Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Моніторинг знань з біології

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №GC577346
За публікацію цієї методичної розробки Борщ Тетяна Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №GC577346
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Моніторинг знань з біології

Учня (учениці) _____ класу

_________________________

(Прізвище, ініціали)

Варіант 1

Рівень І. (Правильні твердження позначте знаком «+», а помилкові знаком «-», за кожну правильну відповідь 0,5 балів)

  1. Тіло представників типу Членистоногі поділене на відділи: голову, груди та черевце.

  2. Молюски – безхребетні тварини з м’яким тілом, яке часто вкрите захисною черепашкою.

  3. Плавці, що забезпечують рух риб бувають лише парними.

  4. Ропуха зелена є представником плазунів.

  5. Кінцівки у плазунів розташовані знизу під тулубом.

  6. Птахи відносяться до теплокровних тварин.

Рівень ІІ. (Завдання містять декілька варіантів серед яких лише одна правильна відповідь; за кожну правильну відповідь по 0,75 балів)

  1. На голово грудях павукоподібних розташовано кінцівок:

А) вісім пар; Б) три пари; В) п’ять пар; Г) шість пар; Д) сім пар.

  1. Серце у риб:

А) двокамерне; Б) трикамерне; В) чотирикамерне.

  1. Органи дихання плазунів:

А) тільки легені; Б) легені та зябра; В) легені та шкіра; Г) зябра та шкіра.

  1. Шлунок птахів складаються з відділів:

А) двох; Б) трьох; В) чотирьох; Г) одного.

Рівень ІІІ. (Завдання містять кілька правильних відповідей; за кожну правильну відповідь 1 бал)

  1. До паразитичних видів належать:

А) іксодові кліщі; Б) коростяний свербун; В) воша головна; Г) кровосисні комарі.

  1. Ознаки за якими можна відрізнити безногу ящірку від змії:

А) рухливі повіки; Б) тіло вкрите лусками; В) наявність барабанної перетинки;

Г) довгий язик, що слугує органом дотику.

  1. Птахи відрізняються від плазунів:

А) наявністю клоаки; Б) теплокровністю; В) відсутністю зубів;

Г) відсутністю сечового міхура.

Рівень IV. (Вставте пропущені слова; за правильно виконане завдання 3 бали)

  1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТВАРИН КЛАСУ КОМАХИ

Багатоклітинні тварини, симетрія тіла __________________________. Середовище існування ________________________________________________________. Покрив _______________________ він же виконує функції ____________________________________. Тіло сегментоване, поділене на відділи _____________________________________________________________. Кінцівки мають _______________________ будову. Тварини мають ____________ пари ходильних ніг. У більшості комах __________________________ пари крил. На голові розташована ____________ _______________ чутливих вусиків. Порожнина тіла ____________________________. Травна система починається __________________________, закінчується __________________________. Кровоносна система _________________________. Органи дихання ____________________________. Органи виділення ________________________________________________. Центральна нервова система у передньому відділі має вигляд ____________________________________________, через усе тіло проходить нервовий ланцюжок. Ростуть комахи нерівномірно, періодично відбувається __________________. Запліднення _________________________, розвиток _________________ ________________________________.

Оцінка ___________

Моніторинг знань з біології

Учня (учениці) _____ класу

_________________________

(Прізвище, ініціали)

Варіант 2

Рівень І. (Правильні твердження позначте знаком «+», а помилкові знаком «-», за кожну правильну відповідь 0,5 балів)

  1. У представників типу Членистоногі наявний твердий зовнішній скелет, утворений кутикулою.

  2. Серед представників молюсків в Україні поширений виноградний слимак.

  3. Тіло риб вкрите шкірою.

  4. Розмноження і розвиток земноводних, як і в риб, відбувається у воді.

  5. Всі ящірки мають кінцівки, які розміщені по боках тулуба.

  6. Задні кінцівки птахів перетворені на крила.

Рівень ІІ. (Завдання містять декілька варіантів серед яких лише одна правильна відповідь; за кожну правильну відповідь по 0,75 балів)

  1. Перлини здатні утворювати:

А) жабурниця; Б) ставковик; В) перлова скойка; Г)виноградний слимак.

  1. Через серце риб проходить кров:

А) артеріальна; Б) венозна; В) змішана.

  1. Серце личинок земноводних:

А) однокамерне; Б) двокамерне; В) трикамерне; Г) чотирикамерне.

  1. Птахи належать до теплокровних тварин тому, що:

А) температура їх тіла постійна і не залежить від температури довкілля;

Б) температура їх тіла непостійна і залежить від температури довкілля.

Рівень ІІІ. (Завдання містять кілька правильних відповідей; за кожну правильну відповідь 1 бал)

  1. До кровосисних видів належать:

А) білан капустяний; Б) воша платтяна; В) малярійний комар; Г) блохи.

