Музичне заняття для дітей молодшого віку "Подорож з чарівною сніжинкою"

Опис документу:
•Створити умови для розвитку художньо – естетичного розвитку дітей; •Розвивати в дітей увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, музичний слух,вміння ритмічно рухатись під музику; •Виховувати у дітей естетичний смак, любов до музики; •Удосконалювати вміння дітей розрізняти музичні регістри – низький та високий; •Закріпити з дітьми вміння розрізняти звучання музичних інструментів(маракас, дзвіночок, бубон); •Заохочувати дітей до співу, підспівувати дорослому; •Вчити дітей виконувати музично – ритм

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Подорож з чарівною сніжинкою»

Мета:

  • Створити умови для розвитку художньо – естетичного розвитку дітей;

  • Розвивати в дітей увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, музичний слух,вміння ритмічно рухатись під музику;

  • Виховувати у дітей естетичний смак, любов до музики;

  • Удосконалювати вміння дітей розрізняти музичні регістри – низький та високий;

  • Закріпити з дітьми вміння розрізняти звучання музичних інструментів(маракас, дзвіночок, бубон);

  • Заохочувати дітей до співу, підспівувати дорослому;

  • Вчити дітей виконувати музично – ритмічні й танцювальні рухи (легкий рух кроком по колу, кружляння і стрибання в такт музики;

  • Виховувати в дітей естетичний смак, любов до музики.

Матеріали:

Мр3 – записи, паперова сніжинка, іграшковий ведмедик, мішечок з музичними інструментами, корзинка з брязкальцями, підставка, бутафорські сніжинки, прищіпки.

Репертуар:

Музично – ритмічна вправа «Зайчики», танок – гра з брязкальцями «Торохтушки», пісня «Зимонька», гра – релаксація «Білесенькі сніжиночки».

Хід заняття:

Муз. керівник:

Доброго ранку, діти. Я дуже рада вас бачити! Який сьогодні у вас настрій?(відповідь дітей)

Муз. керівник:

Сьогодні вранці я відчинила вікно в нашій музичній залі і побачила, як крихітні сніжиночки кружляли у танку. Одна з цих сніжинок залетіла до нашої зали(бере бутафорську сніжинку в руку і включаю запис голосу сніжинки):

- Доброго дня, вам малята .Я маленька сніжинка - веселинка, хочу з вами веселитись у таночку покрутитись.

Муз. керівник:

Ну, що ж дітки потанцюємо з сніжинкою?(відповідь дітей). А щоб вам було

веселіше танцювати за мить сніжинка перетворить вас на веселих зайчиків, закривайте оченята(звучить чарівна музика, по черзі торкаючись до кожної дитини перетворює їх в зайченят). Зайченята, відкривайте оченята.

Вправа «Зайчики»

Мета: Вчити дітей розрізняти контрастну музику за характером(спокійного, танцювального характеру). Розвивати увагу, пам'ять, виховувати любов до музики.

Хід вправи:

Діти утворюють коло. Під веселу музику виконують стрибки на двох ногах, ворушать вушками, плескають в долоні. На спокійну музику присідають, зайчики засинають.

Муз. керівник:

Всі зайчата дуже спритні та веселі. А якщо раптом з’явиться лисичка покажіть, що будуть робити зайчики(присідають, закривають личко долонями).

Муз. керівник:

Наші зайчики молодці, знають як ховатися від лисички. Щоб вона їх не зловила сніжинка знову вирішила перетворити їх на дівчаток та хлопчиків.(торкаючись сніжинкою перетворюю).

Чути стукіт у двері.

Муз. керівник:

Здається, хтось прийшов до нас у гості(муз. керівник бере за дверима іграшкового ведмедика). Дітки, погляньте хто завітав до нас?(відповідь дітей). Молодці,правильно!Ведмедик в гості завітав, брязкальця для вас придбав. Наш ведмедик дуже полюбляє танцювати, тож давайте йому заграємо аби він трішки потанцював(відповідь дітей).

Музичний керівник бере корзинку з брязкальцями і роздає їх дітям.

Діти виконують танок – гру з брязкальцями «Торохтушки».

Муз. керівник:

Ви чудово грали, а тепер покладемо брязкальця в корзинку. Ми ведмедику зробимо подарунок – заспіваємо веселу пісеньку « Зимонька».

Пісня «Зимонька» муз. Ж. Калюжної

Муз. керівник:(ведмедик шепоче на вушко)

Ведмедику дуже сподобалась ваша пісенька, і те, як ви її виконали. Та йому вже час поспішати до лісу. (діти прощаються з ведмедиком).

Муз. керівник:

Зима он скільки снігу принесла, подаруємо нашій сніжинці веселих друзів, щоб їй не було сумно.

(діти беруть сніжинки і з допомогою вихователя чіпляють їх на підставку під музику.)

Гра – релаксація «Білесенькі сніжиночки»

Мета: розвивати у дітей уявлення про образність музики, про її здатність відображати явища навколишньої природи.

Хід гри:

Малята, давайте уявимо, що ми маленькі сніжинки, які танцюють. Діти створюють під музику невеличкий імпровізаційний танок сніжинок: легким бігом рухаються по колу, кружляють, присідають плавно піднімають руки вгору-вниз тощо.

Муз. керівник:

Ви кружляли як справжнісінькі сніжинки. Я задоволена вами ви так чудово всі грали, співали, танцювали, і сніжинка – веселинка не хоче з вами розлучатися. Пропоную запросити її до групи. І там разом з нею ще пограти. Ви згодні?(відповідь дітей). А чудовою картиною засніженого зимового лісу, яку ми колективно створили, ми прикрасимо музичну залу. Наше заняття закінчилося. Усім дякую, до нових зустрічей.

Діти ідуть в групову кімнату.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»