Множенн я на 1 і ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число.

Опис документу:
Мета уроку - ознайомити учнів із властивістю множення і ділення на 1, діленням рівних чисел. Розвивати розвивати логічне мислення, вміння досягати поставленої мети. Урок побудовано у вигляді подорожіна кораблі по Математичному океані.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема:  Множення на 1 і ділення на 1. Ділення числа на рівне йому число.

Мета. Ознайомити учнів із властивістю множення і ділення 1, діленням

рівних чисел.. Розвивати пам'ять, логічне мислення. Виховувати

самостійність, працелюбність, наполегливість.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Девіз уроку.

Щоб добре нам навчатись,

Треба всім старатись.

На уроці не лінитись

І старанно всім трудитись.

Будуть в нас знання міцні,

І ми будем всі - знавці!

- Бажаю вам успіхів!

- Сьогодні урок у нас незвичайний. Ми з вами вирушаємо у далеке плавання Математичним океаном. Подорожувати ми будемо на кораблі   «Математика».                                                                                             

 ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань, умінь та навичок учнів.

- Приготувались! Наш корабель піднімає вітрила. Дме потужний вітер. Наш курс – порт «Обчислювальник». Шановні члени екіпажу! Бачу попереду непередбачувану перешкоду. По курсу - айсберг «Перевіряйко». Він пропонує завдання.                                                                                                                         

- Назвіть значення виразів (усно)

12 : 2 14 : 2 6:2 10 : 2 18 : 2 16 : 2

2 · 4 2 · 8 2 · 5 2 · 2 2 · 7

- Наш корабель відпливає. Пливемо далі. А ось і видніється гавань  «Каліграфічна». Доки ми будемо підпливати до неї, ви відкрийте свої зошити та запишіть дату проведення уроку та класну роботу. Жителі цього острова дуже гарно пишуть всі цифри. Вони попросили вас, щоб ви теж показали як гарно ви вмієте писати. Зараз у свої зошити запишіть число 34  каліграфічно (учні пишуть). Гарно всі написали.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

- Наш корабель підпливає до острова «Новинка». На цьому острові жителі завжди дізнаються про щось нове.

- Сьогодні із жителями цього острова ми ознайомимося із властивістю множення і ділення на 1, діленнм рівних чисел.

ІV. Робота над новим матеріалом.

  1. Робота за підручником с. 106 – 107

Завдання 620. Колективне опрацювання матеріалу.

Учні розглядають приклад і пояснюють, що цікавого помітили.

Висновок. При множенні 1 на будь-яке число у добутку отримаємо те саме число. При множенні будь-якого числа на 1 у добутку отримаємо те саме число.

Завдання 621. Письмове виконання завдань з опорою на правила.

Завдання 622.

Учні розглядають приклади і роблять висновок: при діленні будь-якого числа на 1 отримаємо те саме число.

Завдання 623.

Виконується аналогічно до завдання 622.

Висновок: при діленні будь-якого числа самого на себе отримаємо 1.

- Гарно ви впорались із завданням. Далі ми відпливаємо на                 затоку «Відпочинок».   

Руханка .

Два прихлопи, два притопи

На носок, на каблучок,

Руки вліво, руки вправо,

Ми танцюєм гопачок.

Раз – присіли, два – присіли,

Покрутились, повертілись

І на місце своє всілись.

V. Закріплення та узагальнення знань, умінь та навичок.

  • Підпливає наш корабель до порту «Закріпи знання». Щоб продовжити свій курс, потрібно виконати завдання 624. Учні ланцюжком читають вирази і порівнюють їх значення.

  • Завдання 625. Коментоване розв’язування завдання.

Далі ми наближаємось до пристані «Задач»                  

  • Микола задумав число. Якщо до задуманого числа додати 15, а потім 48, то вийде 92. Яке число задумав Миколка? (29)

  • На уроці фізкультури учні вишикувалися в лінійку, на відстані 1м один від одного. Вся лінійка розтягнулася на 25 м. Скільки було учнів? (24)

- Наш курс до порту  «Усна лічба». 

- ділене 12 частка 2. знайти дільник.

- перший множник 2, другий множник 8. знайти добуток.

- ділене 18 частка 2. знайти дільник

- ділене 10 частка 2. знайти дільник

- перший множник 2, другий множник 6. знайти добуток

- перший множник 2, другий множник 7. знайти добуток

V Підсумок уроку.

- Від цього порту ми підпливаємо до берега «Підсумкового». Цим наша подорож Математичним океаном закінчується. Я вдячна екіпажу за його допомогу на маршруті подорожі. До наступної зустрічі на борту корабля!                                                                             

VІ  Домашнє завдання.

- Запишіть домашнє завдання у щоденники: с. 107 № 626 – обчислити вирази та № 627 – розв’язати задачу .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Особливі діти в закладі освіти: характеристика нозологій, педагогічні підходи»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн