Навчальний проєкт 4 клас «Моє село – перлина України»

Опис документу:
Проблема та актуальність проєкту. Любов громадянина до своєї Батьківщини розпочинається з любові до тієї місцевості, де він розпочав пізнавати світ, де пройшли його дитячі роки, де знаходяться могили його предків. Відомо також, що людина любить лиш те, що добре знає. А знати про те, як було засновано село, звідки походить його назва, хто населяв його терени в різні епохи не тільки цікаво, але й потрібно.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Навчальний проєкт 4 клас

«Моє село – перлина України»

Проблема та актуальність проєкту. Любов громадянина до своєї Батьківщини розпочинається з любові до тієї місцевості, де він розпочав пізнавати світ, де пройшли його дитячі роки, де знаходяться могили його предків. Відомо також, що людина любить лиш те, що добре знає. А знати про те, як було засновано село, звідки походить його назва, хто населяв його терени в різні епохи не тільки цікаво, але й потрібно.

Тип проєкту

  • За тривалістю: короткотривалий ( два тижні)

  • За основною діяльністю: навчально-інформаційний.

  • За кількістю учасників: груповий.

  • За змістом: міжпредметний проєкт ( природознавство, я досліджую світ, трудове навчання, мистецтво).

Мета проєкту спрямована навчити дітей здобувати знання самостійно та використовувати їх; стимулювати інтерес до проблем громадсько– патріотичного виховання; формувати бажання зберігати, як святиню, все те, що пов’язує нас із рідною землею; любов до національних традицій народної мудрості, до краси рідного села. Дослідницька діяльність учнів сформує їх як патріотів рідної землі.

Завдання проекту:
1.Актівізувати пізнавальний інтерес до об'єктів соціального світу (бачити, знаходити незвичайне, дивовижне в навколишній дійсності нашого міста).
2. Формувати пізнавальні та конструктивні вміння: спостерігати, моделювати, порівнювати, аналізувати і систематизувати; відображати результати своїх досліджень у творчій діяльності.
3.Поглиблювати і систематизувати знання про працю будівельників через само
стійну пошукову діяльність, через засвоєння соціальних ролей у творчих іграх.
4.Сприяти емоційному, насиченому, змістовному спілкуванню дітей один з одним в грі і продуктивних видах діяльності.
Учасники проекту: діти, педагоги, батьки

Шляхи розв’язання проблеми. Вивчити історичне минуле рідного села, зібрати інформацію про знаменитих вихідців села, записати розповіді старожилів про розвиток села, зібрати легенди, перекази, фотоматеріали про село, зібрані матеріали передати у шкільний музей.

Очікуваний кінцевий продукт проєкту.  Учні збагатять знання про історичне минуле села, більш детально ознайомляться з пам’ятками села Липове, адже в селі знаходиться один з найбільших курганників на території Європи, дізнаються, хто такий Якубович, зберуть інформацію про людей, які є гордістю села, проект спонукатиме учнів до краєзнавчо- пошукової роботи, створення презентації «Село моє – перлинка України», створення буклетів до річиці визволення села від фашистских загарбників.

Групи дослідження під час виконання проекту.

1 група – журналісти – дізнатися походження назви села, зібрати інформацію про знаменитих постатей пов’язаних з селом, записати розповіді старожилів про розвиток села

2 група – дослідники – Дослідження історико-архітектурних пам’яток села

3 група – пошуковці – віднайти найкращі куточки рідного села, зібрати фотоматеріали до виставки «Село моє – перлина України»

4 група – волонтери – підтримка чистоти і порядку на території пам’ятних місць села.

Методи дослідження, якими користуватимуться учні у розв’язанні проблеми. Збір інформації, бесіди, інтерв’ю, робота з архівними документами музею, створення презентації, фотовиставки, створення буклетів до річниці звільнення села.

Очікуваний позитивний вплив на розвиток молодшого школяра. Розвивати навички ефективної комунікації, проєкт розрахований на всі види діяльності, тому максимальна участь і діяльність всіх, співпраця, позитивні емоції, взаємо підтримка і допомога, відповідальність кожного, роботу якого побачать всі жителі села. У дітей виникне бажання брати подальшу участь у благоустрої міста (в озелененні, підтримці порядку), участь в екологічних акціях, почуття відповідальності за спільну справу, навчаться планувати спільну діяльність, узгоджувати свої дії і думки з партнерами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.