наказ"Про вивчення стану життєдіяльності дошкільника в другу половину дня."

Опис документу:
З метою контролю та організації методичної роботи з педагогічними кадрами, відповідно до річного плану роботи на 2016 – 2017 навчальний рік. Була здійснена перевірка стану життєдіяльності дошкільника в другу половину дня .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

НАКАЗ

« » квітень 2017 р . м. Славута № _____________

Про вивчення стану життєдіяльності

дошкільника в другу половину

дня.

З метою контролю та організації методичної роботи з педагогічними кадрами, відповідно до річного плану роботи на 2016 – 2017 навчальний рік. Була здійснена перевірка стану життєдіяльності дошкільника в другу половину дня .

Навчально – виховна діяльність з дітьми у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до статті 22 Закону України « Про дошкільну освіту» від 06.07.2010 року, листа Міністерства освіти і науки України « Організація та зміст навчально – виховного процесу» від 06.06.2005 року № 1/ 9 – 306 « Зміст навчально – виховного процесу в дошкільних групах визначається Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку

« Українське дошкілля», « Впевнений старт» варіативних програм розвитку, навчання, виховання дітей та навчально – методичних посібників, що рекомендовані Міністерством освіти і науки України.

Перевіркою встановлено, що в закладі належним чином і систематично ведеться робота, щодо виконання життєдіяльності дошкільника в другу половину дня. У навчально-виховному процесі дошкільних груп використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. Вони були організовані фронтально, підгрупами, індивідуально залежно від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення закладу, професійної майстерності педагога.

Разом з тим спостерігаються недоліки:

- робота гуртків розпочинається з запізненням;

- вихователі дошкільних груп мало приділяють уваги дослідницькій діяльності, екскурсіям, походам.

Виходячи з вищесказаного

НАКАЗУЮ :

1.Неухильно дотримувати виконання вимог державного стандарту Базового

компонента дошкільної освіти:

1.1Покласти відповідальність за організацію та забезпечення належного змісту

навчально – виховного процесу на вихователя - методиста Буйніч С.В. і кожного

члена трудового колективу в межах їхніх посадових обов’язків .

Постійно

2.Вихователю - методисту Буйніч С.В. , медичній сестрі Михалевський

О.Г. здійснювати спільно з директором контроль за виконанням режимних

моментів в другій половині дня у вікових групах НВК результати перевірок висвітлювати у довідках і наказах .

Постійно

3.Педагогічним працівникам :

3.1 Формувати позитивне ставлення дитини до

дитячого саду і налаштовувати дітей на наступні відвідування.

3.2.Забезпечувати умови для різноманітної та цікавої самостійної діяльності дітей в

групі або на ділянці. Для цього систематично вносити нові (або вже призабуті)

допомоги, які будуть сприяти виникненню ігрових або творчих задумів у дітей.

3.3. Інформувати батьків про проблеми, що виникли у дитини, і способах їх

вирішення, надавати консультації по питаннях батьків.

3.4. Звернути увагу на тематичне планування екскурсій , походів, дослідницькій

діяльності.

Постійно

4.Контроль за виконанням залишаю за собою.

Директор НВК Владімірова С.А.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»