Музично-розважальна програма до Дня Міста: "Бердянськ-серце Азова!"

Опис документу:
Прогулятися перлиною Азовського узбережжя на день міста запропонували дошкільнятам вихователь та музичний керівник. Разом із ведучими діти відвідали найяскравіші місця Бердянська: побували у Зоопарку,спробували себе у ролі рибалки, покаталися на каруселях, плавали по Азовському морю на корабликах, та виконали музику води на незвичних музичних інструментах. Програма супроводжувалася піснями, віршами про рідне місто та запальними таночками.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Музично-розважальна програма : «Бердянськ – серце Азова»

Ведуча: Діти, послухайте вірш і подумайте, про яке сонячне місто в ньому йдеться мова?

Азовське море. Піниться, блакить,

Крикливі чайки падають на хвилі,

Красу таку не можна не любить

А надто в літні пляжі гомінливі,

Де сонце нас об’єднує усіх,

Ми як один – громада промениста –

Гостинно хвилі котяться до ніг

З відкритим серцем сонячного міста.

Діти: Бердянськ!

Ведуча: Так, діти, дійсно, у вірші йдеться про наше сонячне, гостинне прекрасне місто – Бердянськ! Місто, в якому ми живемо - це маленька частинка нашої рідної України. Це наша рідна земля, рідний край, рідна Батьківщина. Діти, а якими гарними словами можна назвати наше місто?

(Рідне, найдорожче, привітне, дороге, квітуче, цікаве)

Діти, а ви любите наш Бердянськ?

Дитина: Наш Бердянськ - чудове рідне місто

Сяє над ним сонечко іскристе.

Вулиці в нім – ось які широкі,

А будівлі – ось які високі.

Дитина: Зелені алеї тут зростають,

Нам привітно листячком кивають.

Мчиться транспорт вулицями всюди,

Поспішають на роботу люди..

Дитина: Серед них – і я іду – крокую,

Рідне місто від душі люблю я.

Ведуча: Любити своє місто – означає багато знати про нього, про людей, які в ньому живуть і працюють. А щоб більше знати, пропоную вирушити у подорож по нашому місту. Ви згодні?

Діти: Так!

Ведуча: Тоді поїхали.

Музична гра «Потяг» муз. І сл. О.Фролової

Ведуча: Перша наша зупинка «Залізничний вокзал».

Дитина: У Бердянську є вокзал –

Дуже гарне місце.

Прибувають звідусіль

Гості в наше місто.

Дитина: Тут гуркотять поїзди,

Шумно майже тут завжди.

Люди їдуть хто-куди,

І купують тут квітки.

Ведуча: Вокзал – це те місце, з якого й починається наша мандрівка. Вокзал – візитна картка будь-якого міста, до якого ми приїжджаємо. Ну що ж їдемо далі.

Наступна наша зупинка «Приморська площа».

Дитина: Я ходив туди із татом,

Там гримить салют на свято.

Площа ця найкраща в світі

Знають це дорослі й діти.

Ведуча: Приморська площа називається так, тому що вона розташована на березі Азовського моря.

Азовське море — полузамкнуте море Атлантичного океану на сході Європи.

1. Азовське море — наймілкіше море в світі.

2. Середня глибина цього моря не перевищує вісім метрів. Прямо, як у ставку.

3. Максимальна глибина Азовського моря — всього тринадцять з половиною метрів

4. Якщо купатися в Азовському морі вночі, то у прибережної зони можна помітити світіння, мерехтіння в воді. Це мерехтіння вогників викликає планктон, який живе ближче до берега.... 

В Азовському морі багато риби. (Бичок, піленгас, тарань, тюлька, камбала,)

А давайте спробуємо наловити риби.

Гра «Хто більше наловить риби».

На Азовському морі плавають кораблі .

А на Приморскій площі є багато карусель.

Дитина: Каруселі- річ весела,

Не побачиш тут сумних.

Але наші каруселі

Не лише веселий сміх.

Дитина: Вам відкрию таємницю –

Тільки ж ви не прохопіться!

Якщо хочете вже знати –

Тут готують в космонавти.

Дитина: Тільки тих вона кружляє,

Хто бадьорий настрій має.

Усміхнися, радо й ти –

Карусельку закрути!


Пісня-гра «Карусель» муз. О.Авдєєвої

Ведуча: Їдемо далі, наступна зупинка Зоопарк!

Дитина: Йду гуляю класним парком

Ще він зветься зоопарком.

Запитав я у павлінів,

Як знайти мені пінгвінів.

Дитина: Ті на мапі показали,

Яку їм колись віддали.

Ведуча: І сьогодні пінгвіні у нас музичній залі.

Гра-змагання: «Пінгвіни».

Ведуча: Я бачу, що в нашому зоопарку є і черепахи.

Гра-змагання: «Черепаха. Хто швидше задзвонить у дзвіночок».

Ведуча: Їдемо далі, і наступна наша зупинка – Аквапарк.

Дитина: Какое же раздолье детям,

Когда приходят в аквапарк.

Не просто плещуться в басейнах,

А горок полон водних парк.

Дитина: Слетев по горке водяной,

Подняв в басейне кучу брызг

Смеються, очень все довольны,

Повсюду лишь восторг и визг.

Ведуча: Наступна зупинка. Символи нашого міста.

Це наш прапор і герб нашого міста.

А зараз ми пограємо в гру «Передай сердечко і скажи словечко» і скажемо за що ми любимо своє місто.

(Діти говорять за що вони люблять своє рідне місто, і передають сердечко.)

  • Я люблю своє місто, тому що воно гарне,

  • Я люблю своє місто , тому що воно зелене.

  • Я люблю своє рідне місто, тому, що у нас є Азовське море.

  • Я люблю своє рідне місто тому, що воно чисте,

  • Я люблю своє рідне місто тому, що воно квітуче.

Ведуча: Молодці, відразу видно, що ви любите своє місто.

Бердянськ – це наша мала Батьківщина. Ми всі повинні пишатися, що живемо в такому красивому місті. У майбутньому, коли ви станете дорослими ви можете жити в будь-якому куточку світу. Але місто, де проминули ваші дитячі роки залишається для вас назавжди світлим спомином – як дотик сонячного промінчика, що будять вас ранком, як рідна домівка, як мамина усмішка.

  • Я люблю Бердянськ!

  • Бердянськ – моє місто!

  • Я народився в Бердянську

  • Я живу в Бердянську.

  • Я – Бердянець.

Всі: З Днем Народження, мій любий Бердянськ!

(Діти піднімають літери, листочки й машуть!)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»