Модельний тиждень "Транспорт" з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 1 клас

Опис документу:
З метою впровадження інтегрованого навчання в умовах реалізації «Державного стандарту початкової загальної середньої освіти» за Типовою навчальною програмою НУШ Р.Шияна, потрібно спрямовувати навчальну діяльність учнів початкових класів на особистісний розвиток, формування в них цілісного образу світу в процесі дослідницької діяльності, виконання практичних задач, засвоєння різних видів власного та соціального досвіду.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

День 2. (2 год) Які є види транспорту за способом руху?

Я досліджую світ (1 год)

Я досліджую світ (українська мова) – (1 год)

Мета: сприяти засвоєнню учнями поділу різних видів транспорту на групи за способом руху (наземний , водний, повітряний, рейковий).

розвивати уміння спостерігати, знаходити спільні ознаки, робити висновки.

закріпити вміння визначати кількість складів у словах, м’які приголосні звуки, робити звуковий аналіз слів;

виховувати уміння працювати в групі.

Очікувані результати: сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі:

уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;

ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання;

використовує інформацію, отриману із запропонованих джерел ;

з допомогою дорослих або самостійно виготовляє виріб із застосуванням знайомих технологічних операцій з конструкційними матеріалами;

демонструє іншим результати власної діяльності, надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку;

дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань, організовує робоче місце для навчання.

Обладнання і матеріали. Цеглинки LEGO; картки з видами транспорту на кожного учня; картки з надписами «Гараж» , «Депо», «Пристань» , «Аеродром»; комплекти карток «Що зайве?» для груп; завдання за посиланням: https://vseosvita.ua/library/zagadki-pro-transport-dla-1-5-klasiv-109773.html?.

Хід уроку

І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ

Привітання. Станьте в коло.

Руку другу простягни,

Усмішку усім пошли.

Добрий ранок ! Добрий день!

Ранкову зустріч розпочнем!

  • Порахуємо присутніх на уроці.

Візьміть цеглинку, яка відповідає вашому настрою. Поверніться один до одного і розкажіть чому ви обрали такий колір? Передайте свій настрій і побажання партнеру, торкаючись цеглинками.

Станьте в колі один за одним.

Напишіть цеглинкою на спині попереднього учня сьогоднішню дату

першу літеру сьогоднішнього дня

останню літеру назви місяця

Скажіть що писали на спині цеглинкою?

  • Яких машин по дорозі до школи ви зустріли більше легкових чи вантажних?

  • Чи зустрілися вам автомобілі спецтранспорту? Які?

  • Чому не зустріли сільськогосподарських машин? (Ще не почались роботи в полі.)

ІІ. ЩОДЕННИК ВРАЖЕНЬ

Я хочу , щоб у нашому місті їздили …

Я сподіваюсь, що незабаром винайдуть такі машини, що…

ІІІ. Основна частина уроку.

  1. ГРА «Відгадай та покажи»

https://vseosvita.ua/library/zagadki-pro-transport-dla-1-5-klasiv-109773.html?

Робота із загадками та ілюстраціями (Учні отримують картки – одні читають загадки , а в кого ілюстрація – відгадка – стають у пару). Потрібно до кожної загадки дібрати відповідну картинку. Таким чином діти утворюють пари.

Робота в парах.

Надрукуйте слово-відгадку.

Поділіть слово-відгадку на склади.

Визначте наголошений склад.

Обведіть букви, що позначають м’які приголосні звуки.

  1. Вправа «Знайди своє місце»

Кожна пара учнів розказує як рухається транспорт. І розташовує картинки відповідно до піктограм

  • Доберіть надписи до кожного виду транспорту за способом руху

  1. ГРА – РУХАНКА

Станьте біля парти, покладіть перед собою цеглинки LEGO

Якщо я називаю наземний транспорт- ви крокуєте

Якщо я називаю повітряний транспорт – піднімаєте руки вгору

Якщо я плесну – берете блакитну цеглинку

ТАКСІ, АВТОБУС, ВЕРТОЛІТ, оплеск, ТРОЛЕЙБУС, ПОВІТРЯНА КУЛЯ, оплеск, ТРАКТОР , оплеск, ШВИДКА ДОПОМОГА, ГВИНТОКРИЛ.

  1. ГРА «ЩО ЗАЙВЕ?»

Учні діляться на групи по 4. У кожного картка . Діти обговорюють у групі зображений транспорт , знаходять зайвий. У кого «зайвий» вид транспорту, той робить потрібні висновки. Учні можуть назвати «зайвий» транспорт за різними ознаками

  1. АВТОБУС , ТРАМВАЙ, ТРОЛЕЙБУС, КАМАЗ

  2. ШВИДКА ДОПОМОГА, ПОЖЕЖНА МАШИНА, ПОТЯГ, ПОЛІЦЕЙСЬКА МАШИНА.

  3. ВЕРТОЛІТ, КОРАБЕЛЬ, ЛІТАК, ПОВІТРЯНА КУЛЯ

  4. ТЕПЛОХІД, КАТЕР, ГЕЛІКОПТЕР, ЯХТА.

  5. ТРАКТОР, ТАКСІ, КОМБАЙН, КАРТОПЛЕКОПАЛКА.

  1. ВПРАВА «ПАРКУВАННЯ»

а) В різних місцях класу прикріплені таблички «Гараж» , «Депо», «Пристань» , «Аеродром». В кожного учня картка із зображенням одного з видів транспорту. Потрібно знайти своє місце паркування.

б) Розвиток математичних знань.

Порахуйте кількість припаркованого транспорту у кожній групі.

Порівняйте їх кількість. Де більше? Менше ? На скільки?

в) Мовні завдання.

  • В назві якого місця паркування звуків менше , ніж букв? (Пристань).

  • Скласти звукову схему слова «пристань».

  • Утворіть групи з двоскладових слів назв видів транспорту; трискладових, які мають м’які приголосні.

  1. ГРА З ЛЕГО в парі. Побудуйте з LEGO 6+6 будь-який вид транспорту.

Напишіть назву вашого транспорту.

Презентація робіт (за бажанням учнів)- скласти невеличку розповідь про цей транспорт.

ІV. РЕФЛЕКСІЯ. Діти один за одним стають, утворюючи імпровізовані вагончики. Промовляємо слова :

Дві сороки, дві ворони

Повсідалися у вагони.

  • Чах - пах – ту-ту-ту!

Їде поїзд по мосту.

Проїжджаємо біля «смайликів» настрою – діти прикріплюють прищіпки до відповідних стрічок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.