+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Мовний калейдоскоп №2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: МОВНИЙ КАЛЕЙДОСКОП № 2

Мета: систематично працювати над формуванням фонетичних навичок учнів, закріплювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів.

Обладнання: картки з малюнками на партах під час роботи.

Данний вид роботи можна використовувати під час вивчення тем «Фонетика», «Склад», «Чергування голосних», «Спільнокореневі слова».

Завдання

  1. Назвіть слова, в яких звуків більше, ніж букв.

( їжак, якір, ящірка, єнот, яблуко)

  1. Назвіть слова, в яких букв більше, ніж звуків.

(сіль, автомобіль)

  1. Назвіть слова, в яких кількість звуків однакова з кількістю букв.

( заєць, пять, картопля, молодці, щоденник)

  1. Слова, в яких буква я позначає 2 звуки.

( якір, пять, ящірка, яблуко)

  1. Слово, в якому є [ шч ] ( ящірка, щоденник)

  2. Назвіть слова з наголошеним першим складом.

( якір, ящірка, заєць, яблуко)

  1. Назвіть слова з наголошеним другим складом.

( їжак, єнот, картопля, щоденник)

  1. Назвіть слова з наголошеним третім складом. ( молодці)

  2. Назвіть слово, в якому найбільше складів. ( автомобіль)

10. Беріть спільнокореневі прикметники до слів

Заєць - заячий, їжак - їжакуватий, яблуко - яблуневий.

11. Доберіть дієслова до слова автомобіль ( що робить), картопля, якір.

12. Доберіть спільнокореневі слова до слова

П*ять ( п*ятірка, п*ятак )

Їжак ( їжаченятко, їжачиха)

13. Знайдіть слово, яке оцінює вашу роботу. ( Молодці)

Опис документу:
Даний вид роботи застосовується на уроках української мови у 2-4 класах.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись