• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Модельна програма на тему: "Свійські тварини", розроблена за усіма вимогами НовогоДержавного стандарту

Модельна програма на тему: "Свійські тварини", розроблена за усіма вимогами НовогоДержавного стандарту

Опис документу:
За допомогою цієї програми можна провести перший день тижня на тему"Свійські тварини". Данна програма створена для ознайомлення дітей з цікавими фактами про свійських тварин. Завдання, які представлені у програмі дають змогу розвивати критичне мислення молодших школярів. (НУШ 1 клас)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зміст

Орієнтовні дослідницькі/ проблемні запитання………………………………………..

Завдання тижня…………………………………………………………………………………………..

Очікувані результати тижня……………………………………………………………………….

Узагальнена таблиця…………………………………………………………………………………..

Енциклопедія домашніх тварин………………………………………………………………

Ранкова зустріч……………………………………………………………………………………………

Розгадування кросворду за загадками …………………………………………………….

Дидактична гра «Знайди відповідну пару»………………………………………………

Народні прикмети…………………………………………………………………………………………..

Математичні завдання від домашніх улюбленців………………………………………

Дидактична гра «Який пастух, така і череда»…………………………………………….

Виготовлення собачки у техніці «Орігамі» …………………………………………………..

Рефлексія……………………………………………………………………………………………………..

Чим дивують нас тварини?.........................................................................

Ранкова зустріч…………………………………………………………………………………………….

Читання вірша « Як тварини стали свійськими»………………………………………

Гра – перевтілення …………………………………………..……………………………………….

Осередок відкриттів. Гра « Впізнай тварину»………………………………………….

Математичні завдання від вусатих і хвостатих …………………………………….

Обговорення проблемної ситуації «Чи завжди тварини безпечні для людини?»………………………………………………………………………………………………….

Рухливі ігри…………………………………………………………………………………………………..

Рефлексія. Щоденник вражень. Яку тварину я хотів би/хотіла б мати?

Цікаве про тварин……………………………………………………………………………………..

Ранкова зустріч……………………………………………………………………………………………..

Перегляд відеофільму «Цікаве про тварин»………………………………………………..

Гра «Веселі небилиці» …………………………………………………………………………………

Гра « Чому так кажуть?»……………………………………………………………………………..

Рухлива гра « Атоми – молекули»…….………………………………………………………..

Склади картинку за порядком чисел…………………………………………………………….

Виготовлення колажу сільське подвір’я…………………………………………………………

Рефлексія…………………………………………………………………………………………………………

Додатки. Матеріал для дітей………………………………………………………………………..

Орієнтовні дослідницькі/ проблемні запитання:

  • Енциклопедія тварин.

  • Чим дивують нас тварини?

  • Цікаве про свійських тварин.

Завдання тижня:

1.Розширити знання дітей про свійських тварин.

2.Поглибити знання про користь свійських тварин.

3.Виховувати дбайливе ставлення до тварин.

4.Розвивати пізнавальний інтерес до життя тварин

5. Вчити складати порівняльно – описову розповідь за предметними картинками.

6.Ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки під час спілкування з домашніми тваринами.

Очікувані результати тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

  • про правила безпечної поведінки з тваринами;

  • як тварини стали свійськими;

  • цінність тварин для людини;

та вмітимуть:

  • описувати тварину за малюнком;

  • знаходити спільні та відмінне за діаграмою Вена

  • краще розумітимуть наслідки своїх вчинків,щодо тварин;

  • уважно слухати однокласника та висловлювати свою думку.

Назва освітньої галузі

з/п

Очікувані результати учня

  1. Мовно –

літературна

Взаємодіємо усно

з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі [2 МОВ 1.1-1];

добирає ілюстрації.створює мапу думок до почутого[2 МОВ 1- 1.2-2];

сприймає монологічне висловлення (казку,вірш,розповідь про події про спостереження за кимось).

ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання [2 МОВ 1.2-1];

обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила[2 МОВ 1-1.3-3];

сприймає монологічне висловлення (казку,вірш,розповідь про події про спостереження за кимось).

