Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Музичний турнір для 5-х класів

Музика

Для кого: 5 Клас

03.06.2020

371

6

0

Опис документу:
Музичний турнір містить прості питання для декількох конкурсів з музичного мистецтва. Це дає змогу позмагатися учням між собою в знаннях та творчій діяльності. В цьому змаганні висвітлені теоретичні питання: питання про інструменти, питання про музичні професії та інше.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Музична турнір»

Конкурс між учнями 5 класів

Мета заходу:

  • сприяти дружнім стосункам в учнівському колективі;

  • розвивати аналітичні та творчі здібності учнів;

  • формувати зацікавлене ставлення до музичного мистецтва за допомогою гри;

  • розвивати творчу активність учнів за допомогою гри;

  • виховувати інтерес до музичного мистецтва за допомогою гри;

Форма проведення: музична вікторина;

Обладнання: картки із завданнями, муз. програвач;

Хід заходу

I. Організаційний етап:

1. Підготовка карток із завданнями.

2. Запрошення учнів на захід, розподілення на команди.

3. Підготовка місця проведення заходу.

II. Основна частина:

Ведуча:

Мабуть кожен із нас задавався питанням: «Що таке музика?» Давні філософи стверджували, що музика – найвеличніша сила. Вона може змусити людину любити й ненавидіти, прощати. Музика має якусь особливу силу дії на людину. Люди знали про це і не сумнівались, що в звуках музики схована таємниця, завдяки якій музика керує їх діями і почуттями. Музика допомогає нам легко переносити удари долі, відчувати подвійну радість. Із музикою йшли у бій і з нею ж зустрічали перемогу. Музика підвищує відчуття любові – любові до усього: до людини, до природи. І не має у світі людей абсолютно байдужих до музики. Отже про все, що пов’язує нас із музикою ми сьогодні і поговоримо. Я впевнена, що ви здивуєте мене своїми знаннями. Ну а тепер питання для наших учасників.

Конкурс бліц:Кожній команді ставляться 10 запитань.

Завдання: Відповісти правильно на поставлені запитання. За кожну правильну відповідь на питання ви будете отримувати музичну нотку. Той у кого ноток збереться найбільше, і буде переможцем у першому конкурсі.

10 теоретичних запитань для 5-А класу

1.Як називають музиканта або співака, що грає або співає у супроводі оркестра або хора?(Соліст)

2. Музичний інструмент у формі стола з трьома ніжками? (Рояль)

3. Як називають графічні знаки для запису музичних звуків? (Ноти)

4. Музично-драматичний твір у якому актори не говорять, а співають? (Опера)

5. Урочиста пісня – символ держави. (Гімн)

6. Перерва між діями в опері? (Антракт)

7. Музичний інструмент з грифом і сім’ю струнами ?( Гітара)

8. Паличка з натягнутим вдовж неї волосом для гри на скрипці? (Смичок)

9. Вправа для тренування голосового апарату? (Розспівування).

10. Головна м’яза, яка підлягає тренуванню у співаків? (Голосові звязки)

  1. еоретичних запитань для 5-Б класу

1.Український народний духовий муз. інструмент великої довжини (до 3 метрів ), поширений у західних областях України. ( трембіта)

2.Український мандрівний музикант 17 – 19 століть. ( кобзар )

3.Найвищий музичний навчальний заклад. (консерваторія ).

4.Хто зробив обробку української народної пісні ,,Щедрик’’ ?

(М. Леонтович ).

5.Найменший смичковий інструмент.(скрипка ).

6.Автори гімну України.( муз. М. Вербицького сл. П. Чубинського ).

7. Українські народні танці.( гопак, козачок, аркан).

8. Керівник хору.( хормейстер )

9.Найбільший інструмент із сімейства смичкових.( контрабас).

10. Низький жіночий голос. ( альт).

Конкурс «П'ять музичних загадок»

1П’ять музичних загадок від 5а класу:

  1. Ну й велика в хлопця скрипка відвести не міг очей.

Звук низький, баритональний – це і є… ( віолончель )

  1. Я ані скрипка, ані бас, сама із деревини

Та звеселю й спечалю вас, коли мій спів полине.

З моїх складів неважко скласти словечка ,, сопка’’ й ,, спілка’’,

Отож, назвіть мене, будь ласка, зовуся я … ( сопілка )

  1. Як пісні свої співає цей старенький бандурист ,

Відчуваєш в серці жар. Хто ж він є ? – Співець - … ( кобзар )

Зверху кожа, знизу тоже, а в середині пусто. ( барабан )

4)Саме із вільхи та із дуба, в роті чорні й білі зуби. ( піаніно) 
5) Звук мій дуже голосистий,
 хоч і я не барабан. 
Ось круглі клавіші, дивись!
 Хто ж я такий?... ( баян) 

1П’ять музичних загадок від 5б класу:


1. Сам пустий, голос густий,
 дріб вибиває, дітей збирає. (барабан) 
2.В лісі народилась,
 в майстерні робилась, 
А в руках плаче. ( скрипка)
 
3. Є дерево, не полінце,
 шість дірочок має, весело співає. ( сопілка) 
4. А в мене теж є клавіші.
 Мій звук як дивний сон. Заграти хто відважиться? 
Хто ж я?... ( акордеон)
 
5. Я український інструмент,
 не маю я клавіатури. 
Але мій акомпанемент -
 яскравий, гарний. Я … ( бандура) 

Конкурс на краще виконання «Веселкової пісні» О. Янушкевич

Команда обирарає собі соліста.

( по одному солісту з кожного класу, під фонограмний супровід, по черзі, співають Веселкову пісню» О. Янушкевич).

Конкурс - вгадай мелодію (по п’ять мелодій кожному класу ).

Гра на шумових музичних інструментах.

Під музику українського народного танцю «Чардаш» грають, окремо,

спочатку група 5а класу, потім 5б.

На цьому наш музичний конкурс завершений і час підвести підсумки.

( наприкінці-підсумок балів, спільний результат,нагородження переможців) .

Підведення підсумка:

Отже ви вже зрозуміли наскільки музика близька для кожного з нас, скільки ви про неї вже знаєте і яке вона має значення у вашому житті. Тому на останок я вам бажаю не забувати цікавитись музикою, слухати музику і співати пісні.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.