! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Множення і ділення натуральних чисел

Опис документу:
Узагальнення та систематизація знань, вмінь та навичок учнів з теми; формування вмінь застосування здобутих знань до розв’язування задач, спрощення виразів. Розвиваюча мета уроку. Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, культуру математичного мовлення. Виховна мета уроку. Виховувати інтерес до математики, естетичні смаки та творчу уяву.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
У подорожі будь уважним, Добре думай, не спіши! Знай, що вчитись завжди важко, Легше буде у житті! Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська ...
Слайд № 1

У подорожі будь уважним, Добре думай, не спіши! Знай, що вчитись завжди важко, Легше буде у житті! Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст. Жартівливі задачі Неморочте нам голову

З історії множення і ділення натуральних чисел За всю історію людства було придумано багато способів множення. Уже в кінці XV — на початку XVI стол...
Слайд № 2

З історії множення і ділення натуральних чисел За всю історію людства було придумано багато способів множення. Уже в кінці XV — на початку XVI століття італійський математик Лука Пачіолі у своєму трактаті про арифметику наводив вісім різних способів множення. Знак множення “х” як символ дії множення зустрічається в друкованих працях з XVII століття, проте його використовували і раніше. Вперше знак множення “х” застосував англійський математик Вільям Оуед (1575—1660) у 1631 році, а пізніше, у 1698 році, видатний німецький математик Готфрід Лейбніц (1646—1716) ввів знак множення “ • “. У XVII столітті саме цей знак став загально прийнятим для позначення дії множення. До речі, Г. Лейбницем був запропонований і знак “:” як символ ділення. Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

І таке буває Зустрілися Незнайко і Пампушка. Вони вирішили піти в магазин купити цукерки. У них було разом 28копійок. Одна цукерка коштує 7коп. Скі...
Слайд № 3

І таке буває Зустрілися Незнайко і Пампушка. Вони вирішили піти в магазин купити цукерки. У них було разом 28копійок. Одна цукерка коштує 7коп. Скільки цукерок вони можуть купити? Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Математична мозаїка Сова – це символ розуму, мудрості. Математика – гімнастика розуму Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Слайд № 4

Математична мозаїка Сова – це символ розуму, мудрості. Математика – гімнастика розуму Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Математична естафета 4300 0 36ab 1 1700 48300 0 32am 14 40500 0 70nm ділити не можна 30500 0 20kc 0 144000 5700 0 63bd ділити не можна Вчитель Гавр...
Слайд № 5

Математична естафета 4300 0 36ab 1 1700 48300 0 32am 14 40500 0 70nm ділити не можна 30500 0 20kc 0 144000 5700 0 63bd ділити не можна Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Результати нашого уроку Наступна сторінка Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Слайд № 6

Результати нашого уроку Наступна сторінка Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Домашнє завдання № 482, 503(3,4), 507 Підготуватися до контрольної роботи Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Слайд № 7

Домашнє завдання № 482, 503(3,4), 507 Підготуватися до контрольної роботи Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Розв’яжи рівняння 1008:(х-15)=72 Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Слайд № 8

Розв’яжи рівняння 1008:(х-15)=72 Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Жартівлива задача Росло 5 верб. На кожній вербі – по 5 гілок, на кожній гілці по 5 менших гілок, а на кожній меншій по 5 груш. Скільки груш росло н...
Слайд № 9

Жартівлива задача Росло 5 верб. На кожній вербі – по 5 гілок, на кожній гілці по 5 менших гілок, а на кожній меншій по 5 груш. Скільки груш росло на деревах? Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Математичні факти та коментарі До речі… З перших вуст І таке буває Ближче до справи Спорт Питання, звісно, цікаве Наші результати Вчитель Гаврилів ...
Слайд № 10

Математичні факти та коментарі До речі… З перших вуст І таке буває Ближче до справи Спорт Питання, звісно, цікаве Наші результати Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Назад Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.
Слайд № 11

Назад Вчитель Гаврилів Наталія Миронівна, Уличненська СЗШ І-ІІІст.

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись