Написання прислівників разом, окремо, через дефіс

Опис документу:
Майстер-клас учителя" Інтеграція інноваційних технологій у дизайн уроку української мови" Написання прислівників разом окремо, через дефіс. Урок для 10 класу у форматі підготовки до ЗНО, а також для учнів 7 класу. Чітко прослідковується соціокультурна лінія: мораль, основи моральності: дружба, взаємодопомога, любов, вірність, честь. вдало підібрані тексти, цікаві форми та методи роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
МАЙСТЕР-КЛАС учителя української мови та літератури ЛИСОЇ Л.Л. ІНТЕГРАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДИЗАЙН УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Слайд № 1

МАЙСТЕР-КЛАС учителя української мови та літератури ЛИСОЇ Л.Л. ІНТЕГРАЦІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДИЗАЙН УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Слайд № 2

Слайд № 3

Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – доброта. Ідеалом для мене завжди була доброта, самовідданість і милосердя людської душі у найр...
Слайд № 4

Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – доброта. Ідеалом для мене завжди була доброта, самовідданість і милосердя людської душі у найрізноманітніших його проявах Григір Тютюнник

ЧЕСНОТА – позитивна моральна риса в характері людини. МОРАЛЬ – система норм і принципів поведінки людей у ставленні один до одного та до суспільства.
Слайд № 5

ЧЕСНОТА – позитивна моральна риса в характері людини. МОРАЛЬ – система норм і принципів поведінки людей у ставленні один до одного та до суспільства.

ПРИСЛІВНИК АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ Самостійна незмінна частина мови (незмінна – отже, не має закінчення) Відповідає на запитання Де? Коли? Звідки? Куди? Я...
Слайд № 6

ПРИСЛІВНИК АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ Самостійна незмінна частина мови (незмінна – отже, не має закінчення) Відповідає на запитання Де? Коли? Звідки? Куди? Як? Означає Ознаку предмета ознаку дії ознаку іншої ознаки (Кава по-львівськи) (жити мирно) (дуже гарно) Синтаксична роль Обставина присудок означення (неузгоджене) Жити чесно У лісі тихо кава по-французьки

ПИШЕМО РАЗОМ 1. + іменник: зроду, надвечір, вгорі, взимку, восени ПРИЙМЕННИК + прикметник: насухо, віддавна, згарячу, помаленьку + числівник: вдвоє...
Слайд № 7

ПИШЕМО РАЗОМ 1. + іменник: зроду, надвечір, вгорі, взимку, восени ПРИЙМЕННИК + прикметник: насухо, віддавна, згарячу, помаленьку + числівник: вдвоє, натроє, утричі, утрьох, заодно + прислівник: позавчора, післязавтра, відтепер 2. СКЛАДНІ ПРИСЛІВНИКИ: врізнобіч, нашвидкуруч, водночас, чимдуж 3. АБИ-, ДЕ-, -СЬ, НІ-, АНІ-, ЩО-, ЯК- + ПРИСЛІВНИК : абиде, колись, аніяк, щодня, якнайбільше

ПИШЕМО ЧЕРЕЗ ДЕФІС
Слайд № 8

ПИШЕМО ЧЕРЕЗ ДЕФІС

ПИШЕМО ОКРЕМО 1. РАЗ У РАЗ ОДИН В ОДИН РАЗ ПО РАЗ 2. ПОВТОРЕННЯ ТОГО САМОГО ЗМІНЮВАНОГО СЛОВА В різних ВІДМІНКАХ: ОДИН ОДИНЦЕМ, КІНЕЦЬ КІНЦЕМ, ОДНИ...
Слайд № 9

ПИШЕМО ОКРЕМО 1. РАЗ У РАЗ ОДИН В ОДИН РАЗ ПО РАЗ 2. ПОВТОРЕННЯ ТОГО САМОГО ЗМІНЮВАНОГО СЛОВА В різних ВІДМІНКАХ: ОДИН ОДИНЦЕМ, КІНЕЦЬ КІНЦЕМ, ОДНИМ ОДНО 3. ЗАПАМ’ЯТАЙ: В ЦІЛОМУ НА ЖАЛЬ ДО РЕЧІ В ОСНОВНОМУ НА ЗЛО ДО ВПОДОБИ В РЕЗУЛЬТАТІ НА ДИВО ДО ПОБАЧЕННЯ В ГОСТІ НА ЩАСТЯ ДО ВІДОМА

ОРФОГРАФІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДО/побачення, хоч/не/хоч, по/під/віконню, один/в/один, врешті/решт, у/трьох, без/вісти, не/сьогодні/завтра, з/малку, ра...
Слайд № 10

ОРФОГРАФІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ДО/побачення, хоч/не/хоч, по/під/віконню, один/в/один, врешті/решт, у/трьох, без/вісти, не/сьогодні/завтра, з/малку, раз/по/раз, геть/чисто, на/віки, одним/одно, ось/ ось, на/двоє, з/давна

До побачення хоЧ – не – хоч поПідвіконню Один в один врЕшті – решт утРьох Безвісти не Сьогодні - завтра змАлку Раз по раз геТь - чисто наВіки Одним...
Слайд № 11

До побачення хоЧ – не – хоч поПідвіконню Один в один врЕшті – решт утРьох Безвісти не Сьогодні - завтра змАлку Раз по раз геТь - чисто наВіки Одним одно осЬ – ось наДвоє здАвна

Слайд № 12

ЛІТЕРАТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Бережи честь змолоду. Раз добром зігріте серце повік не прохолоне. Не скупись ніколи людям на добро. Моя хата скраю, ніч...
Слайд № 13

ЛІТЕРАТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Бережи честь змолоду. Раз добром зігріте серце повік не прохолоне. Не скупись ніколи людям на добро. Моя хата скраю, нічого не знаю. Живіть дружно, не буде сутужно.

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Слайд № 14

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Розв’яжіть тести: Прислівник є в кожному реченні, окрім: 3. Окремо пишуться всі слова в рядку: А Десь бриніла притишен...
Слайд № 15

КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Розв’яжіть тести: Прислівник є в кожному реченні, окрім: 3. Окремо пишуться всі слова в рядку: А Десь бриніла притишена пісня. А поза/торік, з/розгону, до/смаку Б Було нам добре, і було нам зле. Б по/черзі, до/вподоби, на/добраніч В І ось тихо розгортаються кущі. В як/слід, натще/серце, під/час Г Обабіч шляху зеленіє озимина. Г до/речі, все/одно, чим/дуж Разом треба писати всі слова в рядку: 4. Через дефіс пишуться всі слова рядка: А на/щастя, на/виворіт, у/переміш А такий/сякий, десь/інде, з діда/прадіда Б по/перше, від/давна, на/впростець Б сама/самотою, з/переляку, горі/лиць В з/висока, за/молоду, без/перестанно В по/латині, раз/у/раз, один/одинцем Г в/цілому, на/завжди, по/твоєму Г хтозна/коли, сам/на/сам, з усіх/усюд

РЕФЛЕКСІЯ ОБЕРИ ПОЗИЦІЮ Я зможу правильно написати прислівник Я краще орієнтуюся у написанні прислівника Я ще вагаюся, мені потрібно осмислити інфо...
Слайд № 16

РЕФЛЕКСІЯ ОБЕРИ ПОЗИЦІЮ Я зможу правильно написати прислівник Я краще орієнтуюся у написанні прислівника Я ще вагаюся, мені потрібно осмислити інформацію

ПІДСУМОК ЗАНЯТЬ: 1 рядок - іменник 2 рядок - два прикметники 3 рядок – 3 дієслова 4 рядок – 4 слова/ речення/ 5 рядок – іменник, синонім або антоні...
Слайд № 17

ПІДСУМОК ЗАНЯТЬ: 1 рядок - іменник 2 рядок - два прикметники 3 рядок – 3 дієслова 4 рядок – 4 слова/ речення/ 5 рядок – іменник, синонім або антонім першому Складаємо сенкан:

Слайд № 18

Ще раз перечитайте епіграф і скажіть: Які закони є найкращими життєвими орієнтирами? Закони моралі
Слайд № 19

Ще раз перечитайте епіграф і скажіть: Які закони є найкращими життєвими орієнтирами? Закони моралі

« Закони моралі – найкращі життєві орієнтири» Викладіть ваш погляд на цю проблему. Напишіть власне висловлення, дотримуючись вимог ЗНО. ДОМАШНЄ ЗАВ...
Слайд № 20

« Закони моралі – найкращі життєві орієнтири» Викладіть ваш погляд на цю проблему. Напишіть власне висловлення, дотримуючись вимог ЗНО. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»