  1. Земноводні належать до холоднокровних тварин тому, що в них:

А) трикамерне серце; Б) два кола кровообігу; В) органи дихання легені;

Г) артеріальна кров змішується з венозною.

  1. Ознаки, спільні для птахів і плазунів:

А) два кола кровообігу; Б) двокамерний шлунок; В) внутрішнє запліднення;

Г) відсутністю сечового міхура.

Рівень IV. (Вставте пропущені слова; за правильно виконане завдання 3 бали)

  1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТВАРИН КЛАСУ КІСТКОВІ РИБИ

Холоднокровні, теплокровні (вірне підкреслити).

Середовище існування _________________. Шкіра вкрита _____________________ лускою, залози вділяють ________________. Органами руху служать парні ______________________________, і непарні ____________________________________________ плавці. Скелет внутрішній, побудований з ______________________ тканини. До складу скелета входять відділи ______________ __________________________________________________. Травна система наскрізна, починається _________________________________, закінчується ___________________. Кровоносна система ___________________ типу, складається з ___________ кола кровообігу, ___________ камери серця. В серці кров : артеріальна, венозна, змішана (вірне підкреслити). Органами дихання служать ________________. Органами виділення служать _____________________________. Головний мозок складається з відділів _________________________________________________________________. Роздільностатеві тварини. Для більшості характерне ________________________ запліднення, розвиток ______________________.

Оцінка ___________

Моніторинг знань з біології

Учня (учениці) _____ класу

_________________________

(Прізвище, ініціали)

Варіант 3

Рівень І. (Правильні твердження позначте знаком «+», а помилкові знаком «-», за кожну правильну відповідь 0,5 балів)

  1. Для представників типу Членистоногі притаманне лише ґрунтове середовище існування.

  2. Блохи – це кровосисні безкрилі комахи.

  3. Тіло скатів сплощене зверху вниз, вони плавають, хвилеподібно рухаючи плавцями.

  4. Плазуни – холоднокровні, хребетні тварини.

  5. Ящірка прудка – найшвидша у світі тварина.

  6. Похідним шкіри птахів є різноманітне пір’я.

Рівень ІІ. (Завдання містять декілька варіантів серед яких лише одна правильна відповідь; за кожну правильну відповідь по 0,75 балів)

  1. Тип ротового апарату характерний для комара:

А) гризучий; Б) сисний; В) колючо-сисний; Г) гризучо-лижучий.

  1. Головний мозок риб складається з відділів:

А) двох; Б) трьох; В) чотирьох; Г) п’яти.

  1. Чотирикамерне серце мають:

А) ящірка прудка; Б) степова гадюка; В) нільський крокодил; Г) болотяна черепаха.

  1. Тетерук відноситься до ряду:

А) Куроподібні; Б) Гусеподібні; В) Горобцеподібні; Г) Совоподібні.

Рівень ІІІ. (Завдання містять кілька правильних відповідей; за кожну правильну відповідь 1 бал)

  1. Людина споживає в їжу:

А) ставковика; Б) кальмара; В) жабурницю; Г) мідії.

  1. Спільними для земноводних і риб є такі органи:

А) нирки; Б) слинні залози; В) середнє вухо; Г) підшлункова залоза.

  1. Прямий розвиток характерний для:

А) хрящових риб; Б) кісткових риб; В) земноводних; Г) плазунів.

Рівень IV. (Вставте пропущені слова; за правильно виконане завдання 3 бали)

  1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТВАРИН КЛАСУ ПТАХИ

Холоднокровні чи теплокровні (вірне підкреслити) тварини.

Середовище існування _____________________________________. Тіло вкрите _______________, із залоз розвинена лише _______________________, яка виділяє жир. Передні кінцівки представлені ______________________, на задніх розміщена різна кількість _____________________. Скелет внутрішній, побудований з _________________________ тканини. Складається з відділів __________________________________________. Характеризується легкістю, що зумовлено наявністю ____________________________________. Травна система наскрізна, починається _______________________________, закінчується ____________________. Кровоносна система __________________________ типу. Складається з _________________ кіл кровообігу. Камери серця ___________________________________________________. Органами дихання служать __________ __________________________________________________. Видільна система представлена парними _____________________, сечовий міхур є, немає (вірне підкреслити), сечопроводи відкриваються в _____________________. Роздільностатеві тварини. Запліднення ___________________________, розвиток ________________________.

Оцінка ___________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Моніторинг знань з біології тварин за перше півріччя
  • Додано
    28.02.2018
  • Розділ
    Біологія
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    183
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    GC577346
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №GC577346
За публікацію цієї методичної розробки Борщ Тетяна Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №GC577346
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти