Найбільше щастя - жити у цьому чудовому світі, створеному Богом

Етика

Для кого: 1 Клас

22.08.2018

657

7

0

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Найбільше щастя - жити у цьому чудовому світі, створеному Богом.

Мета. Усвідомити, що все на світі створено Богом, що люди споріднені і роблять все при Божій допомозі; дякувати Богові за отримані дари; плекати почуття вдячності Господу за Його Творіння; розвивати творчі здібності учнів.

Навчальні засоби. Ікона, свічка, робочі зошити Г.Добош, Л.Кучми, О.Пацерковської, М.Шечук, О.Шумської, глобус.

Перебіг уроку

І. Вступна частина.

1. Християнське вітання.

2. Молитва «Отче наш».

ІІ. Актуалізація особистісного досвіду.

  1. Розмальовка (посібник Г.Добош, с.33), доповнення усним малюванням.

  2. Виконання впр.1 з посібника О.Шумської (с.34), впр.1 з посібника Л.Кучми (с.32).

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальна бесіда.

  • Протягом навчального року ми з вами намагалися якомога більше дізнатися про Бога – нашого Творця. Що вам найбільше запам’яталось із почутого на уроках християнської етики?

  • Що із вивченого вам би хотілось запам’ятати на все життя?

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і мети уроку.

Нам залишається подякувати Богові за всі Його ласки і дари.

V. Засвоєння нових знань, формування опорних умінь і навичок.

1. Розповідь учителя.

    • Дивний світ у своїй земній красі, і все в ньому наповнене життям.

    • Неможливо перелічити всі рослини і тварин, які населяють земл – від найменших, невидимих для наших очей до найбільших.

    • Вони живуть усюди: на суші й у воді, в повітрі й у ґрунті, і навіть глибоко під землею.

    • І всю цю красу Господь дарував людині, що владарює над усім Божим Творінням.

    • За все це ми посилаємо Богові щиру подяку.

2. Читання вірша М.Шевчук «Дякуємо, Боже, Тобі» («Хто придумав оцей світ», с.23-24).

VІ. Закріплення навчальних досягнень, поглиблення знань.

  1. Виконання завдань з посібника М.Шевчук (с.6-7), впр.2 з посібника Л.Кучми (с.32).

  2. Спільний пошук відповіді на проблемне запитання.

    • А за що б ви хотіли подякувати нашому Творцеві?

3. Виконання впр.2 з посібника О.Шумської (с.34), впр.1 з посібника О.Пацерковської (с.59).

VІІ. Узагальнення та систематизація набутих компетентностей.

  1. Виконання впр.2 з посібника О.Пацерковської (с.60) з використанням глобуса.

    • Подивіться, яка велика наша Земля. Вона заселена різноманітними людьми. За расами люди поділяються на білих, чорних, жовтих і червоношкірих, але всі вони є Божими дітьми, відповідно й нашими братами та сестрами. Бог усіх нас однаково любить і хоче, між людьми панували любов та злагода.

    • Чи існує любов і дружба між зображеними тут дітьми?

    • З чого це видно?

    • Знайдіть між зображеними дітьми подібних до себе і підпишіть: «Це я».

2. Виконання впр.3 з посібника О.Шумської (с.34), впр.3 з посібника О.Пацерковської (с.61).

  • Яких трьох матерів має кожен християнин?

  • Як маємо ставитися до матері?

  • У чому можемо їй допомгти?

VІІІ. Підсумкова частина.

1. Словесне цінування роботи учнів.

2. Молитва до Богородиці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.