’я «У народі кажуть: добрий приклад – кращий за 100 слів».

7. Бесіда на тему «Визначні місця нашого села».

8. Дидактичні ігри «Український посуд», «Українські страви», «Колись і зараз».

9. «У гості до Оленки та Іванка» - український народний посуд.

10. Консультація для батьків «У родинному колі».

Четвер. Митці України.

1. Заняття (фізичний розвиток) Ми маленькі патріоти України.

2. Пізнавальний розвиток (логіко-математичний розвиток, креативний розвиток конструювання). Ми – діти твої, Україно.

Конструювання (з паперу по типу орігамі). Квіти – обереги України.

3. Розвага «Хай у серці кожної дитини живе любов до України».

4. Перегляд ілюстрацій на тему «Митці України».

5. Перегляд відеоматеріалу про Україну.

6. Бесіда на тему «Праця твоїх батьків».

7. Дослідницька діяльність: чим схожі глина і пластилін.

8. Дидактичні ігри «Підбери за величиною», «Порахуй посуд», «Промисли і ремесла України», «Ти і мама».

9. Гра-імпровізація за народними пісеньками.

10. Сюжетно-рольова гра «сімя» - запрошення у гості (домашня адреса). Індивідуальна (бесіда з дітьми про місце їх мешкання).

11. Інтелектуальна гра «Придумки» - ознайомити дітей з різноманітністю українських казок.

12. «Без гілочок не дерево, без діточок не сімя» - перегляд сімейних фотографій.

13. Виготовлення виробів із глини (діти з батьками).

Пятниця. Парад вишиванок.

1. Заняття (художньо-естетичний розвиток - музична діяльність) «Хай у серці кожної дитини живе любов до України»

2. Заняття (художньо-естетичний розвиток - малювання) «Парад вишиванок»

3. Заняття (креативний розвиток + театралізована діяльність). Розвага «А я просто Україночка»; вікторина «Я живу на Україні».

4. Господарсько-побутова праця: «У нашій групі буде чисто, як удома».

5. Дослідницька діяльність «Чарівна скринька» - предмети українського одягу.

6.Читання легенди про калину, спостереження за нею.

7. Розглядання ілюстрацій на тему «Український живопис».

8. Дидактичні ігри «Склади квітку для віночка», «Одягни українця (україночку)», «Народні розписи».

9. Народні рухливі ігри за мотивами українських казок «Веселі колобки», «Вовк і семеро козенят», «Ріпка», «Золота рибка».

10. Виставка дидактичних посібників, наочного матеріалу, малюнків, сувенірів (виготовлення дітьми та дітьми з батьками) на тему «Не будьте байдужі, допомога солдату».

11. Участь у святі «Я розмовляю українською».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
3
0
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!