Музичне заняття з використанням оздоровчих технологій: «Як ми лікували Півника»

Опис документу:
На занятті використані музично-оздоровчі технології в ігровій формі: валеологічна пісенька-розспівка, музично-ритмічні рухи для профілактики порушення постави, дихальна гімнастика, пальчикова гра, артикуляційні вправи, масаж, зорова гімнастика. На прикладі цього заняття ми показали, що традиційні види музичної діяльності, які розвивають творчі здібності й музикальність дитини, можна урізноманітнити з користю для здоров'я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комунальний заклад «Бердянська загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів» Запорізької Обласної Ради

Музичне заняття з використанням оздоровчих технологій:

«Як ми лікували Півника»

Підготувала:

Музичний керівник Фролова О.В.

Мета: Формувати у дітей навички до здорового способу життя, почуття відповідальності за збереження і зміцнення свого здоров'я за допомогою оздоровчих технологій у всіх видах музичної діяльності.

Навчальні завдання:

1. Сприяти розвитку навичок виразної передачі рухів, передбачені характером музики. Розуміти характер і зміст музики, емоційно на неї реагувати.

2. Сприяти розвитку співочих навичок: співати без напруги, в одному темпі з усіма, чітко і виразно вимовляти слова, дізнаватися знайому мелодію.

3. Починати і закінчувати рух із музикою, виконувати рухи відповідно темпа, характера та текста музичного твору.

4. Формувати навички орієнтування в просторі.

5. Виховувати інтерес до музики, любов до тварин, до природи.

Лікувальні завдання:

1. Профілактика і попередження захворювань у дітей, пов'язаних з порушенням постави, рухового апарату.

2. Використовувати масаж як профілактичну дію в оздоровленні внутрішніх органів.

3. Зміцнення зорових м'язів шляхом виконання офтальмологічної вправи.

4. Удосконалювати дихальну функцію. Виконувати вдих через ніс і довгий видих через рот, тобто пролангірований видих.

Діти входять до залу під марш

Муз. Кер-к: Діти, подивіться, сьогодні на заняття до нас прийшли гості. Давайте ми подаруємо нашим гостям свої усмішки і привітаємося за допомогою нашої пісеньки.

ПРИВІТАННЯ З САМОМОСАЖЕМ « ПОДИВІТЬСЯ В ЦЬОМУ ЗАЛІ»

Муз. Кер-к:Сьогодні гарний день! Сонечко ласкаво посміхається у віконце. Своїми теплими промінчиками воно зігріває всю землю. Давайте ми пограємо з сонячним промінчиком.

ЗОРОВА ГІМНАСТИКА « ПРОМІНЧИК»

Вранці Сонечко встає

Дітям спати не дає.

На долоньку сів промінчик

Я спіймав його за кінчик

Він з долоньки плиг та скік

На голівку, та й утік.

Оченята закриваємо,

Потім відкриваємо

На долоньку знов сідай

Більше з неї більше не стрибай.

Зараз тебе відпускаю

І до сонця відправляю!

Муз. Кер-к: Діти, послухайте загадку:

Голі поля,

Мокра Земля,

Лист опадає,

Коли це буває?

Діти: Восени!

Муз. Кер-к: Так правильно, восени. Давайте ми заспіваємо пісеньку про осінь. Але спочатку давайте приготуємо наші голосочки до співу, зробимо зарядку для язичка.

  • Цок, Цок, Цок біжать конячки

Дуже весело біжать,

Як малечу покатають,

Будемо їх годувать

  • Ду-Ду Ду-Ду Дудочка

Ду-Ду Ду-Ду

Ой заграла дудочка

Ду-Ду Ду-Ду

А зараз наша пісенька!

«ОСІННЯ ЗАБАВЛЯНКА» МУЗ. О. АВДЄЄВОЇ

(Сідають за стільчики)

Муз. Кер-к: Діти, чую музика лунає,

До нас хтось вже поспішає.

А хто це, ви мені скажете, коли уважно прослухаєте музику

«ГОРОБЧИК» МУЗ. КРАСЄВА

Діти: Горобець

Муз. Кер-к: а як наш горобець літає?

Діти: Легко, весело, високо.

Лунає музика, залітає горобець

Горобець: Зростом я маленький,

Сірий, чепурненький

Справжній молодець

Зовуся горобець.

Горобець я не простий,

Розношу для всіх листи.

Цій конверт тримайте

Що в ньому – прочитайте.

Мені ж треба поспішати

Пошту далі роздавати.

Муз. Кер-к: Спасибі тобі, горобчику

Зараз прочитаємо лист.

Дорогі малята!

У півника горечко,

Заболіло горлечко.

Він холодну воду пив,

На морозі походив

І тепер на зорі

Не чути пісню угорі.

Півника прошу, врятуйте,

Приїзжайте, полікуйте.

Малята, наш Петрик-Півник захворів. У нього болить горлечко. А як ми будемо його лікувати?

Діти: Треба випити гарячого чаю на травах, обмотати шию теплим шарфом, а коли він одужає – треба закалятися, робити зарядку та займатися фізкультурою.

Муз. Кер-к: Діти, давайте ми всі разом поїдемо до Півника і візьмемо з собою все, що треба, а саме: мед, варення, лимон, траву, вітаміни, все покладемо у кошик .

  • А на чому ми поїдемо?

Муз. Кер-к: Зараз я вам загадаю загадку:

Дім по вулиці іде,

Він на працю всіх везе

(Автобус)

Муз. Кер-к: Правильно, Автобус. Щось у нашого автобуса колеса спустилися. Треба накачати

Ших-ших-ших

Заведемо мотор – Бр-р-р

Перевіримо сигнал – Бі-бі-бі

Машина гуде – У-у-у

Приготували наш автобус, а тепер поїхали!

МУЗИЧНА ВПРАВА « КОЛЕСА АВТОБУСА КРУТЯТЬСЯ».

Муз. Кер-к: Ось ми і приїхали, але де ж наш Півник?

Під музику виходить корівка

Корівка: Здрастуйте малята. Куди ви поспішаєте?

Діти: Ми їдем лікувати нашого Друг!

Корівка: А хто ваш друг?

Муз. Кер-к: Ось Корівко, послухай нашу казочку і відгадай, хто наш друг?

( Діти по черзі розказують і озвучують героїв казки за допомогою шумових інструментів.)

Шумова Казочка: «Курочка Ряба»

Жили собі Дід та Баба

І була в них курочка Ряба

Знесла курочка яєчко

Яєчко не просте – золоте

Дід бив, бив – не розбив

Баба била – не розбила

Мишка бігла, хвостиком махнула

Яєчко впало – і розбилось

А з яєчка вилупився

Півничок!

Корівка: Яка гарна казочка! Я здогадалася, це Півник!

Муз. Кер-к: Так, корівко, ми їдемо лікувати Півника.

Корівка: А що треба робити, щоб бути здоровими?

Діти: Загартовуватися, займатися фізкультурою, робити зарядку, їсти вітаміни, гуляти на свіжому повітрі, мити руки, чистити зуби.

Муз. Кер-к: Корівко, а ти знаєш, де нам знайти Півника?

Корівка: Ось, бачите дім, ідіть до нього, а я вам дам молочка тепленького. Хай ваш Півник скоріше одужає.

Муз. Кер-к: Спасибі тобі, Корівко, до побачення.

Діти, давайте підійдемо до хатинки та постукаємо.

ПАЛЬЧИКОВА ГРА « ДІМ»

Ось у лісі стоїть дім.

Ми подивимось що в нім.

До віконця підійшли

Та нічого не знайшли

Тихо, тихо кулачком

Будем стукати разом

Виглянув якийсь-то звір

  • ГАВ! – сказав і вийшов в двір

Голосніше кулачком

Будем стукати разом

Виглянув якийсь-то звір

Мяу! – казав і вийшов у двір

Киця під вікном видить

Няв-Няв вона мурчить

Досить вам тут стукотіти

Хочу я вже відпочити.

Муз. Кер-к: Стукотіли, стукотіли, але ніхто не відгукнувся.

Лунає кудахтання курочки у запису.

Діти: Це курочка!

Муз. Кер-к: Так, правильно, Курочка. А ось і сама курочка. Коли курочка спокійна, вона говорить: ко-ко-ко, а коли схвильована, то співає куд-ку-дах!

Послухайте, яка наша курочка!

Діти: Схвильована. Вона хвилюється за своїх курчат. Мабуть вони розбіглися та вона їх кличе: ко-ко-ко, не ходить далеко.

Муз. Кер-к: Але сьогодні Курочка хвилюється не за своїх курчат, а за Півника. Тому що він захворів. Давайте ми покличемо його пісенькою.

Пісня «У ПІВНИКА ГОРЕЧКО»

(На ширмі з`являється Півник)

Муз. Кер-к: Що ти Півник сумний ходиш?

Дзьобом по канавці водиш?

Ти сьогодні пізно встав

І чому ж ти не співав?

Півник: Я свій голос разгубив-

Із джерельця воду пив

І тепер я не літаю,

Ку-ку-рі-ку не співаю

Муз. Кер-к: Бідолашна пташко наша,

Нагодуєм тебе : кашку

З`їш із медом, з молоком,

Горло вкриєм рушником

Та вкладем тебе у ліжко

Шоб зігрились твої ніжки.

Будем тебе лікувати,

Тобі пісенькі співати

Ти одужуй вже скоріше,

З ку-ку-рі-ку веселіше

Прокидатись зранку нам-

Ти це добре знаєш сам.

Муз. Кер-к: Коли ти Півник одужаєш, треба тебе загартовуватися,

Робити зарядку….ось так

ЗАРЯДКА НА ФІТБОЛАХ

А наші діти ще навчать тебе як робити лікувальний масаж

МАСАЖ « ДОЩИК»

(діти стоять один за одним і по спині стукають пальчиками)

Дощ, дощ, треба нам розбігатись по хатам,

Град, град, сипле град

Під дахами всі сидять

Грім, грім всіх на свято звуть до себе жабенята.

Лиш в калюжі мій дружок

Ловить рибку на гачок.

Півник: Я малята не пручався,

Справно з вами лікувався

Знову голос повернувся

Гордо я тепер літаю,

Ку-ку-ріку всім співаю

«Дякую» кажу я вам

Своїм добрим лікарям-

Зараз Півнички і квочки

Всі виходьте на таночок

Ми таночок затанцюєм,

Гарний настрій подаруєм.

Муз. Кер-к: Півничку, ми дуже раді, що ти став здоровим, що ти знаєш, що треба робити,щоб не заболіти,але нам треба повертатися до дитячого садочка!

Півник: До побачення, діти, приїзжайте ще в гості.

Діти: До побачення!

Муз. Кер-к: Діти, сідайте в автобус і поїхали до нашого садочка.

МУЗИЧНО-РИТМІЧНА ВПРАВА « КОЛЕСА АВТОБУСА КРУТЯТЬСЯ»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»