Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

"На гостини до Чарiвницi Осенi"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

15.12.2019

244

5

0

Опис документу:
Iнтегроване заняття для дiтей вiком 3 - 4 роки. Тема "На гостини до Чарiвницi Осенi". На цому заняттi дiти закріплюють елементарні математичні поняття: маленький - великий, широкий – вузький, довгий – короткий, формують уявлення про диких тварин, також закрiплюють перелiтних та зимуючих птахiв. Усi завдання дiти виконують у цiкавих формах роботи через гру.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«На гостини до Чарiвницi Осенi»

Мета: Уточнити уявлення про зміни в природі пізньої осені. Формувати уявлення дітей про диких тварин. Закрiпити з дiтьми перелiтних та зимуючих птахiв. Збагачувати уявлення малят про овочі, які вирощують у нашому краї. Вчити уважно слухати вихователя, відповідати на поставленні запитання, за допомогою спеціально створених різноманітних ігрових ситуацій. Закріплювати елементарні математичні поняття: маленький - великий, широкий – вузький, довгий – короткий. Розкрити творчий потенціал кожної дитини, збагачувати позитивний емоційний досвід. Виховувати позитивне ставлення до навколишнього середовища, бажання діяти разом, отримуючи від праці естетичне задоволення. Розвивати пам'ять, увагу, творчу уяву, фантазію, дружелюбність.

Матеріал: Декорації лісу, аудіо запис , іграшки, гриби, кошики, осінні листочки, ілюстрації на осінню тематику, тарілочки з листям, вірші, загадки.
Д/ігри: «З якого дерева листочок», Д/гра «Збери урожай», Ф\хв «Танок з листочками», Пальчикова гiмнастика «Бiлочка – руденька». Д/гра «Зимуючi та перелiтнi птахи»


Хід заняття

Вихователь: Доброго ранку, усiм ми бажаєм.

Доброго ранку, гостей ми вiтаєм.

Доброго ранку тобi i менi.

Щирi слова, нехай линуть ряснi.

- Дiти, я давно хотіла вам запропонувати піти до лісу, але перед тим як пiти, скажiть менi будь ласка, а яка зараз пора року? (осiнь).

— Що можна почути восени в природі? (рiзнi звуки). Послухайте уважно і скажіть, що ви почули? (Звучить звуко - запис: шум дощу, завивання вітру, гомін птахів, шелест листя.)

- А щоб потрапити до лiсу нам потрiбно сказати чарiвнi слова: «1,2,3- Чарівні слова кажи, кругом себе обернись і у лісі опинись!»

—-Дiти, подивiться як тут гарно! Чарiвниця осiнь встигла розмалювати лiс як художник рiзними фарбами. Чуєте, до нас хтось іде?

(Заходить вихователь у костюмі Осені.)

Осінь: Добрий день, діти! Я дуже рада вас бачити у себе в гостях. А чи знаєте ви, як змінюється природа восени? (схема на мольбертi)

(Діти називають прикмети осені: пожовтіло листя, йдуть дощі, стало холодно, сонечко не гріє, птахи вiдлiтають у теплi краї, люди тепло вдягаються.) Молодцi!

Вихователь: Дуже гарний осiннiй лiс. А нашi дiтки знають чудовi вiршики про тебе осiнь.

Дитина: На землю осінь вже ступила, Додолу листячко летить. Гніздо лелече опустіло. Тепер у ньому хмарка спить.

Дитина: Тихо осінь ходить гаєм. Ліс довкола аж горить. Ясен листя осипає, Дуб нахмурений стоїть.

Дитина: І берізка над потоком, Стала наче молода. Вітер, мовби ненароком, Їй косиці розпліта…

Осiнь: Дуже гарнi вiршики. А тепер давайте пограємо у гру.

Дидактична гра «З якого дерева листочок»

(У дітей у руках листочки з дерев: каштана, клена, дуба, берези.)

Осінь: Подув вітер, розлетілись листочки і впали на землю. Принеси мені, вітре, кленові листочки.

(Діти з кленовими листочками підбігають до вихователя. Аналогічно гра повторюється з іншими листочками.)

Вихователь: Дiтки, а давайте пригадаємо прислiв’я про осiнь. Я буду говорити початок прислiв’я, а ви кiнцiвку.

Прислiв’я про осiнь:

- Осінь іде, а за собою дощі веде.

- Осінь сумна, а весело жити.

- Восени і горобець багатий.

Ф\хв «Танок з листочками»

Вихователь: Дiти, а що ще росте в осiнньому лiсi?(гриби) Давайте їх пошукаємо. Подивiться, який я знайшла чудовий червоненький грибок, щей з бiленькими крапочками, вiзьмемо його собi?(нi) а чому?(тому що вiн отруйний) Правильно, i взагалi без дозволу дорослих грибочки чепати не можна, а давайте порахуємо скiльки тут отруйних грибочкiв? А вони всi однаковi за розмiром? Скiльки великих? А скiльки маленьких?

Осiнь: Молодцi. Дiтки погляньте перед нами двi стежки. Якi вони?(широка i вузька) а ще, чим вони вiдрiзняються? (довга та коротка). Правильно, давайте дiвчатка пiдуть вузенькою стежинкою, як лисички, а хлопчики – широкою, як ведмедики. Ось ми з вами дiйшли до наступного завдання. Я вам пропоную зараз вiдгадати загадки, а ось про кого саме, зараз дiзнаємося. Приготували свої вушка. Будьте уважнi.

Загадки:

iжить вiн у долинi у сiрiй кожушинi. (заєць)

-Хоч не шию я нiколи, а голок в мене доволi. (їжак)

-Живе в лiсi хитра, руда, дика, ловить курок та iндика. (лисиця)

-По полю гасає, овечок хапає i нас лякає. (вовк)

iн великий, косолапий, i всю зиму смокче лапу. (ведмiдь)

- Пухнастий клубочок. Виліз на дубочок, Жолуді зриває І в дупло ховає.(білка)

Вихователь: Дiтки, а давайте пригадаємо, чим люблять ласувати лiсовi звiрi. Перед вами лежать картки, присядьте будь ласка та з'єднайте лiнiями, хто, що їсть.

Осiнь: Завдяки нашим старанням в лiсi знову панує гармонiя. Але я не чую спiву пташок. Де ж вони подiлися? (вони вiдлетiли у теплi краї) Так, правильно.

Дидактична гра «Зимуючi та перелiтнi птахи»

Вихователь:Я вам пропоную обрати собi пташку, яка вам сподобалась i посадити її на вiдповiдне дерево, зимуючих на зимуюче дерево або перелiтних на весняне дерево (що в тебе за пташка, це зимуюча пташка? В кого ще така? Посадiть своїх пташок на вiдповiднi дерева. А що пташки їдять?) Молодцi.

Осiнь: Дiти, сподобалося вам у моєму осiнньому лiсi, а зараз я вас запрошую на свiй щедрий город.(город i кошики)

-Я вам пропоную допомогти менi зiбрати урожай, перед вами стоять кошики, кожен з вас повинен взяти по два овочи, покласти у кошик та назвати їх.

Дидактична гра «Збери урожай»

Осiнь:Молодцi, а ви знаєте чим я займаюсь, коли закiнчується робота на полях, на городах, у садах, коли всi листочки опали, тодi я працю у лiсовiй школi зi своїми друзями звiрятами. Там ми проявляємо всi свої таланти. Я вас також запрошую до нас у школу. Зараз ми iз звiрятами збираємося прикрасити нашу школу картинами осiннього лiсу, може ви також спробуєте?! I ми зробимо чудову виставку картин.

Але перед початком роботи, нам потрiбно розiм'яти свої пальчики.

Пальчикова гiмнастика «Бiлочка – руденька»

- Сидить білочка руденька, Продає гриби опеньки:

Лисичці-сестричці, Горобцю, синичці,

Ведмедику товстоп'ятому, Зайченяті вусатому...

(По черзі розгинати всі пальці, починаючи з великого.)

Колективна аплiкацiя «Дерево з рiзнокольоровими листочками)

Вихователь: Молодцi дiточки, я гадаю , що ви дуже постаралися.

Осiнь: Дякую вам, мої маленькi друзi. Усі дерева заснуть аж до весни спокійним солодким сном. І насниться їм якась добра та чарівна казка, а менi на пам'ять про вас залишаться ця гарна картина, якою ми з звiрятами будемо милуватися.I для вас у мене є також солоденькi подаруночки, якi вихователь роздасть вам потiм. Допобачення.

Вихователь: А тепер скажемо чарівні слова, щоб опинитися в садочку. «1,2,3- Чарівні слова кажи, кругом себе обернись у садочку опинись!»

- Ну, що дiтки вам сподобалась наша подорож? Де ми були? Кого ми з вами зустрiчали? Що вам найбiльше сподобалося?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.