Навчальний проект «Кольорова мозаїка»

Опис документу:
Мета проекту – розвиток сенсорних здібностей дітей, вивчення кольорів (червоний, жовтий, синій, зелений), виховання у дітей бажання приймати участь у спільній діяльності. Залучення батьків до спільної діяльності з дитиною в умовах сім’ї і дитячого садка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Навчальний проект «Кольорова мозаїка»

для дітей групи раннього віку

Вид проекту – ознайомлювально-орієнтовний, колективний

Тривалість – тижневий

Учасники проекту – діти, вихователь, батьки.

Мета проекту – розвиток сенсорних здібностей дітей, вивчення кольорів (червоний, жовтий, синій, зелений), виховання у дітей бажання приймати участь у спільній діяльності. Залучення батьків до спільної діяльності з дитиною в умовах сім’ї і дитячого садка.

Завдання проекту:

  • ознайомити дітей з кольорами: червоний, жовтий, зелений, синій;

  • вчити добирати предмети однакові за кольором, групувати їх відповідно до кольору;

  • вчити розміщувати предмети, чергувати їх за кольором, позначати за допомогою кольору властивості предметів;

  • ознайомити з тим, що один і той самий колір може бути використаний для зображення різних предметів;

  • формувати розуміння ігрових завдань та володіння способами їх розв’язання;

  • розвивати допитливість, творчі здібності, мислення мовлення дітей;

  • вираховувати інтерес батьків до життя дітей у садку.

Робота з батьками

1. Ознайомити батьків із завданнями проекту.

2. Залучити батьків до оформлення предметно-розвивального середовища (згідно кольору дня).

3. Виконання домашнього завдання батьками разом з дітьми (малювання предметів відповідного кольору).

4. Розучування віршів з дітьми.

5. Вивчення дидактичних ігор по ознайомлення дітей з кольорами.

6. Консультація на тему «Розвиток сенсорних здібностей дітей через дидактичні ігри».

Очікуванні результати:

  • діти знають і називають кольори;

  • вміють групувати однорідні предмети за кольором;

  • зіставляють предмети за кольором; встановлюють їх схожість чи відмінність;

  • діти знають, що один і той самий колір може бути використаний для зображення різних предметів.

Етапи роботи над проектом

Підготовчий етап

1. Розробка проекту, визначення мети, завдання, вибір методів і прийомів плану складання перспективи та календарю

2. Ознайомлення батьків з проектом, його завданнями

3. Підбір методичної, художньої літератури, настільних ілюстрованого матеріалу, дидактичних ігор

Основний етап

1 день – Подорож в королівство жовтої фарби

Зустріч з курчатком.

Гра «Допоможемо курчатку знайти друзів». «Подаруємо сонечку промінці».

Заняття. Аплікація «Курчатко»

Дидактична гра «Назви предмети жовтого кольору»

Гра «Погодуємо курчат» (вибрати горох жовтого кольору)

Заняття. Малювання «Зігріємо курчат добротою» (колективне малювання жовтою фарбою сонечка, горошин). Вивчення вірша «Курчата»

Сюжетна гра «Почастуємо гостей» (сервіровка столу посудом жовтого кольору. Вибір подарунків жовтого кольору).

2 день – День червоного кольору

Розглядання одягу дітей. Зустріч з червоною кулькою

Гра «Назвемо друзів червоної кульки»

Дидактична гра «Пристебни пелюстку до квіточки», «Що зайве» (групування предметів по кольору), «Назви овочі, фрукти червоного кольору».

Зустріч із снігуром.

Малювання «Подарунок птахам» (гілочка горобини) – колективне.

«В гості до горобини»  збирання ягід для пташок.

3 день – День народження зеленої фарби

Гра «Назви предмети зеленого кольору». «Зустріч з мешканцями зеленої країни» (жабкою, коником-стрибунцем, жуком) – придумування діалогу за зразком дорослого.

Заняття. Аплікація «Склади ялинку». Рухлива гра «Кольорові автомобілі», «Жабки».

4 день – В королівстві синього кольору.

Зустріч із синьою кулькою.

«Подорож з Капітошкою» заняття з мовленнєвого розвитку (звукова культура мови). Розглядання ілюстрацій з називанням предметів синього кольору.

Гра «Допоможемо курчатку перебратися через рівчачок».

Читання вірша Т.Коломієць «Гарна хатка у курчатка»

Розмальовування зафарбовок. Рухлива гра «Знайди пару»

5 день – Заключний етап

Розвага (за віршем Т.Коломієць «Подарунок»)

Художньо-естетичний розвиток «Кольоровий салют» (штампування)

Дидактична гра «Заховай мишку», «Одягни ляльку»

Рухлива гра «Знайди пару», «Знайди свій будиночок»

Ігри з кольоровими кульками

Використана література:

  1. Базовий компонент дошкільної освіти/ Настільна книга керівника дошкільного навчального закладу. Частина 5 / упоряд.: Т.В.Панасюк, С.І.Нерянова, А.А.Грищенко. – Тернопіль: Мандрівець, 2014.

  2. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О.І.Білан, Л.М.Возна, О.Л.Максименко та ін. – Тернопіль: Мандрівець, 2012.

  3. Венгер Л.А. Виховання сенсорної культури дитини від народження до 6 років: Кн. для вихователів дитячого саду/ Л.А.Венгер, У.Т.Пілюгіна, Н.Б.Венгер. Пд редакцією Л.А.Венгер. – М: Просвещение, 1995. - 144с.

  4. Метиєва Л.А., Удалова У.Я. Розвиток сенсорного середовища дітей. – М: Просвітництво, 2007. – с.5-6.

  5. Сенсорне виховання у дитячому садку: Посібник для вихователів/ Під редакцією М.М.Под’якова, В.М.Аванесова. – 2-е видання, - М.: Просвещение, 2001.

  6. Сенсорне виховання дітей раннього віку через сприйняття кольору // Перші кроки: /Модель виховання дітей раннього віку/. – М.: 2002 – с.303 – 310.

  7. Сенсорні здібності маляти. Ігри на розвиток кольору, форми, величини у дітей раннього віку: Книга для вихователів дитячого саду і батьків/ Ц.Р.Пілюгіна, - М: Просвітництво, 2, АТ «Навчальна література», 2010. – с.135-137.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
2
міс.
0
9
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!