Міні-конспект уроку « Німеччина та Італія» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 10. Німеччина та Італія

Мета: сформувати в учнів уявлення про Німеччину та Італію у першій половині
XIX ст.; аналізувати політику революціонерів у Німеччині та Італії; розглянути
політичний і економічний розвиток Німеччини та Італії у 20—40-х рр. XIX ст.,
наслідки політики Австрійської імперії в Італії; визначати причини й наслідки
революцій в Італії; охарактеризувати постаті Ф. Ліста та Д. Мадзіні; порівняти
розвиток Німеччини та Італії; розвивати в учнів уміння оцінювати діяльність
політиків; висловлювати власну думку щодо впливу іноземного тиску на роз-
виток народів.

Обладнання: підручник, карти світу, Європи, Італії, Німеччини.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: Німецький союз, «епоха Рісорджименто» (Відродження), кар-
бонарії, «Молода Італія».

Основні дати та події: 1820 р. — повстання карбонаріїв у Неаполітанському ко-
ролівстві, 1821 р. — революція в Сардинському королівстві.

Історичні постаті: Ф. Ліст, Д. Мадзіні, В. Джоберті.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті кордони держав на
Апеннінському півострові та кордони Німецького союзу; тлумачити, спів-
відносити та застосовувати поняття й терміни; характеризувати Ф. Ліста та
Д. Мадзіні; порівнювати розвиток Німеччини та Італії; аналізувати політику
революціонерів у Німеччині та Італії; визначати причини й наслідки рево-
люцій в Італії; давати оцінку діяльності політиків; висловлювати власне су-
дження.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдань підручника. 2. Опитування. 3. Виконання тесто-
вих завдань.

IV. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ


Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Німецький союз. Економічний розвиток Німеччини.

2. Боротьба за демократичні реформи та єдність Німеччини.

3. Активізація опозиційного руху в 30—40-х рр. XIX ст. Фрідріх Ліст.

4. Італія після Віденського конгресу.

5. Революції 20—30-х рр. XIX ст.

6. Діяльність поміркованих лібералів наприкінці 30-х — у 40-х рр. XIX ст.

Розглянути політичний та економічний розвиток німецьких земель на
початку XIX ст.

Обговорити причини боротьби за об'єднання німецьких земель та ді-
яльність опозиційних сил у 30—40-х рр. XIX ст., охарактеризувати по-
гляди Фрідріха Ліста.

Роз'яснити політичний устрій в державах, які існували на Апеннін-
ському півострові після Віденського конгресу.

Пояснити причини та перебіг подій під час революцій в Італії
в 20-х рр. XIX ст.

Розглянути діяльність поміркованих лібералів наприкінці 30-х —
у 40-х рр. XIX ст.

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

  1. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 9. 2. Виконайте завдання підручника. 3. Твор-
че завдання: порівняйте політичний і економічний розвиток у німецьких
та італійських державах у першій чверті XIX ст. 4. Випереджальне за-
вдання: підготуйте доповідь про рух декабристів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.