Міні-конспект уроку «Об'єднання Німеччини. Об'єднання Італії» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 13. Об'єднання Німеччини. Об'єднання Італії.

Мета: сформувати в учнів уявлення про події, що привели до об'єднання Німеч-
чини та Італії; аналізувати суспільно-політичні течії в національно-визвольній
боротьбі за об'єднання; розглянути причини об'єднання Німеччини та Італії;
визначити етапи й результати боротьби за об'єднання Німеччини та Італії;
охарактеризувати діяльність О. Бісмарка та Дж. Гарібальді; порівняти шляхи
об'єднання Німеччини та Італії; розвивати вміння оцінювати діяльність пред-
ставників різних суспільно-політичних течій у Німеччині та Італії; висловлювати
власну думку щодо впливу діяльності Дж. Гарібальді на італійський національ-
но-визвольний рух (або Отто фон Бісмарка на об'єднання німецьких земель).

Обладнання: підручник, карти світу, Європи, Німеччини, Італії.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: П'ємонт, «Червона тисяча».

Основні дати та події: 1848—1849 рр. — революції в італійських державах, 6 трав-
ня 1860 р. — початок походу «Червоної тисячі» Дж. Гарібальді, 20 вересня
1870 р. — завершення об'єднання Італії.

Історичні постаті: Віктор Еммануїл II, Д. Манзіні, К. Кавур, Д. Гарібальді.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті кордони німецьких
держав та королівства Італії, місця основних битв, події, пов'язані з національ-
но-визвольною боротьбою за об'єднання Італії, тлумачити, співвідносити та за-
стосовувати поняття й терміни; характеризувати життя і діяльність Отто фон
Бісмарка та Джузеппе Гарібальді; аналізувати суспільно-політичні течії в бо-
ротьбі за об'єднання; порівнювати шляхи об'єднання Німеччини та Італії; ви-
значати етапи й результати боротьби за об'єднання Німеччини та Італії; давати
оцінку діяльності представників різних суспільно-політичних течій у Німеччині
та Італії; висловлювати власне судження.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдань підручника. 2. Опитування. 3. Виконання тесто-
вих завдань.

М. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Передумови об'єднання Німеччини. 2. Об'єднання Німеччини. 3. По-
чаток об'єднання Італії. 4. Утворення Італійського королівства. 5. Завер-
шення об'єднання Італії.

Розглянути передумови об'єднання німецьких земель.

Розповісти про особливості боротьби за об'єднання Німеччини, охарак-
теризувати діяльність Отто фон Бісмарка.

Пояснити причини, які привели до об'єднання італійських держав.

Розглянути шлях, який передував утворенню Італійського королів-
ства, звернувши увагу на діяльність Дж. Гарібальді.

Обговорити події, які сприяли завершенню об'єднання Італії.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 11. 2. Виконайте завдання підручника. 3. Твор-
че завдання: напишіть твір за темою: «Серед бійців “Червоної тисячі”».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.