Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Мова-жива скарбниця історії народу. Державний Гімн України

Українська мова

Для кого: 4 Клас

06.09.2018

2082

154

0

Опис документу:
В презентації представлені різноманітні форми та методи навчання, які використовуються на різних етапах уроку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Мова-жива скарбниця історії народу. Державний Гімн України Гирявенко Олена Іванівна, Коврайський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа...
Слайд № 1

Мова-жива скарбниця історії народу. Державний Гімн України Гирявенко Олена Іванівна, Коврайський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» імені Г.С.Сковороди Золотоніської районної ради Черкаської області, вчитель початкових класів

Із слова починається людина, Із мови починається мій рід… Моя ласкава, мамина, єдина – Щебече соловейком на весь світ. (Н. Рій)
Слайд № 2

Із слова починається людина, Із мови починається мій рід… Моя ласкава, мамина, єдина – Щебече соловейком на весь світ. (Н. Рій)

Девіз уроку: навчати, Добре, знати, хто хоче все, того. Добре того навчати, хто хоче все знати.
Слайд № 3

Девіз уроку: навчати, Добре, знати, хто хоче все, того. Добре того навчати, хто хоче все знати.

Слайд № 4

Слайд № 5

Каліграфічна хвилинка Уу Уу ук їн ськ українська Ой яка чудова українська мова!
Слайд № 6

Каліграфічна хвилинка Уу Уу ук їн ськ українська Ой яка чудова українська мова!

«Доповни текст» Прочитайте запис, доповніть речення словами за змістом. У кожного народу є своя мова. Вона для нього найдорожча. Найкращою для нас ...
Слайд № 7

«Доповни текст» Прочитайте запис, доповніть речення словами за змістом. У кожного народу є своя мова. Вона для нього найдорожча. Найкращою для нас є ____________мова, бо ми ___________ і живемо в _________. Україна - одна з найбільших у Європі держав.

«Вилучи зайве» Моувкар-сакарїбнниця наароду.
Слайд № 8

«Вилучи зайве» Моувкар-сакарїбнниця наароду.

Мова-засіб людського спілкування Мова Звуки Слова Сполучення слів Речення Текст
Слайд № 9

Мова-засіб людського спілкування Мова Звуки Слова Сполучення слів Речення Текст

Мовлення - застосування мови для передачі думок за допомогою звуків чи графічних знаків Мовлення читання писемне письмо спілкування усне
Слайд № 10

Мовлення - застосування мови для передачі думок за допомогою звуків чи графічних знаків Мовлення читання писемне письмо спілкування усне

Слайд № 11

«Я – уважний!» Мова — одне з багатьох ..., створених людьми. Вона віддзвонює ... народу, його ... . У мові — уся ... народу. Слово рідне ввібрало в...
Слайд № 12

«Я – уважний!» Мова — одне з багатьох ..., створених людьми. Вона віддзвонює ... народу, його ... . У мові — уся ... народу. Слово рідне ввібрало в себе віковічний ... Дніпра, ... колосся, ... діброви, ... соловейка, .. трударя на важкій ниві. (Душа, плин, диво, історія, спів, доля, пісня, шепіт, шурхіт.)

«Навчаючи – учусь» 1-ша група. Коли ти хочеш щось сказати, то подумай з чого почати. 2-га група. Любов до України неможлива без любові до рідного с...
Слайд № 13

«Навчаючи – учусь» 1-ша група. Коли ти хочеш щось сказати, то подумай з чого почати. 2-га група. Любов до України неможлива без любові до рідного слова.  

Письмо з пам’яті Як парость виноградної лози, плекайте мову. Пильно й ненастанно політь бур’ян. Чистіша від сльози вона хай буде. Вірно й слухняно ...
Слайд № 14

Письмо з пам’яті Як парость виноградної лози, плекайте мову. Пильно й ненастанно політь бур’ян. Чистіша від сльози вона хай буде. Вірно й слухняно нехай вона щоразу служить вам... М. Рильський

«Добре–погано» 1 група- Поміркуйте, у якій сім’ї дитина буде мати кращий розвиток мовлення? 1. 2. 2 група - Хто із дітей буде мати більший словнико...
Слайд № 15

«Добре–погано» 1 група- Поміркуйте, у якій сім’ї дитина буде мати кращий розвиток мовлення? 1. 2. 2 група - Хто із дітей буде мати більший словниковий запас?

Милозвучна Державна Материнська Батьківська Мелодійна Солов'їна Барвиста Калинова
Слайд № 16

Милозвучна Державна Материнська Батьківська Мелодійна Солов'їна Барвиста Калинова

Складіть і запишіть прислів’я про мову Цурається, мови, хто, своєї, хай, стидається, сам, себе. Хто своєї мови цурається, хай сам себе стидається.
Слайд № 17

Складіть і запишіть прислів’я про мову Цурається, мови, хто, своєї, хай, стидається, сам, себе. Хто своєї мови цурається, хай сам себе стидається.

«Незакінчене речення» Сьогодні на уроці я дізнався… Найважливішим засобом спілкування є … Потрібно користуватися словниками, щоб …
Слайд № 18

«Незакінчене речення» Сьогодні на уроці я дізнався… Найважливішим засобом спілкування є … Потрібно користуватися словниками, щоб …

Дякую за увагу!
Слайд № 19

Дякую за увагу!

Список використаних джерел: Література: - Оновлені навчальні програми для початкової школи 2016-2017 рік; затверджені колегією МОН 4 серпня 2016 р....
Слайд № 20

Список використаних джерел: Література: - Оновлені навчальні програми для початкової школи 2016-2017 рік; затверджені колегією МОН 4 серпня 2016 р. Сайт – (mon. gov. ua ) - Вашуленко М.С., Дубовик С.Г., Мельничайко О.І. Українська мова. – Підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Київ. Видавничий дім «Освіта». – 2016 – с. 3 - 6.(книга трьох авторів) - Володарська М.О., Мазурок Г.П., Пілаєва О.М. Українська мова. 4 клас І семестр. – ТОВ «Видавнича група «Основа». – Харків – 2016 – с.7 - 9. (книга трьох авторів) - Тучапська Г.В. Українська мова. Конспекти уроків 4 клас. Частина 1. – «Навчальна книга – Богдан» - Тернопіль – 2016 – с.5 - 7. (книга одного автора) - Будна Н.О., Головко З.Л. Українська мова в таблицях 4 клас: Навчальний посібник. – « Навчальна книга – Богдан» – 2015. - Будна Н.О., Головко З.Л., Козуб О.В. Творчі завдання з української мови: Дидактичний матеріал. – Тернопіль. – «Навчальна книга – Богдан» - 2005 – с. 18. (книга трьох авторів) - Телятчук В.П., Лесіна О.В. Інноваційні технології в початковій школі: Навчальний посібник. – ТОВ «Видавнича група «Основа». – Харків – 2008-( Серія «Педагогічні інновації. Майстерня») – с.19 – 40.(книга двох авторів) - Ковальчук З.П. Рідна мова 4 клас. Розробки уроків. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://subject.com.ua/lesson/mova/4klas/1.html (електронне джерело). Інтернет-ресурси: https://www.google.com.ua/search?q http://www.teacherjournal.com.ua/shkola/pochatkove-navchannya-t http://smayli.ru/cveta.html

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.