«Місцеве самоврядування: особливості та перспективи»

Опис документу:
Інтерактивний захід: Засідання учнівського комітету . 5 клас Мета: створити емоційний комфорт в класі, формувати відчуття спільності, розвивати вміння підтримувати один одного, ввести поняття та сутність місцевого самоврядування, розглянути історичні приклади місцевого самоврядування, та кращі практики здійснення місцевого самоврядування в світі, виховувати сумлінне ставлення до обов’язків громадянина своєї країни, самосвідомість та самоорганізованість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтерактивний захід

«Місцеве самоврядування: особливості та перспективи»

Підготувала і провела

Класний керівник 5-Б класу

Чігерьова О.С.

2017 рік

  • Поняття, визначення, сутність місцевого самоврядування.

 Закони України "Про місцеве самоврядування в Україні

Досвід підвищення економічної спроможності місцевого самоврядування в межах законодавства. Кращі практики здійснення місцевого самоврядування

Засідання учнівського комітету

Мета: створити емоційний комфорт в класі, формувати відчуття спільності, розвивати вміння підтримувати один одного, ввести поняття та сутність місцевого самоврядування, розглянути історичні приклади місцевого самоврядування, та кращі практики здійснення місцевого самоврядування в світі, виховувати сумлінне ставлення до обов’язків громадянина своєї країни, самосвідомість та самоорганізованість.

Обладнання: (меблі в кімнаті розставлені по краям кімнати для вільного руху учнів при виконанні ігрових вправ) конверти з обов’язками, клубок ниток, пам’ятки для учасників та керівників учнівського самоврядування.

Хід заходу.

  1. Організаційний момент.

Учитель: Сьогодні у нас дуже важлива справа. Ми повинні розподілити обов’язки між групами самоврядування, лідерів цих груп ми обрали минулої класної години. Але, щоб всі могли працювати результативно, нам треба щось зрозуміти.

  1. Постанова проблеми.

Притча:

Якось іудейський мудрець звернувся до Господа з проханням показати йому рай та пекло. Господь погодився і відвів мудреця до великої кімнати, посеред якої стояв величезний казан з їжею, а навколо нього ходили і плакали голодні та нещасні люди. Вони страждали, бо не могли поїсти, хоча в руках у них були ложки. Але ручки цих ложок були дуже довгі – довші за руки.

«Так, це справді пекло», - сказав мудрець.

Тоді Господь його відвів до іншої кімнати, що була точнісінько така як перша. Посеред цієї кімнати теж стояв величезний казан з їжею, а люди, що були в кімнаті, тримали точнісінько такі ж самі ложки. Але ці люди були ситі, щасливі та веселі.

«Так це ж рай!» - вигукнув мудрець.

Запитання для обговорення:

1.     Що відрізняло людей в одній кімнаті від тих, що були в іншій?

2.     Що робили щасливі люди і були в змозі зробити нещасні?

3.     Що допомогло людям у раю бути щасливими?

Отже завдяки, спілкуванню, співпраці ми зможемо зробити роботу учнівського комітету успішною та продуктивною.

  1. Робота по згуртовуванню класного колективу:

  • Гра «різні привітання»

(встановлюємо контакт та створюємо емоційний комфорт) учасникам пропонується привітатися 3 різними способами – потиснути руку, доторкнутися носами(ескімоський спосіб), обійнятися. Всіма способами з усіма учасниками по черзі, спочатку потиснути руку кожному...

  • Гра «Павутиння» (якщо дозволяє час – 10хв.)

(формувати відчуття спільності, розвивати вміння підтримувати один одного) у ведучого клубок ниток, він пропонує кожному розповісти про себе (про улюблену іграшку, тварину, настрої і т.п.) Ведучий затискає край нитки, розповідає про себе і кидає клубок учню…. А потім розплутують павутинку.(добре, коли розплутуючи згадують інформацію про кожного учасника інші діти, але це додатковий час)

  • Гра «Передай посмішку»

(емоційна розкутість, згуртованість класу) учасники стають в коло, беруться за руки і по часовій стрілці повертаються до сусіда і зі словами «Я дарую тобі посмішку» звичайно щиро посміхаються.

  1. Обов’язки комісій. Робота в групах.

Згадаємо хто в нас керівники комісій: Буряк Антонина, Колесник Ілля, Козаченко Ірина, Третьякова Карина, Рибкін Руслан. Будь ласка розберіться на комісії. У кожній групі є конверт, де є обов’язки, виберіть ті, котрі стосуються саме вашої комісії. В нас є група експертів, це мер, та учні Крутий Дмитро, Синичук Микита, Чуркін Віталій, які допоможуть винайти правильні відповіді. (див. додатки)

  1. Підводими підсумки.

Ми з вами працювали сьогодні в дружній родині, ви тепер знаєте свої обов’язки, як учасник класного самоврядування.

Я пропоную кожному Пам’ятку: керівникам та учасникам учнівського самоврядування, як поводитись, що робити, як виконувати свої обов’язки.

ДОДАТКИ

Пам’ятка керівнику комісії

        Приймай рішення на користь групи. Незалежно від твоїх функцій, ти відповідаєш за свої вчинки перед членами комісії.         

        Постійно роби звіт своєї роботи.

        Давай приклад чесності, надійності і вірності.        

        Прислухайся до  потреб, зауважень і порад усіх членів організації.    

        Завжди допомагай членам організації.        

        Знай, що без підтримки членів комісії ти не досягнеш успіху.

        Працюй для успіху всієї організації, а не для особистої вигоди.

        Підбирай завдання відповідно до здібностей людини, яка повинна його виконати.

        Залучай до роботи багатьох людей.

        Ніколи не наказуй щось робити.

        Слідкуй за виконанням роботи.

        Підсумовуй виконану роботу.

        Не забувай про подяку за виконану роботу.

        Познайом членів комісії з метою завдання. Вислухай їх пропозиції.

        Роби так, щоб кожен отримав конкретне завдання.

        Не берись за все сам.

        Завжди виясни причини невиконання роботи.

Памятка члена комісії

* Отримавши доручення, перш за все виясни, у чому його суть.

* Пам’ятай: одержане завдання ти повинен зрозуміло пояснити товаришам.

* Добре підготуй себе до роботи.

* Чітко усвідом свої обов’язки і права.

* Добре знай своїх товаришів: хто і на що здатний, тоді ти краще організуєш виконання своєї роботи.

* Сміливо внось свої пропозиції щодо прийняття колективного рішення.

* Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті.

* Думку викладай чітко, якщо потрібно – повтори.

* Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.

* Не думай, що в чомусь вищий за друзів, не веди себе зверхньо.

* Все перевіряється ділом, дружбою і турботою.

* Не соромно помилятися. Соромно не вміти і не бажати виправлятися.

* Не відкладай на завтра рішення такого питання, яке можна вирішити сьогодні.

* Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим – довіряй! Довіряючи – перевіряй! Допомагаючи – не підміняй!

- організовує консультаційну допомогу з предметів;

- бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

- веде боротьбу з пропусками уроків;

- надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

- збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в класі;

- залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

- підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

- організовує проведення класних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

- готує творчі виставки учнів;

- встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

- організовує культурно-масову, спортивну роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

- слідкує за наявністю спортивної форми на уроках фізкультури;

- організовує в класі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

- оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в класі ;

- організовує культпоходи та екскурсії.

- інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в класі через класний куточок;

- розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

- сприяє підвищенню інтересу учнів до життя класу;

- забезпечує інформацією з життя класу та школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки життєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

- збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

- бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

- виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

- слідкує за станом меблів в класі, за чергуванням на уроках;

- слідкує за прибиранням посуду в їдальні;

- слідкує за станом рослин в класній кімнаті;

- слідкує за колонкою «Наші вітання» в класному куточку;

- проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

- організовує консультаційну допомогу з предметів;

- бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

- веде боротьбу з пропусками уроків;

- надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

- збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в класі;

- залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

- підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

- організовує проведення класних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

- готує творчі виставки учнів;

- встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

- організовує культурно-масову, спортивну роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

- слідкує за наявністю спортивної форми на уроках фізкультури;

- організовує в класі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

- оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в класі ;

- організовує культпоходи та екскурсії.

- інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в класі через класний куточок;

- розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

- сприяє підвищенню інтересу учнів до життя класу;

- забезпечує інформацією з життя класу та школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки життєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

- збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

- бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

- виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

- слідкує за станом меблів в класі, за чергуванням на уроках;

- слідкує за прибиранням посуду в їдальні;

- слідкує за станом рослин в класній кімнаті;

- слідкує за колонкою «Наші вітання» в класному куточку;

- проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

1. Комісія з « Освіти»:

- організовує консультаційну допомогу з предметів;

- бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

- веде боротьбу з пропусками уроків;

- надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

- збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в класі;

2. Комісія з «Культури та відпочинку»:

- залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

- підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

- організовує проведення класних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

- готує творчі виставки учнів;

- встановлює зв'язки з кінотеатрами, клубами, музеями;

3. Комісія «Здоров’я та спорту»:

- організовує культурно-масову, спортивну роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

- слідкує за наявністю спортивної форми на уроках фізкультури;

- організовує в класі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

- оформляє альбоми до пам`ятних дат, традиційних свят в класі ;

- організовує культпоходи та екскурсії.

4. Комісія з «інформації»:

- інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в класі через класний куточок;

- розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

- сприяє підвищенню інтересу учнів до життя класу;

- забезпечує інформацією з життя класу та школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки життєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи);

- збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування.

5. Комісія з «Внутрішніх справ»:

- бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

- виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

- слідкує за станом меблів в класі, за чергуванням на уроках;

- слідкує за прибиранням посуду в їдальні;

- слідкує за станом рослин в класній кімнаті;

- слідкує за колонкою «Наші вітання» в класному куточку;

- проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.