і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Морфологічні засоби стилістики

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Повторення вивченого в 10 класі. Стилістика мови. Культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики

1 варіант

  1. Доберіть українські відповідники до запозичених слів:

    Запозичене слово

    Власне українське слово

    1 конкурс

    А змагання

    2 ілюмінація

    Б освітлення

    3 кулінарія

    В обєднання

    4 коаліція

    Г кухарство

    Д склепіння

  2. Лексичну помилку допущено в рядку:

а) вірно кохати,

б) приймати участь,

в) впадати у вічі,

г) трапляються недоліки,

д) являється у сні.

  1. Звук [й] є в кожному слові рядка:

а) ярус, лінія, юність, боєць;

б) буря, кальцій, мрія, єдність;

в) іній, сюжет, більярд, клятва;

г) поет, історія, сяйво, юрмитися;

д) ювілей, літній, узлісся, в’єтнамець.

  1. Спільнокореневими є всі наведені слова, ОКРІМ:

а) лисуватий,

б) лисий,

в) лисина,

г) полисіти,

д) лисячий.

  1. Правильно утворено утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:

а) легший, якнайпотрібніший, найбільш серйозний;

б) менш цінний, самий свіжий, найбільш розкішний;

в) більш рішучіший, найкоротший, щонайдовший;

г) архіважливий, наймиліший, найменш освічений;

д) вразливіший, теплолюбні ший, найщасливіший.

  1. Обидва слова треба писати через дефіс у рядку:

а) багряно/червоний, гори/цвіт;

б) небесно/блакитна, люби/мене;

в) духмяно/медвяний, звіро/бій;

г) загадково/таємничий, ломи/камінь;

д) сумовито/тривожне, перекоти/поле.

  1. Зясуйте, скільки займенників у цьому уривку.

Я хочу жити просто, без прикрас,

Без тих гучних банкетів і лахміття,

Яке мені здається просто сміттям,

Що полонило нерозумних нас.

а) 3,

б) 4,

в) 5,

г) 6,

д) 7.

  1. Доберіть синоніми до фразеологізмів:

    Фразеологізм

    Синонім

    1 мати голову на плечах

    А затаїти зло

    2 мати свій розум у голові

    Б не в тімя битий

    3 мати зуб

    В мати під собою грунт

    4 мати рацію

    Г жити своїм розумом

    Д мати сенс

  2. Виберіть з дужок велику чи малу букву у власних назвах, де необхідно, поставте лапки (2 бали).

Л(л)львівська О(о)бласна Д(д)державна А(а)адміністрація, Б(б)аза В(в)відпочинку З(з)ахар Б(б)еркут, Д(д)ержава К(к)київська Р(р)усь, П(п)ресвята Б(б)огородиця, Ч(ч)ахлик Н(н)евмирущий, Р(р)ічка Ж(ж)овті В(в)оди, П(п)ісенний Ф(ф)фестиваль С(с)тожари, С(с)елище Я(я)блунівка.

  1. Викладіть у вигляді твору-роздуму свій погляд на проблему «Звинуватити легко, зрозуміти важко» (3 бали).

Повторення вивченого в 10 класі. Стилістика мови. Культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики

  1. варіант

  1. Доберіть українські відповідники до запозичених слів:

    Запозичене слово

    Власне українське слово

    1 арбітр

    А походження

    2 портрет

    Б оздоблення

    3 генеза

    В обожнювання

    4 культ

    Г суддя

    Д зображення

  2. Лексичну помилку допущено в рядку:

а) вітальний адрес,

б) екзаменаційний білет,

в) вступати до ліцею,

г) святкові міроприємства,

д) дипломатичні відносини.

  1. Звук [ш] є в кожному слові рядка:

а) шедевр, сушити, щока, книжка;

б) щедрівка, довший, хрущ, арешт;

в) вищий, помічник, проща, щебет;

г) кришталь, молодший, шанс, ніж;

д) мурашка, муштра, душа, нижче.

  1. Спільнокореневими є всі наведені слова, ОКРІМ:

а) вранці,

б) ранковий,

в) ранок,

г) ранити,

д) зранку.

  1. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:

а) вужчий, більш тепліший, триваліший;

б) ласкавіший, порожніший, активніший;

в) менш яскравий, скромніший, презліший;

г) самий короткий, смачніший, легший;

д) рідніший, багатший, більш сміливий.

  1. Обидва слова треба писати через дефіс у рядку:

а) розлого/крислатий, дуб/велетень;

б) мерехтливо/голубе, край/небо;

в) барвисто/пахучий, лісо/степ;

г) кисло/солодкий, чорно/слив;

д) шовковисто/зелений, вербо/ліз.

  1. Зясуйте, скільки займенників у цьому уривку.

Ти наче вже і вільна як-не-як,

Та ще живеться важко тобі, Нене.

Всі пробують тебе на міць і смак,

Чи все в тобі добротне, достеменне.

а) 3,

б) 5,

в) 6,

г) 7,

д) 8.

  1. Доберіть синоніми до фразеологізмів:

    Фразеологізм

    Синонім

    1 ставати під вінець

    А одним ликом шиті

    2 заливати за шкуру сала

    Б точити ляси

    3 два чоботи пара

    В брати шлюб

    4 теревені правити

    Г два рази ступнути

    Д допікати до живого

  2. Виберіть з дужок велику чи малу букву у власних назвах, де необхідно, поставте лапки (2 бали).

К(к)кабінет М(м)іністрів У(у)країни, Я(я)рославів В(в)ал, К(к)иївський А(а)кадемічний Т(т)еатр К(к)олесо, У(у)країнський К(к)інофільм П(п)оводир, П(п)ерід К(к)оліївщини, С(с)таровинний П(п)салтир, С(с)обор П(п)реображення Г(г)господнього, Г(г)енеральний С(с)секретар НАТО.

  1. Викладіть у вигляді твору-роздуму свій погляд на проблему «Є в коханні і будні, і свята» (3 бали).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Тематичний контроль знань
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    11 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    344
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    EX897952
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь