Музична гра «Щасливий випадок»

Опис документу:
У грі беруть участь дві команди . Кожна з них отримує перелік завдань-запитань за темами: «Музичні інструменти», «Музичні терміни», «Відомі композитори», «Опера», «Балет», «Симфонія». По черзі команди ставитимуть одна одній запитання з переліку, називаючи його номер. Якщо суперник не зміг відповісти, то відповідають гравці команди, яка пропонувала запитання. Час на підготовку відповідей - 1 хвилина.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Музична гра «Щасливий випадок»

Мета:

-навчальна: закріпити знання набуті учнями 5-7 кл. з музичного мистецтва.

-розвивальна: розвивати логічне мислення, аналітичні навички.

-виховна: виховувати інтерес до музичного мистецтва.

Обладнання: ТЗН, секундомір зі звуковим супроводом, гонг.

У грі беруть участь дві команди . Кожна з них отримує перелік завдань-запитань за темами: «Музичні інструменти», «Музичні терміни», «Відомі композитори», «Опера», «Балет», «Симфонія». По черзі команди ставитимуть одна одній запитання з переліку, називаючи його номер. Якщо суперник не зміг відповісти, то відповідають гравці команди, яка пропонувала запитання. Час на підготовку відповідей - 1 хвилина.

«Музичні інстументи»

1.З’явилась вона, багато століть тому, ще на початку людської цівілізації. Від неї беруть свій початок всі струнні інструменти. Поступово вона стала аристократичним інструментом. Поети називали її «Чарівним інстументом», бо були вражені її ніжними звуками. В ХІХ столітті вважалось, що кожна дівчина з вищого світу повинна вміти грати на ній.

2.Вважають, що вона виникла в Древній Греції, але другу свою Батьківщину вона знайшла в Іспанії. Потім вона переплила океан і з’явилась в Америці. Під її акомпанемент чудово співається ввечері біля вогнища. Вона звучить вдома і на естраді, в лісі та в концертному залі.

3.Цей інструмент має густе, соковите, співуче звучання. В широких наспівних мелодіях найкраще розкриваються можливості інструмента, його красивий благородний тембр. Для цього інструмента написано багато творів, відомих композиторів: П.І.Чайковського, Д.Д.Шостаковича, С.С.Прокоф’єва, А.І.Хачатуряна. В оркестрових творах йому часто доручають виразні соло. Виконавець грає сидячи, помістивши інструмент поміж колін.

4. Цей ударний музичний інструмент має велике поширення на теріторії нашої країни. Його часто можна почути в музичних ансамблях і оркестрах українських народних інструментів, де він посідає почесне місце. Під час гри музикант вільно тримає його однією рукою , а долонею іншої руки вдаряє по інструменту. До симфонічного оркестру він прийшов в ХІХст . Жоден народний танець не виконується без його супроводу.

5.Це один з найдавніших українських народних інструментів. Велике поширення він має завдяки м’якому і світлому тембру звучання, а також доступності виконання і простоті виготовлення. У давні часі на ньому грали пастухи. У наш час цей інструмент можна почути в сольному звучанні або оркестрі народних інструментів. Виготовляють його з дерева.

6. Без цього інструменту неможливо уявити собі ні концерту художньої самодіяльності , ні вечора в сільському клубі. Здається, ніби він існував завжди. А між тим це один із самих молодих музичних іструментів. Він має дві кнопкові клавіатури для правої і лівої руки. При натисканні клавіші для лівої руки звучить не один звук, а цілий акорд.

«Музичні терміни»

1. З італійської – прекрасний спів. Це мистецтво співу отримало широкий розвиток в ХVІІ ст. Це слово втратило первинний сенс і стало означати досконале володіння голосом, співучість, контиленність.

2. Хоровий спів без супроводу інструментів.

3. Зазвичай композитор, пишучи твір, попередньо обдумує його, робить начерки, а потім вже записує на нотному папері, ретельно відпрацьовуючи кожну деталь. Але буває й так, музикант сідає за інструмент і просто грає нічого , просто так, як непередбачене, або складає без попередньої підготовки. Як називається ця гра?

4. Цей термін означає взаємозв’язок звуків, різних по висоті. Він визначає характер мелодії. Цей термін має двох різних за характером братів.

5. Так називали твори, які виконували ввечері або вночі на вулиці, перед будинком того, кому це все присвячувалося. Найчастіше перед балконом прекрасної дами.

6. Це одна із чотирьох властивостей звуку, означає з французької забарвлення звуку . Він залежить від матеріалу, з якого зроблено джерело звуку та його форми і виміряти його неможливо ніякими точними приладами.

«Відомі композитори»

1.Сьогодні це один з найбільш шанованих, популярних і виконуваних композиторів у світі. Він писав інструментальну музику. В останні кілька років життя він втратив слух, але це не завадило йому написати цілі серії унікальних творів, серед яких знаменита «Дев’ята симфонія».

2. Улюблений і знаменитий у всьому світі композитор, який є яскравим представником епохи бароко. У нього серед найближчих родичів і предків було багато професійних музикантів, він сам став родоначальником однієї з найзнаменитіших династій. Він писав прекрасну духовну музику. Але інтерес до його творчості зріс через ціле століття після його смерті. Він написав близько 1000 музичних творів. Його прізвище з німецького – струмок .

3. Цей композитор по праву називається генієм своєї справи. В нього феноменальна пам’ять та музичний слух, здатність до імпровізації. Він талановитий диригент, віртуозний скрипаль, органіст, клавесиніст. У віці 5 років він уже писав невеличкі п’єси. Цей композитор написав понад 600 музичних творів. Вважається, що його музика володіє особливим лікувальним ефектом.

4. Цей композитор один з кращіх російських композиторів усіх часів, який завдяки своїм музичним творам, зміг внести неоціненний вклад у товариство музичної культури всього світу. Автор відомого «Лускунчика».

5. Видатний український композитор, один із основоположників української естрадної музики. Автор 107 пісень серед яких «Червона рута» і «Водограй».

6.Він є засновником національної композиторської школи в Україні, його називають автором національної музичної мови. Найвіртуозніший піаніст України свого часу. Найвидатніший педагог української класичної музики. Він прославив українську національну музику в усьому світі. Автор опери «Тарас Бульба».

«Опера»

1. Словесний текст музично-драматичного твору, опери, оперети. Стислий виклад змісту опери.

2. Композиція для голосу, що виконує соло з інструментальним супроводом в опері.

3. Вид вокальної музики, наближений до природної мови з італійської – декламувати.

4. Невелика лірична оперна арія. Виникла від кавати.

5. Прославлена співачка в опері.

6. Техніка віртуозного співу, яка характеризується плавністю перехода від звуку до звуку.

«Балет»

1. Танок двох або кількох героїв балету, в якому вони розкривають свій внутрішній стан.

2. Як називають професійних танцовщиків у балеті - (чоловіка і жінку).

3. Костюм балерини.

4. Балетні туфлі з твердим носом.

5. У балеті - фігура в жіночому танці, що полягає в повороті на пальцях однієї ноги при одночасному круговому обертанні в повітрі другої.

6. Танок двох. Одна з основних музично-танцювальних форм у балеті. Складається з адажіо, алегро й коди.

«Симфонія»

1.Великий колектив музикантів , які грають на різних інструментах і разом виконують один музичний твір.

2. Інструментальний вступ до великого твору: симфонії, опери, балету, а також самостійний твір.

3. Його називають батьком симфонії. Він засновник класичного інструментального жанру і родоначальник сучасного оркестру.

4. На які чотири основні групи інструментів ділиться симфонічний оркестр.

5. Керівник симфонічного оркестру.

6. Система роздільного запису голосів багатоголосного твору на кількох нотоносцях для виконання оркестром.

Відповіді.

«Музичні інструменти»

1. Арфа. 2. Гітара. 3. Віолончель. 4. Бубон. 5. Сопілка. 6. Баян.

«Музичні терміни»

1.Бельканто. 2. А капела. 3.Імпровізація. 4. Лад. 5. Серенада. 6.Тембр.

«Відомі композитори»

1. Л. ван Бетховен. 2. Й.С. Бах. 3.В.А.Моцарт. 4. П.І. Чайковський. 5.Володимир Івасюк. 6. М.В. Лисенко.

«Опера»

1.Лібрето. 2. Арія. 3.Речитатів. 4.Каватіна. 5. Діва. 6. Бельканто.

«Балет»

1.Адажіо. 2.Балерина і танцовщик. 3. Пачка. 4.Пуанти. 5. Фуете. 6.Па-де-де.

«Симфонія»

1.Оркестр. 2. Увертюра. 3.Йозеф Гайдн. 4.Струнно-смичкові, дерев’яні духові, мідні духові, ударні. 5. Диригент. 6. Партитура.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
8
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!