Мультимедійна презентація з основ здоров'я на тему"Тренінг як ефективна форма інтерактивного навчання"

Опис документу:

Дана мультимедійна презентація дає уявлення про місце та роль тренінгу на уроках основ здоров'я та обгрунтовує значення тренінгових вправ у формуванні предметних компетентностей учнів 5-9 класів.У презентації висвітлено сучасні дидактичні та методичні вимоги щодо проведення уроків з основ здоров’я з використанням елементів тренінгу та ігрових вправ, які розвивають пізнавально-навчальну діяльність, формують в учнів почуття відповідальності за власне здоров’я, виховують бажання вести здоровий спосіб життя.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тренінг –як ефективний метод інтерактивного навчання на уроках основ здоров’я
Слайд № 1

Тренінг –як ефективний метод інтерактивного навчання на уроках основ здоров’я

Слайд № 2

Кредо інтерактивного навчання - те, що я чую я забуваю; - те, що я бачу і чую я трохи запам’ятовую; - те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю роз...
Слайд № 3

Кредо інтерактивного навчання - те, що я чую я забуваю; - те, що я бачу і чую я трохи запам’ятовую; - те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти; - коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок; - коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь.

Тренінг –це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учнів між собою та учителем - Це форма активного навчання, мета...
Слайд № 4

Тренінг –це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учнів між собою та учителем - Це форма активного навчання, мета якого передовсім передача знань, а також розвиток та формування певних умінь, навичок та життєвих компетенцій; - Цікавий процес пізнання себе та інших; спілкування; - Ефективна форма опанування знань; - Форма розширення досвіду.

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТИЛІВ НАВЧАННЯ Традиційне викладання Формальна атмосфера Односторонній потік інформації від вчителя до учнів Вчитель вв...
Слайд № 5

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТИЛІВ НАВЧАННЯ Традиційне викладання Формальна атмосфера Односторонній потік інформації від вчителя до учнів Вчитель вважається носієм знання Вчитель навчає дітей Тренінг - Неформальна атмосфера - Інтерактивний обмін інформацією в обох напрямах між вчителем і учнем і між самими учнями - Знання і досвід учасників визнаються і цінуються - Тренер допомагає навчатися, сприймати інформацію

Традиційне ВИКЛАДАННЯ ТРЕНІНГ -Учні, не будучи рівноправними з вчителем, відчувають певне відсторонення, безвідповідальність за результати -Складно...
Слайд № 6

Традиційне ВИКЛАДАННЯ ТРЕНІНГ -Учні, не будучи рівноправними з вчителем, відчувають певне відсторонення, безвідповідальність за результати -Складно протягом тривалого часу підтримувати увагу та інтерес за одноманітної форми діяльності - Учні відчувають свою причетність до процесу навчання, відповідальність за результати, вважають тренінг “своєю власністю” - За чергуванням різноманітних форм діяльності легше підтримувати увагу і інтерес

Пасивна модель навчання Монолог
Слайд № 7

Пасивна модель навчання Монолог

Активна модель навчання Діалог
Слайд № 8

Активна модель навчання Діалог

Інтерактивна модель навчання Полілог
Слайд № 9

Інтерактивна модель навчання Полілог

Атрибути тренінгу Тренінг Тренінгова група 15-20 учнів Тренінгове коло Обладнане приміщеня Правила групи Атмосфера взаємодії та спілкування Інтерак...
Слайд № 10

Атрибути тренінгу Тренінг Тренінгова група 15-20 учнів Тренінгове коло Обладнане приміщеня Правила групи Атмосфера взаємодії та спілкування Інтерактивні вправи Структура тренінгового заняття Оцінювання тренінгу Зворотній звязок

Тренінг як тренування - відбувається формування та відпрацювання вмінь та навичок, ефективної поведінки. Тренінг як форма активного навчання – пере...
Слайд № 11

Тренінг як тренування - відбувається формування та відпрацювання вмінь та навичок, ефективної поведінки. Тренінг як форма активного навчання – передання знань, а також розвиток деяких умінь і навичок. Тренінг як метод створення ситуацій – саморозкриття учасників і самостійного пошуку ними способів вирішення певної житт’євої ситуації

Структура тренінгу Вступна частина Основна частина Завершальна частина
Слайд № 12

Структура тренінгу Вступна частина Основна частина Завершальна частина

Вступна частина Зворотній зв’язок – опитування вивченого; Знайомства – вправа «похвались»,»снігова куля»,»дружні долоні»,самопрезентація; Очікуванн...
Слайд № 13

Вступна частина Зворотній зв’язок – опитування вивченого; Знайомства – вправа «похвались»,»снігова куля»,»дружні долоні»,самопрезентація; Очікування – вправи «Хмарка», «дерево очікувань», «гірка», «кошик»; Правила групи – створити вперше або згадати

Основна частина Теоретичний блок – інтерактивні презентації, мозкові штурми, міні-лекції, відповіді на запитання,самонавчання, взаємонавчання; Прак...
Слайд № 14

Основна частина Теоретичний блок – інтерактивні презентації, мозкові штурми, міні-лекції, відповіді на запитання,самонавчання, взаємонавчання; Практичний блок - робота в групах, рольові ігри, інтерактивні вправи : Фото на пам’ять, скрепка, карусель, ажурна пилка, ситуативні завдання, інсценівки, акваріум. Допоміжні вправи- вправи на зняття м’язового та психологічного напруження – руханки :пантоміма, підлога-стеля, використання історій і метафор на тренінгу.

Завершальна частина Підведення підсумків: Вправа мікрофон, релаксація, робота в парах, ритаул прощання. Бажаю всім успіху в проведенні тренінгів.
Слайд № 15

Завершальна частина Підведення підсумків: Вправа мікрофон, релаксація, робота в парах, ритаул прощання. Бажаю всім успіху в проведенні тренінгів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили