Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Наукова-дослідна робота на тему "Трудова акція «Юннатівський зеленбуд» "

Позашкільна освіта

Для кого: 8 Клас

20.10.2018

1423

40

0

Опис документу:
Ліси – це зелені легені нашої планети, що наповнюють атмосферу киснем. Чотири дорослих дерева за добу віддають в атмосферу стільки кисню, що його вистачає для дихання однієї людини. Разом з тим, кожного року знищуються мільйони гектарів лісів. Згідно з даними ООН площа лісів щорічно зменшується на 25 мільйонів гектарів, що складає 1% від наявних сьогодні лісів. Актуальність розроблюваної теми зумовлена ​​тим, що благоустрій та озеленення є найважливішою сферою діяльності будь – якої людини.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Горностаївський ЗО № 1 ім. Героя радянського союзу Цвіка С. С. Горностаївської селищної ради Херсонської області   ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТРУДОВОЇ АКЦ...
Слайд № 1

Горностаївський ЗО № 1 ім. Героя радянського союзу Цвіка С. С. Горностаївської селищної ради Херсонської області   ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТРУДОВОЇ АКЦІЇ «ЮННАТІВСЬКИЙ ЗЕЛЕНБУД»  розділ: “Містам і селам – зелені мережива” Горностаївка - 2018 Виконав: здобувач освіти 8-А класу, вихованець гуртка “Лісовичок” Пташенчук Д. О. Керівник гуртка: Онишко Т. С., вчитель хімії

Актуальність теми Ліси – це зелені легені нашої планети, що наповнюють атмосферу киснем. Чотири дорослих дерева за добу віддають в атмосферу стільк...
Слайд № 2

Актуальність теми Ліси – це зелені легені нашої планети, що наповнюють атмосферу киснем. Чотири дорослих дерева за добу віддають в атмосферу стільки кисню, що його вистачає для дихання однієї людини. Разом з тим, кожного року знищуються мільйони гектарів лісів. Згідно з даними ООН площа лісів щорічно зменшується на 25 мільйонів гектарів, що складає 1% від наявних сьогодні лісів. Актуальність розроблюваної теми зумовлена ​​тим, що благоустрій та озеленення є найважливішою сферою діяльності будь – якої людини. Саме в цій сфері створюються ті умови для населення, які забезпечують високий рівень життя. Тим самим, створюються умови для здорового, комфортного, зручного життя як для окремої людини за місцем проживання, так і для всіх жителів селища. При виконанні комплексу заходів можна значно покращити екологічний стан і зовнішній вигляд міст і селищ, створити більш комфортні мікрокліматичні, санітарно-гігієнічні та естетичні умови на вулицях, у житлових квартирах, громадських місцях (парках, бульварах, скверах, на площах і т.д .). Назріла необхідність системного вирішення проблеми благоустрою та озеленення міст і селищ.  Наявність у селищі зелених насаджень є одним з найбільш сприятливих екологічних факторів. Зелені насадження активно очищають атмосферу, кондиціонують повітря, знижують рівень шумів, перешкоджають виникненню несприятливих вітрових режимів, крім того, зелень у селищі благотворно діє на емоційний стан людини. При цьому зелені насадження повинні бути максимально наближені до місця проживання людини, тільки тоді вони можуть робити максимальний позитивний екологічний ефект. Місто, розвиваючись і розширюючись, все більше скорочує спілкування людини з природою, а внутрішньоміські насадження, цей зв’язок підтримують.  Тому, потрібно весь час сприяти тому, щоб масовий рух на захист природи постійно зростав і поширювався з кожним днем, щоб ніхто не стояв осторонь, щоб ми всі брали участь в озелененні Горностаївки. Першим етапом роботи вихованців гуртка “Лісовичок” стало озеленення території школи та пришкільного парку.

Мета та завдання проекту озеленення Мета: озеленення пришкільного парку; проведення інвентаризації існуючих зелених насаджень; створення проекту оз...
Слайд № 3

Мета та завдання проекту озеленення Мета: озеленення пришкільного парку; проведення інвентаризації існуючих зелених насаджень; створення проекту озеленення; збагачення парку видовою та кількісною різноманітністю деревних рослин; формування творчої працелюбної особистості; формування економічної і екологічної культури вихованців; залучення вихованців до озеленення довкілля, збереження існуючих зелених насаджень, благоустрою парків; ознайомлення з сучасними формами господарської діяльності; виховання господаря. Завдання: 1) проаналізувати склад видової різноманітності деревних насаджень, які зростають у пришкільному парку; 2) створити проект озеленення; 3) озеленити пришкільний парк; 4) збагатити парк видовою та кількісною різноманітністю деревних рослин; 5) оволодіти сучасними технологіями вирощування паркових культур. Учасники проекту: вихованці гуртка “Лісовичок”. Термін реалізації: квітень – вересень 2018-вересень 2019 р.

Територія горностаївського зо № 1
Слайд № 4

Територія горностаївського зо № 1

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Аналіз складу видової різноманітності деревних насаджень, які зростають у пришкільному парку За даними дослідницької роботи, що провели вихованці г...
Слайд № 12

Аналіз складу видової різноманітності деревних насаджень, які зростають у пришкільному парку За даними дослідницької роботи, що провели вихованці гуртка “Лісовичок”, дендрофлора насаджень пришкільного парку налічує 20 видів. Основу складають Покритонасінні (Magnoliophyta) – 19 (96,2%). Голонасінні (Pinophyta) нараховують лише 1 вид (3,4%). Високий рівень видової різноманітності характерний лише для Покритонасінних. Отже, у шкільному парку зростають такі види дерев: Широкогілочник східний (Platycladus orientalis L.), В’яз шорстколистий (Ulmus glabra Huds.), В’яз гладенький (Ulmus laevis Pall.), Дуб звичайний (Quercus robur L.), Береза повисла (Betula pendula Roth.), Горіх грецький (Juglans regia L.), Верба біла (Salix alba L.), Липа серцелиста (Tilia cordata Mill.), Липа широколиста (Tilia platyphyllos Scop.), Шипшина собача (Rosa canina L.), Псевдоакація біла (Robinia pseudoacacia L.), Клен гостролистий ( Acer platanoides L.), Ясен звичайний (Fraxinus excelsior L.), Бузок звичайний ( Syringa vulgaris L.), Глід одноматочковий (Crataegus monogyna Jacq.).

Проект озеленення пришкільного парку Горностаївського ЗО № 1 Актуальність проекту У реалізації проекту зацікавлені, в першу чергу, педагогічний кол...
Слайд № 13

Проект озеленення пришкільного парку Горностаївського ЗО № 1 Актуальність проекту У реалізації проекту зацікавлені, в першу чергу, педагогічний колектив Горностаївського ЗО № 1 ім Героя Радянського Союзу Цвіка С. С., здобувачі освіти та їх батьки, а також населення району. Зацікавленість в перетворенні пришкільної території педагогічного колективу школи носить прикладний характер. Для вчителів школи пришкільна природна ділянка має особливе значення, тому що є засобом забезпечення практичної спрямованості вивчення природничо-наукових дисциплін, а також підвищення якості озеленення освітнього закладу, участі дітей та підлітків в озелененні навколишнього освітнього простору. Будучи об'єктом навколишнього середовища, місцем організації навчальної, дозвільної та трудової діяльності учнів, їх соціалізації, шкільний двір має величезний виховний потенціал, так як в здобувачів освіти формується екологічне мислення, свідомість, дбайливе ставлення до природи. Робота педагогічного колективу з розвитку шкільних традицій екологічної спрямованості триватиме і надалі на основі даного проекту.        Зацікавленість здобувачів освіти у реалізації проекту буде проявлятися у використанні своїх творчих здібностей у процесі дизайнерського перетворення пришкільної ділянки. Стаючи учасниками проекту, діти спробують себе в різних соціальних ролях, що сприятиме їх подальшої успішної соціалізації в суспільстві.          Для батьків важливими є не тільки питання створення умов для навчання та відпочинку дітей, а й питання підвищення конкурентоспроможності школи шляхом створення іміджу. На думку батьків, у школі необхідно створити єдиний комплекс, де кожен учень міг би реалізувати свої здібності, пізнавальні запити і інтереси , набуваючи досвіду життєвого успіху. Пропонуючи ідеї, своє бачення за напрямами робіт з озеленення, батьки зацікавлені у створенні екологічно безпечної інфраструктури освітнього закладу, сучасного комфортного шкільного середовища. Вони висловили готовність надати допомогу в придбанні насіннєвого та іншого посадкового матеріалу, брати активну участь у благоустрої.

Цілі проекту - формування екологічної культури здобувачів освіти через активізацію соціально - значимої діяльності щодо створення сучасного освітнь...
Слайд № 14

Цілі проекту - формування екологічної культури здобувачів освіти через активізацію соціально - значимої діяльності щодо створення сучасного освітнього середовища закладу освіти. Завдання проекту 1. Вивчити наявний досвід по створенню ландшафтного дизайну і на основі вивченого розробити свій проект озеленення пришкільного ділянки. 2. Організувати роботу з ландшафтного дизайну та декоративного озеленення шкільної території . 3. Розкрити потенціал взаємодії Горностаївського ЗО № 1 та ГДП «Каховське лісове господарство», підрозділ Горностаївське лісництво, лісничий – Фелічкін Дмитро Юрійович в рамках придбання насіння та отримання консультативної допомоги. 4. Організувати спільну діяльність з пропаганди екологічних знань. 5. Сприяти розвитку в здобувачів освіти досвіду застосування універсальних навчальних дій в екологічно орієнтованої соціально - значимої діяльності на пришкільній ділянці. 6. Забезпечити співпрацю (соціальне партнерство) здобувачів освіти і педагогів з батьками та громадськістю, спрямоване на благоустрій, естетичне оформлення та озеленення території закладу освіти . 7. Створити умови для розвитку творчих здібностей учнів, їх самовизначення та самореалізації. 8. Провести інформаційно-просвітницьку роботу з пропаганди соціально - значимої діяльності щодо створення сучасного освітнього середовища закладу освіти. 9. Сприяння покращенню екологічної обстановки в районі через благоустрій та озеленення території пришкільного ділянки.

Етапи діяльності за проектом І. Організаційний (09.2018 - 11.2018):       На даному етапі реалізації проекту планується організувати низку заходів....
Слайд № 15

Етапи діяльності за проектом І. Організаційний (09.2018 - 11.2018):       На даному етапі реалізації проекту планується організувати низку заходів. Провести анкетування та аналіз результатів соціологічного опитування населення району, вчителів, здобувачів освіти, батьків.  Забезпечити участь школярів, вчителів, батьків у проектуванні ландшафту пришкільного ділянки: розподіл пришкільної ділянки по класах, створення власних дизайнерських проектів клумб.         Організувати спільну роботу учнів і вчителів з ​​озеленення та благоустрою пришкільної ділянки: розбивка клумб, оновлення насаджень чагарників, дерев і т. д.        Ознайомити учнів з основами квітництва, допомогти в оволодінні агротехнічними прийомами вирощування рослин. Організація і проведення заходів з підтримання чистоти і порядку на шкільній території силами учнів .

ІІ. Основний етап реалізації проекту (11.2018 - 09.2019) На основному етапі роботи за проектом в ході проведення практичних робіт на пришкільній ді...
Слайд № 16

ІІ. Основний етап реалізації проекту (11.2018 - 09.2019) На основному етапі роботи за проектом в ході проведення практичних робіт на пришкільній ділянці забезпечується реальний внесок учасників проекту в благоустрій та озеленення території.       На даному етапі заплановано проведення наступних робіт: - збір та збереження насіння; - екологічні суботники з очищення території; Навесні оновлюється видовий склад рослинності, проводиться природоохоронна пропаганда серед дітей і дорослого населення району. У літній період здобувачі освіти проходять трудову практику (прибирання території, догляд за рослинами). На даному етапі роботи за проектом планується використовувати різні форми екологічної роботи, в тому числі продуктивні (посадка квітів, озеленення);        Висвітлювати етапи реалізації проекту і просування ініціативи закладу освіти в ЗМІ, вести пропагандистську роботу серед місцевих жителів з ​​метою залучення уваги і сприяння благоустрою, а також і екологічному оздоровленню пришкільній території планується протягом всього проекту.

III. Заключний етап організації проекту: вересень 2019 Підведення підсумків реалізації проекту. Висвітлення ходу проекту у ЗМІ. Проведення засіданн...
Слайд № 17

III. Заключний етап організації проекту: вересень 2019 Підведення підсумків реалізації проекту. Висвітлення ходу проекту у ЗМІ. Проведення засідання учасників проекту з метою оцінки результатів. Проект «Зелена школа» є ефективним засобом формування активної позиції здобувачів освіти та їх екологічної культури. Очікувані результати Очікувані результати можна розглядати і як соціальний ефект: підвищення екологічної культури здобувачів освіти, створення естетично привабливого вигляду пришкільної ділянки. Короткострокові результати: 1. Озеленення та благоустрій пришкільної ділянки: розбивка клумб, оновлення насаджень чагарників, дерев і т. д. Підтримка чистоти і порядку на шкільній території. 2. Знайомство здобувачів освіти з основами квітництва, ландшафтного дизайну, оволодіння агротехнічними прийомами вирощування рослин. Довгострокові результати: - поява у учасників проекту навичок практичної природоохоронної роботи; - якісне поліпшення екологічного стану та естетичного вигляду пришкільній території; - підвищення рівня екологічної та загальної культури населення району; - формування особистісних якостей: цілеспрямованості, працьовитості та ін..

Соціальний ефект проекту в довгостроковій перспективі виразиться в тому, що підвищиться загальна й екологічна культура здобувачів освіти та їх бать...
Слайд № 18

Соціальний ефект проекту в довгостроковій перспективі виразиться в тому, що підвищиться загальна й екологічна культура здобувачів освіти та їх батьків, а також жителів району. Кількісні показники: - збільшиться кількість співробітників школи, дітей та їх батьків, залучених у практичну діяльність з вирішення проблем благоустрою території пришкільного ділянки і закладу освіти; - збільшиться кількість дітей, вчителів, батьків, які взяли участь в організації та проведенні екологічних заходів; - розшириться видове різноманіття рослин на пришкільній ділянці; Якісними показниками проекту мають стати: - територія освітнього закладу стане екологічно чистої; - в результаті підвищення ролі освітнього середовища пришкільної ділянки будуть зміцнені міжпредметні зв'язки; - реалізується новий підхід до дизайну пришкільній території, її естетичному оформленню; - відбудеться підвищення природоохоронної активності у школярів та мешканців району.

Перспектива розвитку проекту: У перспективі розвитку проекту має відбутися якісна зміна структури освітнього процесу школи.       На базі наявного ...
Слайд № 19

Перспектива розвитку проекту: У перспективі розвитку проекту має відбутися якісна зміна структури освітнього процесу школи.       На базі наявного досвіду організації роботи на пришкільній ділянці в перспективі заплановано: • створення саду • створення «Клумби Випускника» Ці заходи зроблять закладосвіти і їйого територію більш привабливою, сприятимуть створенню позитивного іміджу школи. Проекти (реалізовані і заплановані у перспективі) вирішать проблему зайнятості підлітків у літній період і вільний від навчального процесу час, будуть сприяти їх соціальній адаптації Перспективою розвитку проекту ми бачимо також у долученні інших шкіл до озеленення пришкільних територій силами учнів. Розвивати цю перспективу ми будемо за двома напрямками: 1. Інформування закладів освіти Горностаївської селищної ради про роботу нашого проекту із закликом підтримувати його. 2. Власні дослідження щодо ландшафтного дизайну і правил міського озеленення, підбір відповідних рослин, які б прикрашали наше місто на протязі всього року.

Проект озеленення Пришкільний парк потребує обов’язкового та ретельного насадження різних видів деревних рослин, адже у ньому наявна дуже велика кі...
Слайд № 20

Проект озеленення Пришкільний парк потребує обов’язкового та ретельного насадження різних видів деревних рослин, адже у ньому наявна дуже велика кількість галявин та видів, що ростуть у парку вже кільканадцять років. Для того, щоб зберегти видову різноманітність та природну красу парку, ми висадили таку кількість молодих дерев: 1. В’яз гладенький (Ulmus laevis Pall.) – 10. 2. Горіх волоський (Juglans regia L.) – 15. 3. Липа серцелиста (Tilia cordata Mill.) – 20. 4. Шипшина собача (Rosa canina L.) – 15. 5. Дуб звичайний (Quercus robur L.) – 15. 6. Псевдоакація біла (Robinia pseudoacacia L.) – 10. 7. Клен гостролистий ( Acer platanoides L.) – 15. 8. Клен ясенелистий (Acer negundo L.) – 15. 9. Клен цукристий (Acer saccharinum L.) – 15. 10. Гледичія дивна (Gleditsia triacanthos L.) – 15.

Озеленення пришкільного парку
Слайд № 21

Озеленення пришкільного парку

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

висновки 1. Проаналізовано склад видової різноманітності деревних насаджень, які зростають у пришкільному парку: Широкогілочник східний (Platycladu...
Слайд № 28

висновки 1. Проаналізовано склад видової різноманітності деревних насаджень, які зростають у пришкільному парку: Широкогілочник східний (Platycladus orientalis L.), В’яз шорстколистий (Ulmus glabra Huds.), В’яз гладенький (Ulmus laevis Pall.), Дуб звичайний (Quercus robur L.), Береза повисла (Betula pendula Roth.), Горіх грецький (Juglans regia L.), Верба біла (Salix alba L.), Липа серцелиста (Tilia cordata Mill.), Липа широколиста (Tilia platyphyllos Scop.), Шипшина собача (Rosa canina L.) тощо. 2. Створено проект озеленення. 3. Пришкільний парк збагачений видовою та кількісною різноманітністю деревних рослин: В’яз гладенький (Ulmus laevis Pall.), Горіх волоський (Juglans regia L.) – 5, Липа серцелиста (Tilia cordata Mill.) – 2, Шипшина собача (Rosa canina L.) – 1, Дуб звичайний (Quercus robur L.) – 1, Псевдоакація біла (Robinia pseudoacacia L.) – 1, Клен гостролистий ( Acer platanoides L.) – 1 тощо. Перспективи подальших робіт, ми вбачаємо в охороні, створенні та озелененні лісосмуг, лісів, парків, пустирів, вулиць та скверів Горностаївщини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.