Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

"Моє улюблене місце відпочинку у селі"

Я у світі

Для кого: 1 Клас

24.03.2019

1487

29

0

Опис документу:
Проектна робота учнів 1 класу про їхні улюблені місця відпочинку у селі. Розпитуючи жителів села, учні дізналися, що улюблені місця відпочинку на природі для панівчан – це… Окраїна лісу біля річки, Річка Збруч, Парк біля будинку культури, Стадіон
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
«Моє улюблене місце відпочинку у селі» Міні-проект Природа – вічний зразок мистецтва, а найвизначніший та найблагородніший предмет у природі – люди...
Слайд № 1

«Моє улюблене місце відпочинку у селі» Міні-проект Природа – вічний зразок мистецтва, а найвизначніший та найблагородніший предмет у природі – людина. Керівник проекту: вчитель 1 класу Добрянський Володимир Мирославович У ч а с н и к и : учні 1 класу Панівецька ЗОШ І – ІІ ступенів

Мета проекту: ознайомити учнів із рослинним та тваринним світом рідного села, розкрити їх значення для людини; розвивати мовлення та мислення учнів...
Слайд № 2

Мета проекту: ознайомити учнів із рослинним та тваринним світом рідного села, розкрити їх значення для людини; розвивати мовлення та мислення учнів, вміння спостерігати; прищеплювати любов до природи; допомогти учням засвоїти, як слід поводитися, щоб зберегти навколишнє середовище. Міні –проект «Моє улюблене місце відпочинку у селі» призначений для виявлення популярних місць відпочинку у нашій місцевості серед жителів села Панівці, спрямований на виховання екологічного ставлення учнів до природи. Під час проекту першокласники вчаться: знаходити інформацію про природу свого рідного краю з різноманітних джерел; обговорювати отриману інформацію; створювати міні – проект з використанням отриманої інформації; презентувати міні –проект. Підготовчий етап проекту

Девіз: Природа – це казка, яку треба читати серцем. Ключове запитання: Яке найулюбленіше місце відпочинку панівчан? Тематичні запитання: Які природ...
Слайд № 3

Девіз: Природа – це казка, яку треба читати серцем. Ключове запитання: Яке найулюбленіше місце відпочинку панівчан? Тематичні запитання: Які природні куточки найбільше подобаються жителям нашого села? Які найпоширеніші тварини нашої місцевості? Як зберегти місця відпочинку на природі від забруднення? Кінцевий результат: презентація міні – проекту. Підготовчий етап проекту

Розробка плану проекту Створення дослідницьких груп 1 група: “З е л е н и й п а т р у л ь ”. Наші завдання: зробити фотографії кращих куточків прир...
Слайд № 4

Розробка плану проекту Створення дослідницьких груп 1 група: “З е л е н и й п а т р у л ь ”. Наші завдання: зробити фотографії кращих куточків природи, найпоширеніших рослин нашого краю; виготовити роботи на конкурс малюнків про природу. відвідати найулюбленіші місця відпочинку панівчан;

Розробка плану проекту 2 група: “ Ч и с т і к р и н и ц і ”. Наші завдання: відвідати місця відпочинку біля водойм та зробити фотографії; перевірит...
Слайд № 5

Розробка плану проекту 2 група: “ Ч и с т і к р и н и ц і ”. Наші завдання: відвідати місця відпочинку біля водойм та зробити фотографії; перевірити стан збереження сільських джерел; розробити пам’ятку “ Як зберегти наші водойми ”.

Розробка плану проекту 3 група: “ Брати наші менші ”. Наші завдання: дізнатися, які тварини проживають в нашій місцевості; зробити фото домашніх ул...
Слайд № 6

Розробка плану проекту 3 група: “ Брати наші менші ”. Наші завдання: дізнатися, які тварини проживають в нашій місцевості; зробити фото домашніх улюбленців; розпитати, які тварини становлять загрозу для нашого відпочинку на природі.

Розробка плану проекту 4 група: “ Ч и т а ц ь к и й к л у б ”. Наші завдання: виписати віршики про тварин нашого краю; знайти картинки з улюблених ...
Слайд № 7

Розробка плану проекту 4 група: “ Ч и т а ц ь к и й к л у б ”. Наші завдання: виписати віршики про тварин нашого краю; знайти картинки з улюблених казок із зображеннями природи; підібрати малюнки мультгероїв під час їх відпочинку на природі.

Практично-виконавчий етап Ми розпитали жителів села і дізналися, що улюблені місця відпочинку на природі для панівчан – це… Парк біля будинку культ...
Слайд № 8

Практично-виконавчий етап Ми розпитали жителів села і дізналися, що улюблені місця відпочинку на природі для панівчан – це… Парк біля будинку культури Річка Збруч Окраїна лісу біля річки Звітує “Зелений патруль” Стадіон

Практично-виконавчий етап Гарні наші грядочки, Бо ростуть тут квіточки… Тюльпани Троянди Лілії та інші.
Слайд № 9

Практично-виконавчий етап Гарні наші грядочки, Бо ростуть тут квіточки… Тюльпани Троянди Лілії та інші.

Практично-виконавчий етап А потім ми вирішили намалювати свої улюблені місця відпочинку Відпочинемо в лісочку Біля Нового ставочку…
Слайд № 10

Практично-виконавчий етап А потім ми вирішили намалювати свої улюблені місця відпочинку Відпочинемо в лісочку Біля Нового ставочку…

Практично-виконавчий етап Звітують “Чисті криниці” Ми відвідали місця відпочинку біля водойм… Наш край дуже багатий на водні ресурси: ставок, річка...
Слайд № 11

Практично-виконавчий етап Звітують “Чисті криниці” Ми відвідали місця відпочинку біля водойм… Наш край дуже багатий на водні ресурси: ставок, річка, струмочки, джерела… Вони милують наше око будь-якої пори року, і жителі нашого села залюбки проводять свій вільний час на їх мальовничих бережках.

Практично-виконавчий етап Ми побували біля джерел нашої місцевості… Дзвенить, співає, мов жива Джерельна ця вода…
Слайд № 12

Практично-виконавчий етап Ми побували біля джерел нашої місцевості… Дзвенить, співає, мов жива Джерельна ця вода…

Практично-виконавчий етап І ми замислились: “ Що ж ми повинні робити, щоб зберегти наші водойми?” ПАМ’ЯТКА Не засмічуй джерельце, бо воно ще стане ...
Слайд № 13

Практично-виконавчий етап І ми замислились: “ Що ж ми повинні робити, щоб зберегти наші водойми?” ПАМ’ЯТКА Не засмічуй джерельце, бо воно ще стане тобі у пригоді. Не кидай у ставочки каміння, гілки і пляшки, бо тобі ще доведеться в ньому скупатись. Не розпалюй вогнище, коли відпочиваєш біля ставків, бо полум’я приносить біду. Дотримуйся правил поводження під час відпочинку біля водойм, щоб зберегти їх чистоту не тільки для себе, але і для братів наших менших.

Практично-виконавчий етап Звітують дослідники напрямку “ Брати наші менші ” ТЕЛЯТКО І КОРОВА  Я рідну неньку кличу:  – Мамо!  І Ярослав свою так са...
Слайд № 14

Практично-виконавчий етап Звітують дослідники напрямку “ Брати наші менші ” ТЕЛЯТКО І КОРОВА  Я рідну неньку кличу:  – Мамо!  І Ярослав свою так само.  Теля корівку:  – Ме–е–е... Йому  Вона відгукується:  Му–у–у...  КОТИК  Ходить котик тишком–нишком,  Упіймав сіреньку мишку.  Вгору він хвоста підняв  І промовив гордо:  – Няв!  БАРАНЧИК  Цілий день біля воріт  Вчив баранчик алфавіт.  Добре вимучив себе,  Та завчив лиш букву:  Бе–е–е...  Місце відпочинку людей – це місце існування тварин, тому ми повинні берегти природу для братів наших менших.

Практично-виконавчий етап Песик Маленького песика тато  Вартує подвір'я і хату.  Всю ніч йому син помагав,  Як тато вигукував:  – Гав! Гав! Гав!  В...
Слайд № 15

Практично-виконавчий етап Песик Маленького песика тато  Вартує подвір'я і хату.  Всю ніч йому син помагав,  Як тато вигукував:  – Гав! Гав! Гав!  Ввічливий папужка  В мене є папужка, звати його Жужка. Був мені за друга, та підвів папуга, бо підпільно Жужка вивчив самотужки кілька фраз крилатих: «Їсти!», «Пити!», «Спати!» Я ж надії покладав, щоб він ввічливим зростав, знав слова хороші: «вибачте» і «прошу». Мама каже жартома: — Ти дивуєшся дарма. За собою прослідкуй, як говориш обміркуй.

Практично-виконавчий етап Нам також розповіли, що загрозу під час відпочинку людей на природі у нашій місцевості становлять: лисиці; вовки; кліщі; ...
Слайд № 16

Практично-виконавчий етап Нам також розповіли, що загрозу під час відпочинку людей на природі у нашій місцевості становлять: лисиці; вовки; кліщі; змії. Тож пам’ятайте! Відпочиваючи на природі, уважно роздивіться навколо, щоб не потурбувати цих небезпечних тварин!

Практично-виконавчий етап Звітує “ Читацький клуб ” Дуже багато про відпочинок на природі ми дізналися із улюблених казок та мультфільмів:
Слайд № 17

Практично-виконавчий етап Звітує “ Читацький клуб ” Дуже багато про відпочинок на природі ми дізналися із улюблених казок та мультфільмів:

Практично-виконавчий етап
Слайд № 18

Практично-виконавчий етап

Практично-виконавчий етап ВОВЧИК  Страшно вовчику в ліску,  Тож і виє лячно:  – У–у–у...  Каже зайчик вовчику:  – Заспокойся, хлопчику,  Доки я жив...
Слайд № 19

Практично-виконавчий етап ВОВЧИК  Страшно вовчику в ліску,  Тож і виє лячно:  – У–у–у...  Каже зайчик вовчику:  – Заспокойся, хлопчику,  Доки я живу у лісі,  Ти нікого тут не бійся!  ЖАБКА  Я спитав на річці в жабки:  – Ти сьогодні мила лапки?  Вмить з''явилась голова  І промовила:  – Ква–ква!  ЗОЗУЛЯ  Кує зозуля у садку:  – Ку–ку, ку–ку, ку–ку!  Тобі – привіт, мені привіт,  Бажає жити нам сто літ.  СОВА  Сторож у лісі найкращий – сова.  Грізна й сердита частенько бува.  – Всіх забіяк я зітру в пилюгу –  Пугу! Пугу! Пугу!  ЩО ЧУЄ ЗАЙЧИК  Соловейко: тьох–тьох–тьох.  Кошенятко: няв–няв–няв.  Поросятко: рох–рох–рох,  А собачка: гав–гав–гав…  У кущах зайко зітхає,  Все мовчить і слуха.  В нього голосу немає,  Зате довгі вуха. Наші улюблені віршики про братів наших менших

Звітний етап + виступ першокласників на шкільному святі Ми були в парку, у лісі, На ставку, біля криниці. Не забули й джерельце, І про кожне деревц...
Слайд № 20

Звітний етап + виступ першокласників на шкільному святі Ми були в парку, у лісі, На ставку, біля криниці. Не забули й джерельце, І про кожне деревце. Ми дізнались про рослини, Що ростуть у нашім краї, Розпитали про тваринок, І вам розкажемо, що знаєм. Люблять всі відпочивати На природі повсякчас, Тож давайте зберігати Свят навколишній для нас. Не зривай квітки даремно, Не лякай тварин, птахів. Ти завжди поводься чемно, Як цей проект тебе навчив! Презентація міні – проекту +

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.