+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Модельний тиждень "Транспорт" з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" 1 клас

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

[Введите текст]

Тема тижня «Транспорт»

День1. (1 ГОД) Які є види транспорту за призначенням?

Мета: ознайомити з різними видами транспорту за призначенням (пасажирський, ватажний, спеціальний, сільськогосподарський); вчити розподіляти предмети на групи за певними ознаками, аналізувати, порівнювати; розвивати вміння переміщувати об’єкти в заданих напрямах: справа наліво, зліва направо, згори вниз, знизу вгору; робити висновки. Закріпити знання телефонних номерів виклику спецслужб. Продовжувати вчити учнів працювати в групах; розвивати мовлення , уміння висловлювати свою думку, відстоювати свою позицію; виховувати повагу один до одного, уміння слухати.

Обладнання та матеріали. Цеглинки LEGO; картки з написами -«Пасажирський транспорт», «Вантажний транспорт», «Спеціальний транспорт», «Сільськогосподарський транспорт»; ТЗ для перегляду мультфільму; картки для виконання завдань в групах із зображенням різних видів транспорту.

Хід уроку.

І. РАНКОВА ЗУСТРІЧ.

1.Привітання

Ранок розпочавсь цікаво,

світить сонечко ласкаво,

в календарик заглядає

і від посмішки аж сяє.

Знає сонце гомінливе -

День сьогодні особливий!

  • Доброго ранку! Я рада бачити вас.

  • Присядьте , утворюючи коло . Покажіть цеглинкою LEGO свій настрій сьогодні.

  1. Щоденні новини.

  • Яку дату показує наш календарик? Назвіть день, місяць.

  • Який день був учора?

  • Як пройшли вихідні? Що цікавого ви побачили? Де побували?

  • Чи змінилася погода сьогодні?

  • Чим ви добиралися до школи?

Якщо пішки – візьміть зелену цеглинку,

Автомобілем – синю цеглинку.

Маршруткою – червону цеглинку,

Шкільним автобусом – жовту цеглинку.

  • Як одним словом назвати автобус, автомобіль, маршрутне таксі?

  • Покладіть цеглинки за кольорами у центрі нашого кола. (Спільно з учнями проводимо аналіз діаграм. Рахуємо кількість цеглинок в кожній, порівнюємо, робимо висновки).

  • Як, на вашу думку, найкорисніше добиратись до школи?

  • А найшвидше ?

  • Про що слід не забувати учням дорогою до школи?

  • Посперечаємось? Ходити до школи пішки це добре чи погано? Чому? (За час суперечки 4 учні роздають цеглинки з діаграм учням)

ІІ. ЩОДЕННИК ВРАЖЕНЬ

  • Я люблю їздити в транспорті, тому що…

  • Я не люблю їздити в транспорті, тому що…

  • Я дуже хочу їздити до школи не автобусом, а …

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1. ГРА З ЛЕГО

Розташуйте цеглинки горизонтально в ряд. Що це вам нагадує? (Змія, поїзд , дорога і т. д.)

А) візьміть першу цеглинку і розташуйте над 3-ою;

6-ту - над 4-ою

Що вам це нагадує? (автомобіль без коліс)

Для чого призначений автомобіль? (Для перевезення пасажирів, невеликих речей) .

Який ще транспорт призначений для перевезення пасажирів (автобус, поїзд, маршрутка, таксі, катер, літак)

б) крайню цеглинку зліва поставте крайньою праворуч.

Що змінилось? (Легковий автомобіль перетворився на вантажний)

Для чого призначений вантажний автомобіль? (Для перевезення вантажів) .

Який ще транспорт призначений для перевезення вантажів (поїзд, катер. літак)

  1. Перегляд мультфільму « Транспорт» https://www.youtube.com/watch?v=bPpbVdYmPDQ

  2. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА «ГРОНУВАННЯ».

Картинки і надписи прикріплені на дошці.

  • Розгляньте картинки із зображенням транспорту. Спробуємо об’єднати їх у групи.

  • Назвіть, що зображено на картинках. Для чого призначений цей транспорт?

Т Р А Н С П О Р Т

  1. РУХАНКА-МАСАЖ «ПОЇЗД»

Рейки, рейки, шпали, шпали...

Їхав поїзд із Полтави.

Ось віконце відчинилось —

Горошинки покотились.

Йшли курчата, ціпу-ціпу,

Дзьобали собі на втіху.

А за ними гусенята

Теж пощипують завзято.

Далі йшла сім'я слонів,

Тупали, аж гай шумів.

От директор-молодець

Стіл поставив і стілець

Та друкує на машинці

Лист малесенькій дитинці:

«Люба доню! Рідна пташко!

Висилаю жовту чашку,

В неї сонячні бочки

І на денці — крапочки».

  1. РОБОТА В ГРУПАХ (4 групи)

  2. Завдання для груп : обрати картинки із зображенням відповідного транспорту , вирізати і наклеїти на картку

  3. Кожна група представляє свою роботу.

  • А що це за картки принесла в дзьобику сорока?

  1. Розташуйте правильно номери викликів спецтранспорту .

  2. Яка машина зайва?

  3. машина зайва?

  4. РОБОТА В ПАРАХ «ПАЗЛИ». Діти із пазлів збирають автомобіль і

  5. визначають його призначення.

  6. ІV. РЕФЛЕКСІЯ. Закрийте очі , уявіть себе в одному із видів транспорту, озвучте його. Покажіть смайлик, який відповідає зараз вашому настрою .

Опис документу:
Розробляючи уроки з інтегрованого курсу «Я досліджую світ», намагаюсь залучати учнів до виконання різноманітних завдань дослідницького характеру: дослідження-розпізнавання, дослідження-спостереження, передбачення. Розвивати вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити посильні висновки на основі власних спостережень. Вчити використовувати набуті знання на практиці, виховувати культуру поведінки в громадських місцях, зокрема , в транспорті.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти