До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
0
7
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Міні-конспект уроку "Країни Центрально-Східної Європи в 1990-х рр. — на початку XXI ст." (Всесвітня історія, 11 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 11 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії (рівень стандарту) для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 11 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., Коломєєць Л. Г., 2019

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №14. Країни Центрально-Східної Європи

в 1990-х рр. — на початку XXI ст.

Мета: сформувати в учнів та учениць уявлення про країни Центрально-Східної Європи на початку XXI ст.; створити умови для розуміння причин громадянської війни в Югославії; проаналізувати становлення демократичних режимів у східноєвропейських країнах; визначати особливості розвитку економіки в державах Центрально-Східної Європи на початку XXI ст.; розглянути становище українців у східноєвропейських країнах на початку XXI ст.; охарактеризувати діяльність східноєвропейських політичних лідерів на початку XXI ст.; порівнювати країни Центрально-Східної Європи на початку XXI ст., висловлювати власну думку щодо різких змін у житті країни.

Обладнання: підручник, атлас, карти світу, Європи.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: трансформація (політична), Югославські війни, або війна в Югославії.

Основні дати та події: 1992 р. — поділ Чехословаччини на Чехію і Словакію.

Історичні постаті: В. Клаус.

Очікувані результати: учні та учениці навчаться: називати дати, пов'язані з те-

мою уроку; показувати на карті східноєвропейські держави початку XXI ст.;

застосовувати й пояснювати на прикладах поняття й терміни; характеризувати діяльність східноєвропейських політичних лідерів початку XXI ст.; аналізувати становлення демократичних режимів у східноєвропейських країнах;

порівнювати країни Центрально-Східної Європи на початку XXI ст., висловлювати власну думку щодо різких змін у житті країни.

Компетентності

Ключові: спілкування державною (і рідною в разі відмінності) мовами (розпізнавати мовні засоби впливу); ініціативність і підприємливість (планувати, організовувати, реалізовувати індивідуальні або командні проекти (зокрема дослідницько-пошукового характеру), представляти їх результати); обізнаність та самовираження у сфері культури (використовувати мистецькі артефакти для пізнання минулого, осмислювати твори мистецтва в історич ному контексті).

Предметні: хронологічна (уміння учнів та учениць орієнтуватися в історичному часі); інформаційна (самостійно інтерпретувати зміст історичних джерел); про сторова (користуючись картою, пояснювати причини й наслідки історичних подій, процесів вітчизняної та всесвітньої історії, основні тенденції розвитку міжнародних відносин); логічна (визначати зовнішні й внутрішні причини подій в Югославії на початку XXI ст.); аксіологічна (розглянути вплив особистості на історичні процеси на прикладі А. Мілошевича).

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ВСТУПНЕ СЛОВО

Пояснити тему уроку, його план, мету та завдання, форми роботи.

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка виконання завдань підручника (§ 11). 2. Опитування. 3. Ви-

конання тестових завдань.

IV. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

►► Вивчення нового матеріалу за планом

1. Польща.

2. Угорщина.

3. Болгарія.

4. Румунія.

5. Чехословаччина.

6. Югославія.

Розглянути становлення демократичної Польщі.

Обсудити причини змін політичних партій, які перебували при владі в Угорщині.

Охарактеризувати розвиток демократичної Болгарії.

Пояснити причини вступу Румунії до НАТО та ЄС.

Обговорити причини поділу Чехословаччини на Чехію і Словакію.

Показати наслідки громадянської війни в Югославії.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника ( ). 2. Робота з візуальними джерелами (ілюстрації підручника). 3. Робота з картою атласу.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових помилках.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал підручника (§12) та виконати завдання до нього ( ).

2. Творче завдання: порівняти громадянську війну в Югославії та будь-яку іншу (за власними критеріями).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.