пояснює значущість уважного ставлення до інших та потребу подивитися на річ по різному

розповідає про те,що його /її вразило. схвилювало;переповідає події з власного життя,правильно вимовляючи й нагололошуючи загальновживані слова. Поповнює власний словниковий запас

розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побоченого

звертається . вітається. Прощається. Дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова

Досліджуємо медіа

обговорює зміст усного медіаповідомлення, розповідає, про що йдеться в ньому [2 МОВ 1.4-4];

висловлює свої думки і почуття з приводу прослуханих, переглянутих простих усних медіаповідомлень (світлини, мультфільми,реклама тощо) [2 МОВ 4- 1.5-6]

  1. Математична

Лічба

відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують (малює, викладає мозаїку, створює аплікацію, співає, складає власні лічилки тощо) [2 МАО1- 1.1-2];

Об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою[2 МАО1- 4.1-3];

Числа . Дії з числами

Знаходить значення математичних виразів

Розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі

Просторові відношення. Геометричні фігури

Коментує виконувані дії,вживаючи у мовленні відповідні математичні терміни

відтворює досліджувані геометричні форми (вирізає, наклеює, малює, моделює та ін.), використовуючи для цього не лише готові геометричні фігури і тіла, а й упізнані у предметах навколишнього світу [2 МАО4- 4.5-2];

наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури [2 МАО 4-4.5-4]

  1. Природнича

Я пізнаю природу

використовує інформацію, отриману з відомих мені та запропонованих іншими джерел (книги, фільми тощо)

[2 ПРО 1-2.1-1]

На основі власного досвіду знаходить підтвердження правдивості відомостей про природу,висловлює свою думку про це

Запитує в дорослих про правдивість здобутої інформації

Порівнює свійських тварин.

Я у природі

Описує тварин

Я у рукотворному світі

  1. Технологічна

Технічна творчість та техніка

добирає конструкційні матеріали за їх властивостями для виконання практичної роботи (використання паперу, пластмаси, деревини, металу, пінопласту та інших матеріалів для макетування) [2 ТЕО 1-1.3-2

] прогнозує, яким має бути виріб, описує, як він мав би виглядати

створює та оздоблює виріб за зразком та власним задумом (розроблення ескізу виробу; використання матеріалів для оздоблення: лелітки, бісер, стрічки, шитво, нитки, фарби, папір та ін.)нескладні сюжетні композиції.вироби в техніці ориігамі організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих (використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами

розміщує елементи виробу на площині

аргументує послідовність та доцільність виготовленого виробу

виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами за допомогою дорослих та самостійно(склеюванняю складання)

Світ технологій

Самостійно чи з допомогою дорослих демонструє результати власної діяльності

Описує, спираючись на запитання дорослих, чого хотів/ла досягти.

Я у світі ремесел

Мій побут

  1. Соціальна і здоровязбережна

Безпека

пояснює можливі небезпеки, з якими може стикатися людина в довкіллі.

Здоров’я

Добробут

Об’єднується з іншими дітьми в групу для навчання та гри. Розрізняє ситуації, коли

  1. Громадянська та історична

Я- людина

Я- серед людей

Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших.

Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку.

Моя культурна спадщина

Моля шкільна та місцева громади

Пояснює чому природа важлива для людини

Визначає, що дає природа людині

  1. Мистецька

Художньо – практична діяльність

Виконує прості площинні(двовимірні) живописні та графічні зображення; прості об’ємні композиції

Складає та розташовує на площині ( у просторі) окремі елементи зображень( форм) у просту орнаментну композицію(графічну,живописну,декоративну,об’ємну)

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Комунікація через мистецтво

  1. Фізкультурна

Базова рухова активність

Виконує комплекси фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки і фізкультурної паузи

Ігрова та змагальна діяльність учнів

Дотримується безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор

Турбота про стан здоров’я та безпеку

  1. Інформатична

Я у світі інформації

Знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів

Енциклопедія домашніх тварин

І Ранкова зустріч

1.Привітання

  • Привітайтеся з учнями віршиком

Одного разу до людини 

Прийшли знайомитись тварини. 

Найнершим кінь почав просити: 

"Іго-го! Я буду в полі все робити." 

"Му-му!" - корова буде всіх кормити. 

"Гав-гав" - собака хатку боронити. 

"Бе-бе!" - а вівця шерсть вам віддавати - 

У теплий одяг одягати. 

"Ко-ко !" - нести яєчка курка обіцяла, 

"А хто ж будити буде зранку нас? " - спитала. 

"Куку-ріку! - озвався півень - буду я! 

Найперша пісенька моя!" 

І з того часу ці тварини  

Допомагають жить людин

  • Запитайте в учнів про таке:

  • Про яких тварин йдеться у віршику?

  • Що це за тварини?

2.Обмін інформацією

  • Попросіть пригадати яких тварин вони зустрічали у своєму житті.

  • Крісло автора. Запропонуйте розповісти, яка тваринка проживає вдома. Як за нею доглядають діти .

3. Новини дня

  • Оберіть помічника дня і попросіть його подати інформацію за допомогою шаблону про дату. Назву тижня, погоду, кількість присутніх.

Повідомлення теми.

  • Зверніться до дітей:

  • Коли ми відгадаємо кросворд, то дізнаємося тему нашої зустрічі. А допоможуть нам у цьому загадки.

  • У клубок скотившись, няв
    Між клубками ниток спав.
    Я йому погладив спинку,
    Хай співає вуркотинку.( Кіт)

  • к

    і

    т

    в

    і

    в

    ц

    я

    с

    о

    б

    а

    к

    а

    к

    о

    р

    о

    в

    а

    і

    н

    д

    и

    к

    к

    і

    н

    ь

    с

    в

    и

    н

    я

    Стоїть, тремтить, попавши на сніжок,
    І щулиться од вітру. От смішна!
    Адже новий
    Вовняний кожушок
    Навиворіт
    Нацупила вона!
    (Вівця)

  • Полюбляє він ковбаску,
    Розгризає маслаки
    І отримує він ласку
    Від хазяйської руки.
    Якщо друга захищає,
    Про життя своє не дбає.
    Хто твій вірний помічник?
    Хто сміливий захисник?
    (Собака)

  • Коли напасеться,
    В коморі знайдеться
    Молока коновка.
    А хто дасть?
    (Корова)

  • Птах надувся, ніби пан,

Сірий одягнув жупан,

Ходить двором і белькоче,

Налякати діток хоче.

Керувати змалку звик

Цей поважний птах… (індик).

  • Здавна людям помагає,

Довгий хвіст і гриву має,

Любить сіно пожувати,

«І-го-го!» — ірже завзято,

Бо не відає про лінь,

Як працює в полі… (кінь).

В неї замість носа — рило,

Весь город ним перерила.

Хрюкає вона: «Хрю-хрю,

Дуже їсти я люблю!»

У багнюці спить щодня

Ця замурзана… (свиня). ***

Отже,ви вже здогадалися ,що ми сьогодні з вами більше дізнаємося про домашніх тварин.

ІІ Групова робота Гра «Знайди відповідну пару»

Зверніться до дітей з повідомленням:

Сьогодні ми з вами відвідаємо велику країну тварин. Дізнаємося як за ними доглядати,яку користь вони приносять. Як за поведінкою домашніх тварин люди передбачають погоду.

Об’єднайте дітей у три групи.

Завдання першої групи.

З’єднайте назви свійських тварин і те, що від них отримує людина.

Матеріал для дітей. Додаток 1

Завдання другої ї групи.

З’єднайте назви тварини і їжу , яку вони вживають.

Матеріали для дітей Додаток 2

Завдання третьої групи. Допоможи мамі знайти своє дитя.

Матеріали для дітей . Додаток 3

ІІІ Народні прикмети

Гуси сидять,поховавши голови під крило – буде похолодання.

Якщо в морозний день заспіває півень – потеплішає.

Свиня рохкає. Хоч і сита – на мороз.

Кіт шкрябає підлогу – на вітер і завірюху, дере стіну – на негоду, лежить черевцем догори – на відлигу.

Корови пожадливо їдять траву, коні фиркають і хропуть – погода зіпсується.

ІV Математичні завдання від домашніх улюбленців.

  • Запропонуйте учням розв’язати віршовані задачки

1.На травичці біля хати

Метушаться цуценята:

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних. Скільки всіх?

2.Три овечки коло гречки.

На лужку ще три овечки.

Полічи овечок цих.

Скільки разом їх усіх?

3. Каже мати-квочка:

  • В мене два синочка і чотири дочки.

Скільки діток в квочки?

4. П’ять мишей у киці Мані.

На три більше у кота.

Це умова. А питання:

Скільки мишок у кота?

5.Йдуть корови бережком:

Тут – 4, а там – 6.

Скільки всіх корів разом?

Хто з вас, діти, відповість?

  • Дидактична гра «Який пастух, така і череда»

Попросіть дітей розкласти геометричні фігури до відповідної тваринки.

Матеріали для дітей . Додаток 4


V. Складаємо орігамі. (Собачки)

  • Запропонуйте дітям за шаблоном скласти собачку способом Орігамі

  • Додаток 5

VІ.Рефлексія. «Що я дізнався про тварин»

  • Дайте завдання учням поспостерігати за домашніми улюбленцями(їх поведінкою,уподобаннями та звичками)

Матеріали для

дітей

Енциклопедія домашніх тварин

Додаток 1

Додаток 2

Енциклопедія домашніх тварин

Додаток 3

Енциклопедія домашніх тварин

Додаток 4

Додаток 4

Додаток 4

Додаток 5

тема:

Виконав Великодальницький НВК

« Школа – гімназія»

Шершун О.В.

2018р.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
2
міс.
0
0
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!