Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

"На шляху до каналу ТІК ТОК"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

09.10.2020

317

9

1

Опис документу:
Заняття для дітей старшої групи.Математика+малювання. закріпити з дітьми знання комп'ютерник технологій, розширити словниковий запас новими словами:гаджети, інтернет, wi-fi, блогер пранки анімації. Повторити кількісний і підрядний рахунок, прямому та зворотному напрямку. Парні числа, змішані числа. У удосконалити уміння розв'язувати математичні задачі на віднімання, додавання, вміти вільно оперувати математичними знаками в повсякденному житті.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №14

Олександрійської міської ради Кіровоградскої області

Контрольне заняття

«На шляху до каналу ТІК ТОК»

Підготувала вихователь

Різновікової групи

Беркоша І.І.

м. Олександрія 2020 н.р

Тема: «На шляху до каналу ТІКТОК»

Програмовий зміст: закріпити з дітьми знання комп'юторних технологій, розширити словниковий запас новими словами:гаджети, інтернет, wi-fi, блогер пранки анімації. Повторити кількісний і підрядний рахунок, прямому та зворотному напрямку. Парні числа, змішані числа. У удосконалити уміння розв'язувати математичні задачі на віднімання, додавання, вміти вільно оперувати математичними знаками в повсякденному житті. Закріпити здатності сприймати і виконувати словесні вказівки по орієнтації на обмеженій ділянці. Повправлятися вирішувати нерівності більше-менше однаково. Закріпити інтерес до образотворче мистецтва, малювати логотипи смайликів, вміння користуватися фарбами, пензликами. Розвивати пам'ять увагу, мислення. вміти аналізувати, робити висновоки, виховувати дружні стосунки в колективі.

Демонстраційний матеріал: Планшет формату А6,листки клену 5 і1дубовий,4малюнка кактусів,8 малюнків персиків задачі на нерівності, цифри 1до 10,знаки більше та менше зразок смайлика А6.

Роздатковий матеріал: Планшети А4,цифри від 0 до 10,задачі на нерівності, математичні знаки.

Хід заняття

1.Вступна бесіда

-Діти я сьогодні за мислилася над тим, який світ наш прекрасний ,унікальний, цікавий. Скільки кожного дня в світі розробляється новинок, цікавих подій. І наш світ розвивається, він не стоїть на місці завдяки інтернету. Користуючись ним ми можемо знайти будь яку інформацію, дізнатися новини різні, знайти друзів.

- Які гаджети ви знаєте ? (телефон, комп’ютер, планшет, ноутбук, нетбук, смарт годиники).

- Що таке інтернет? Як він працює? (цифрова супутникова мережа). Якими дитячими каналами ви користуєтеся «Лайк», «Тік Тік». Що потрібно знати нам щоб зареєструватися на каналі «Тік Тік» (клавіатура, букви цифри) Як називається професія людини, яка знімає відео і пише пости в інтернет? (блогер).

- Ви хочете стати блогерами та учасниками на каналі «Тік Ток»? У мене є знайомий айфончік він нам допоможе. Тільки я забула його номер телефону на який потрібно телефонувати знаю тільки що це парні цифри в числовому ряді від 1 до 10. Допоможити мені?

Завдання 1. викласти парні числа від 1 до 10. (2,4,6,8,10) Діти працюють за столом одна дитина біля дошки.

Дякую,Я згадала його це номер( 2, 4, 6, 8, 10). Діти я набираю номер телефону свого знайомого Айфончика. Доброго дня! Це айфончік? Скажіть, будь ласка, ви можете підійти до дитячого садочку №14, нам потрібна ваша допомога. Ми хочемо зареєструватися на каналі ви нам допоможете.(Прихід телефончика Айфончика)

  • Привіт діти!!!.. Як у вас весело і цифри мені дуже знайомі. Я ж теж цифрова технологія.

Завдання від айфончіка: Потрібно називати цифри сусідів діти відповідають з місця.

Айфончик: себе погано почуваю здається у мене сідає зарядка в акумуляторі. У вас є зарядний пристрій? (Ні) Але, я можу підзарядитися і від вашого веселого настрою. Фізкультхвилинка «Тік Ток». (музична)

  • Давайте вже будемо з вами реєструватися на канал «Тік Ток». У мене пропала мережа, що робити? Діти яка мережа мені потрібна? (Вайфай) Мені потрібно пароль від нього. Давайте з вами зробимо разом із завданням і дізнаємося нашої пароль від вай-фаю і зможемо зайти в нього.

Задача1 У дівчинки було 5 персика ,а у хлопчика 3 персика. Дівчинка віддала хлопчику 3 персика. Скільки персиків лишилося в дівчинки?(2)

Задача 2 Дівчинка на підвіконнику мала 4 кактуса.Два кактуса вона зранку полила.Скільки кактусів полила дівчинка?(2)

Задача 3 У хлопчика було 5 кленових листочків і один знайшов кленовий

листок.Скільки разом листочків в хлопчика?(6)

(Айфончик дарує дітям планшети муляжі на яких на екранах яких вони викладають приклади до завдань одна дитина працює біля дошки всі інші діти працюють за столами).

Завдання2вирішування задач більше та менше. (Одна дитина працює за столом,а інші за столом)

Завдання3 Ми вже зареєструйся на канал «Тік Ток».Давайте разом з вами напишем перший коментар, але поки що писати не вміємо, то ми намалюємо веселого смайлика. Погляньте який у мене смайлик намальований. Якого він кольору? Якої він форми? Якого кольору в нього очі та ротик?

Вихователь показує спосіб малювання смайлика. Діти самостійно виконують завдання за робочими столами. Дотримуючись правил техніки безпеки. Завдяки Діти нашому айфончику треба йти додому, до друзів своїх. Дякуємо айфончик за за допомогу в реєстрації на каналі «Тік Ток» ти дуже нам допоміг, дякуємо за подарунки також..(Айфончик йде з групи)

-Діти погляньте які в нас гарні смайлики. Кожен смайлик незвичайний. Це наш перший коментар в «Тік Ток».Вам сподобалося заняття? Що саме вам сподобалося найбільше? Дякую діти вам ви молодці!!!!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.