Наказ "Про вивчення стану навчально – виховного процесу в старшій дошкільній групі."

Опис документу:
З метою контролю та організації методичної роботи з педагогічними кадрами, відповідно до річного плану роботи 2017 – 2018 навчального року, з 16 квітня по 20 квітня 2018 року було здійснено перевірку стану навчально – виховного процесу в старшій групі. Перевіркою встановлено , що у старшій групі створено належні умови щодо організації навчально – виховного процесу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

НАКАЗ

«____» ________________ 2018 р . м. Славута № _____________

Про вивчення стану навчально –

виховного процесу в старшій дошкільній групі.

З метою контролю та організації методичної роботи з педагогічними кадрами, відповідно до річного плану роботи 2017 – 2018 навчального року, з 16 квітня по 20 квітня 2018 року було здійснено перевірку стану навчально – виховного процесу в старшій групі.

Перевіркою встановлено , що у старшій групі створено належні умови щодо організації навчально – виховного процесу. Спокійна, доброзичлива атмосфера в спілкуванні дорослих із дітьми й дітей між собою; виразне , емоційне, доступне мовлення вихователів; у групі зібрано й оформлено достатньо дидактичних ігор вправ, які допомагають реалізувати поставлені завдання; обладнані згідно з вимогами Програми куточки. При розподілі дітей на підгрупи враховується рівень розвитку, індивідуальні особливості й уміння кожної дитини. Згідно з методикою застосовуються продуктивні методи та прийоми навчання, кожен з яких має свою педагогічну доцільність, доповнює один одного й використовується у взаємозв’язку.

Теми, завдання, зміст та структура занять загалом відповідають віку. Розвитку дітей і вимогам Програми. На заняттях доцільно використовується роздатковий та демонстраційний матеріал, ігрові прийоми. Індивідуальний та диференційований підходи до дітей. Результатами цієї роботи є оволодіння програмовими завданнями 90 % дітей.

З 33 дітей високий рівень показали 12 дітей; середній 18 дітей; низький 2 дітей.

Водночас під час виявлення роботи вихователів із дітьми було виявлено ряд недоліків:

Переважно на заняттях говорять вихователі, а не діти. Ім. бракує терпіння вислухати відповіді дітей. Вихователі самі дають готові відповіді й вимагають точного повторення їх від дітей. Не використовуються можливості для активізації пізнавальної діяльності дошкільників.

Виходячи з вищесказаного.

НАКАЗУЮ :

  1. Вихователям старшої групи:

    1. не обмежувати активність дітей на заняттях, даючи можливість кожній дитині обдумувати відповідь, довести її до логічного завершення передбачити варіативність. Уникати трафаретних відповідей.

    2. систематично проводити індивідуальну роботу;

    3. отримати у вихователя – методиста консультацію на тему « Як навчити дитину висловлювати свої думки»;

    4. уникати переваги прямих способів впливу на дитину, широко застосовуючи практичні методи роботи з дітьми і проблемні завдання, заняття, ситуації.

  2. Контроль за виконанням залишаю за собою.

Директор НВК « ДНЗ – ЗОШ Iст.» Владімірова СА.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!