і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Музично розважальна гра

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №YK620175
За публікацію цієї методичної розробки Чорна Тетяна Леонідівна отримав(ла) свідоцтво №YK620175
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Кашперо-Миколаївська ЗОШ І – ІІІ ступенів

Мета: розширювати знання учнів про музичне мистецтво, визначити найкращих знавців музичного мистецтва; розвивати творчі здібності; при-

щеплювати інтерес до мистецтва.

Обладнання: емблеми для учасників команд ; 2 конверти з назвами пісень(завдання №2), два аркуші паперу і два олівці (для завдання №5 ); дитячі музичні інструменти;

Використано: Л. Кривенкіна « Знання – це сила, а сила – перемога»; Музичні загадки ; інтернет ресурси.

Беруть участь команди 4 і 5 класів.

Зал прикрашений висловами, кульками, картинками « Музичні інструменти»

Хід конкурсу

  • Сьогодні ми зібралися в цьому залі, щоб стати свідками інтелектуальної боротьби між двома командами. Зустрічайте команди « Камертон»,

« Гармонія». (Виходять команди учнів 4 і 5 класів. Глядачі вітають їх оплесками.).

  • Добрий день вам, добрий день

В світі музики, фантазії, пісень.

Щирим будь, добрим будь.

Іди з мистецтвом у дивну путь!

Команди готові до змагання « Зірки на сцені». Ми бажаємо вам успіху. Всі завдання пов’язані з музикою. Вас буде оцінювати журі - представлення…

КОНКУРС 1. « Розминка»

Для розминки пропонуємо запитання з музичної грамоти. За кожну правильну відповідь – 2 бали. Команди відповідають на запитання по черзі. Якщо відповідь неправильна – право відповісти переходить до іншої команди.

Продовж речення:

  1. Мистецтво, що створює художні образи й спілкується зі слухачами мовою звуків – це ….. ( Музика , малювання, Хореографія)

  2. Музику можна розподілити на такі види – це….вокальна і інструментальна, народна і композиторська.

  3. Пригадайте трьох музичних китів і країни, в яких вони панують. Добери таблички, які відповідають пісенній, танцювальній і маршовій музиці.:

Мелодійнана,співна,плавна

Ритмічна. Пластична,динамічна

Чітка, енергійна,бадьора

  1. Великий твір для соліста з оркестром, який складається з 3 або 4 частин – це … (Концерт (з лат. — змагання), пісня, динаміка)

  2. Невеликі виконавські колективи (дует, тріо, квартет, квінтет), а також музичні твори, призначені для таких колективів або солістів називають

( Камерними, симфонічними, популярними)

  1. Найдавнішим і найпопулярнішим жанром камерної музики є …(пісня, танець, марш)

  2. Один з найпопулярніших жанрів вокальної камерної музики – є…( Романс,

Гімн, ода)

  1. Великий співочий колектив - це … ( Хор (з грец. — зібрання),оркестр,труппа)

Конкурс 2. « Покажи пісню»

У цьому конкурсі потрібно показати пісню, не промовляючи ані звуку. Відгадувати будуть наші глядачі.

Відгадана пісня приносить команді 3 бали час для показу не більше 1 хвилини.

  1. Грицю, Грицю, до роботи.

  2. Веселі гуси.

  3. Подоляночка.

  4. Господарство.

  • Поки команди збираються з думками на сцену запрошуються учні

2 класу з піснею « Два єноти вчили ноти»

Конкурс 3 « Дитячі пісні»

Усі ви переглянули багато мультфільмів. А чи звернули увагу на пісні, що там виконують ? Зараз перевіримо. Правильна відповідь – 1 бал.

  1. Яка тварина співала пісню про те, що дуже шкода, що день народження буває лише раз на рік ? Крокодил Гена.

  2. Хлопчик. який не хотів іти копати картоплю ? Антошка.

  3. Як звали ведмедика, якому мама співала колискову пісню ? Умка.

  4. Чудо – острів , на якому живеться легко і просто. Чунга –Чунга.

  5. Пісня з трагічним кінцем про істоту, яка сиділа в траві і була схожа на зеленого огірочка. Коник стрибунець.

  6. Хто живе на світі добре і від цього співає свої пісні, не зважаючи на те, що в голові у нього тирса і йому завжди треба підкріпитися ? ВІнні Пух.

  7. Маленький Єнот боявся дивитися на своє відображення в річці. Йому здавалося, що там сидить страшний звір. Яка пісня допомогла йому перебороти страх ? Усмішка.

  8. Маленька істота. У якої не було друзів, але коли в неї з’явилося ім’я, то навіть собака простягав їй при зустрічі лапу. Чебурашка.

- Запрошуємо на сцену учнів 1 класу з піснею « Ми – першокласники»

  1. Конкурс « НОТИ У СЛОВАХ.»

У цьому конкурсі командам потрібно написати слова, у яких є назви нот. Команда, яка напише більше слів, отримує 5 балів.

  1. Конкурс уболівальників.

Поки наші команди згадують слова, завдання для уболівальників. Правильна відповідь на запитання принесе 1 бал команді, за яку ви вболіваєте.

Хто з нею добре знається,

До того озивається.

А хто не в лад її бере,

Аж по душі вона дере.

(Скрипка)

Инструмент – как огромная скрипка.

Звук густой, как баритон.

Музыкант играет сидя.

Как, друзья, зовется он?

(Виолончель)

Имя вам моё известно

Знаменит я повсеместно,

Я в оркестре – главный бас,

Потому что …

(контрабас)

Україну прославляє,

Хоч не знає слів,

Тугу людям розганяє

Многострунний спів.

У похід її з собою

Брав козак Мамай,

Мов ясну леліяв зброю.

Хто вона: вгадай?

(Бандура)

Ой же гарно вона грає,

Кожне слово вимовляє.

Хоч і має три струни,

Та співочі всі вони.

Запитаймо у всезнайка:

  • Хто це? Що це?

(Балалайка)

А это что за чудеса?

В лесу мы слышим голоса,

Ребята у костра сидят,

Поют и на неё глядят.

Чтобы она вдруг зазвучала,

Щипни струну ты для начала.

А струн бывает семь иль шесть,

Её достоинств нам не счесть.

Всем под неё легко поётся,

Скажите, как она зовётся?

(Гитара)

Ще недавно бузиною
я росла попід горою.
Відрізали гілочку,
зробили …

(сопілочку)

Сам пустий, голос густий,

Дріб вибиває, дітей збирає.

(Барабан)

Пограємось .

  • На веселу гру запрошуємо всіх учасників . Для цього вам треба встати з свої місць і вийти на площадку перед сценою. Будьте уважні . слухайте і робіть те. про що буде співатися в пісні. « Гра на увагу!»

  1. Конкурс Пісні.

У наступному конкурсі потрібно виконати дитячу пісню , граючи на дитячих музичних інструментах. Участь беруть усі учасники команди. Максимальна оцінка – 5 балів.

Журі підраховує бали. А в цей час команди співають спільно пісню

« Музика рідного дому»

Нагородження переможців.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Музика
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    284
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    YK620175
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №YK620175
За публікацію цієї методичної розробки Чорна Тетяна Леонідівна отримав(ла) свідоцтво №YK620175
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти