і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Музичний вернисаж «НУ ДЕ ЩЕ Є ТАКА ЧАРІВНА ПІСНЯ ?»

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Музичний вернисаж

Слайд 1

«НУ ДЕ ЩЕ Є ТАКА ЧАРІВНА ПІСНЯ ?»

МЕТА: Пробуджувати у дітей цікавість до народної пісні, вчи ти розуміти її, художньо виконувати. Виховувати любов до рідної землі , її духовної спадщини. Пробуджувати інтерес до традицій українського народу.

Юра: Який сьогодні чудовий, сонячний, весняний день!

Катя: Так, день дійсно гарний, якраз для свята.

Юра: А якого?

Катя: " «Ну де ще є така чарівна пісня !?»

Юра: А ми ж до того ще й господарі на ньому.

Юра: Тож будемо запрошувати всіх на свято.

Разом: Доброго дня вам

Катя:

Ну де ще є така чарівна пісня,

Серед яких на світі, славних мов ?

То серце від журби неначе стисне,

А то- навіє радість та любов.

Звучить спокійна мелодія.

Слайд 2

ВЕД: Українська пісня-це бездонна душа українського народу, його слава , гордість. Бо пісня - то невичерпне джерело, святиня і скарбниця, схили до ніг її своє чоло, її любов′ю можна освятиться.

Хлопчик:

На рідній землі визріва її плід,

У кожному серці лиша вона слід.

Я завжди вважаю утраченим день,

Коли не почув хоч одну із пісень.

Дівчинка:

Найглибше, святе одкровення душі,

Вона для людей , як для ниви дощі:

Всім рани лікує, снаги налива,

Як матері ніжної, в неї слова.

Слайд 3

Пісня « Святині»

Дівчина . Радісніше з піснею живеться, забуваєш прикрощі, горе, біду. А де пісня взялася в Україні — хто її знає.?
Аліна . Ми знаємо. Нам бабуся легенду розповіла. Ось послухайте, ми с Анжелой вам розповімо.

Слайд 4

Легенда.(на фоні музики)

Анжела.

Колись солов′ї не жили в Україні, а були дуже співучими, бо літали по усьому світу, збираючи пісні для індійського царя, в саду якого вони жили.

Одного разу залетів соловей в Україну і сів спочити у якомусь селі. В цей час усі люди були в полі .″ Що за люди тут живуть ,- подумав соловей ,- ні пісень, ні музики не чути?″ .А ввечері люди повернулися додому , і то тут, то там залунали пісні. Та вони були сумними , бо люди втомилися від тяжкої праці. І тоді солов′ю захотілося розвеселити цих людей , і він заспівав . Зраділи люди, забули про втому, і так заспівали, що навіть соловей зачарувався їхніми піснями.

Аліна

Полетів соловей до царського саду. І заспівав тих пісень , що почув в Україні . Цар втратив спокій і звелів лише йому співати у своєму саду.

А наступної весни прилетіли солов′ї в Україну, щоб слухати наших пісень. І пташенят почали висиджувати саме на нашій землі, щоб вони від самого народження слухали найчарівніших у світі пісень.

Дівчина: Гарна легенда, аж самим співати хочеться.

Дівчина:А давайте заспіваємо!

Слайд 5

Пісня « За лісами горами»

ВЕД:

Пісня – це голос душі народної. А мамина пісня - це те найдорожче, що западає в душу дитини ще з колиски. Як сказав поет Володимир Вихрущ :

″ Без пісні, що мені Співала мати

Я навіть дня прожити би не зміг″

Запрошуємо на нашу сцену шановну О.Л. Вона та Г.П. сьогодні для нас приготували подарунок.

Слайд 6

Пісня « Мамині яблуні»

Слайд 7

Дівчинка:

Коли м′який , ласкавий тихий вечір

Лягає спати у траву шовкову,

Сон ніжний землю обійма за плечі-

Тоді я чую неньки колискову.

Хлопчик:

Так хочеться гармонії, тепла,

Спокійного, розсудливого слова.

Отих пісень, що матінка дала,

Коли вночі гойдала, колискових.

ВЕД:

Колискова це перше спілкування мами з дитиною.

До нас сьогодні завітали гості, учні, які відвідують гурок__________________

Вони приготували для нас подарунок._______________________________________________________________

Слайд 8

Катя: Послухаєш пісень — який наш народ мудрий! Усе він уміє: і пісню заспівати, і легенду розповісти, і дотепний жарт, як жаринку, підкинути. І гріх великий нам, українцям, цього не вміти і не знати.

Юра: Дійсно,Українська пісня! Народжена неосяжними степами, зеленими гаями і дібровами, стрункою тополею і червоною калиною, високим явором і плакучою вербою. Пісня, що ввібрала в себе найніжніші почуття кохання і розлуки, гіркої долі і смутку, радості і печалі. То краєш ти серце невимовним болем, то смієшся і кличеш до танцю.

Катя:До нас у гості завітав гурток « »з подарунком.

Слайд 9

Танок________________________

Юра: А в нашій оселі ще гості!

Слайд 10

Діти які відвідують гурток __________________, завітали до нас у гості теж з подарунком!

Слайд 11

Дівчина: Гай-гай, скільки тих пісень знає наш народ! Кажуть люди, що їх понад 200 тисяч. Чи, може, вигадують?

Дівчина: Та ні, правда. Ось поміркуй: календарно-обрядові пісні — це ж і колядки, і щедрівки, веснянки, русальні та петрівочні пісні, купальські, жниварські.

Дівчина: . А родинно-обрядові? Ще і весільні пісні і голосіння.

Дівчина: Свят, свят, свят. Хай усі люди довго живуть і здорові будуть, бо світ білий такий гарний! А про весілля нам ще рано думати.

Пісня « Дівчина – калина»

Слайд 12

Дівчина: Чому парубки табунами попід вікнами ходять? Чи чуєш? Наче по призьбі коні стугонять.
(Стукають хлопці, заходять до хати.)
— Добрий вечір, дівчата, чи пустите до хати?
— Доброго здоров'я. Заходьте, коли не жартуєте.

Дівчина: Ми про пісні говорили, скільки-то їх наш народ знає, може, 200 тисяч!
Хлопчик: Гарно ви, дівчата, співаєте, але не дуже. Ось я вчора на тому кутку співав — краще за всіх. А як утнув гопака — ніхто не перетанцював. А як загадки став їм загадувати...Пісня « Сопілка яворова»
Аліна: Чи не Семена Хвалькуватого ти онук?

Хлопчик: То це мій дід хвалько? Ану спитайте, де він тільки не бував: і у Турції, і у Німечині, Крим і Рим пройшов! Яких тільки пісень він не знає! Та ви його самі спитайте, як мені не вірите, он він іде. Тільки голосно кричіть, бо він глухуватий.

( Виходить старий дід з ціпком і корзиною, сідає.)

Слайд 13
Віталік: Старий, старий став. Любив колись співати. А зараз — позабував всі пісні. А співав же я — краще од усіх .

Ліза: — Добрий вечір, діду!
Віталік: Га? Що? За ріку йду.
Аліна: Кого хвалите, діду Семене?

Віталік: Гусака несу в жмені.

Ліза: А вдома ваші діти?

Віталік: Та він не може летіти.

Аліна: А тітка здорова? Віталік: Та це гусак, а не корова. Ліза: Ну що ти скажеш глухому! Віталік: А як не продам, то вернусь додому. Ну, відпочив, пішов я далі. Дівчата: Йдіть діду, вдало гусака продати! Слайд 14 Дівчина. Ой, дівчата, цих пісень не переспіваєш, скільки їх наш народ знає. І про кохання...
Хлопець. Ет, дурниці.
Дівчина. І про родинне життя...
Хлопець. Не розказуй, бо мати битиме.
Дівчина. А жартівливих пісень — ціле море!
Пісня «Ой гоп гопака» Слайд 15 ВЕД: У сучасному світі Україна – європейська держава, яка завжди була своєрідним культурним мостом між Європою та Азією .Ми – крокуємо до Європи!» А сучасні європейські пісні, допомагають любити нам наш спільний дім. Луіс Фонсі, іспанський композитор , написав дуже популярну пісню Музика________________Вона називається «Де Спасіто». Ви чули цю піню?

А ми вам пропонуємо український варіант цієї пісні.

Пісня « Десь у світі»

Слайд 16

Ведуча:Українська пісня. Вона як сльоза очищає душу. Пісня, як свята молитва, сповіщає, пронизає. Пісня – цілюща, як материнське молоко, бо живе в ній наш родовід, в ній живе наша прекрасна Україна. Кажуть, допоки живе мова, то живе народ, а якщо лине пісня народу,то живе історія, культура. Буде мир над Україною, буде мир, і будем ми! Ми запрошуємо на сцену наших шановних вихователів, які співають у ансамблі « Джерело» Пісня « Буде мир»

Ведуча Шановні гості! Oсь і закінчилось наше свято, але не закінчується зустріч з піснею. Вона залишиться з вами, як вірний товариш. Любіть свою Батьківщину, її чарівну мову та дзвінкоголосу українську пісню, продовжуйте традиції і обряди нашого народу, зберігайте і поповнюйте творчу спадщину України.

Дякуємо за увагу

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Пробуджувати у дітей цікавість до народної пісні, вчи ти розуміти її, художньо виконувати. Виховувати любов до рідної землі , її духовної спадщини. Пробуджувати інтерес до традицій українського народу
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7121
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    JN541346
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання