Мистецтво 1 клас НУШ Зимовий палац

Опис документу:
Тема: Зимовий палац. Змішування кольорів. Мета: Дидактична: активізувати знання дітей про зиму. На основі художніх творів формувати уміння і навички гармонійного поєднання кольорів; повторити поняття холодні і теплі кольори. Розвиваюча: розвивати у дітей композиційні навички, зорову пам’ять , асоціативно-образне мислення, уяву, фантазію.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата:
Предмет: Малювання
Тема: Зимовий палац. Змішування кольорів.
Мета:
Дидактична: активізувати знання дітей про зиму. На основі художніх творів формувати уміння і навички гармонійного поєднання кольорів; повторити поняття холодні і теплі кольори.

Розвиваюча: розвивати у дітей композиційні навички, зорову пам’ять , асоціативно-образне мислення, уяву, фантазію.

Виховна:Виховувати естетичний смак та почуття прекрасного, уміння створювати прекрасне навколо себе.

Обладнання: серія ілюстрацій, малюнків(зразки дитячих робіт) на тему «Зима», репродукції картин відомих художників на тему «Зима».

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку.

1. Привітання.

Продзвенів дзвінок –

 Починається урок.

                        З Божої ласки,

                        Із зимової казки,

                        З щирого вітання,

                        З найкращого побажання.

2.Повідомлення теми і мети уроку.

Стоїть дерево райське.

На одному боці квіти розцвітають,

На другому плоди дозрівають

На третьому листя обпадає,

На четвертому все снігом замітає.(Зима)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1.Вступна бесіда.

- Зимонька, Снігуронька, Чарівниця – так гарно називають зиму 

 Все навколо блищить, переливається, іскриться. Мороз скував береги і

засклив ставок суцільною дзеркальною шибкою.  Зачарований ліс  дрімає в

білосніжному інії, таємничі кучугури вкрили поле, місто, ставок суцільною

дзеркальною шибкою. Зачарований ліс дрімає в білосніжному інії, таємничі

кучугури вкрили поле, місто.. 

IV. Актуалізація опорних знань

Бесіда за запитаннями.

-Які кольори називаються теплими?

-Які холодними?

V. Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя з елементами бесіди.

Пейзаж — зображення природи якої-небудь місцевості.

VI. Практична робота

Бесіда про техніку безпеки

Повторення техніки безпеки

1.фарбу набирай обережно.

2.не забрудни одяг

3.користуйся серветкою

4.якщо хочеш замінити колір фарби, помий пензлик

5.малюнок виконуй старанно, охайно

Підготовка до практичної діяльності учнів

  Уявіть   собі,   що   ви   художники   повинні   передати   красу   зимової

природи…

VII. Підсумок уроку. Рефлексія.

1.Виставка малюнків на дошці.

-На   уроці   сьогодні  ми   створювали   зимову   красу   за   домопогою  нової

техніки. Якої? Вчилися передавати настрій зимової природи.Чи впоралися ми

з завданням ?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.