Міні-конспект уроку «Франція. Бельгійська революція» (Всесвітня історія, 9 клас)

Опис документу:
Базові матеріали до кожного уроку всесвітньої історії в 9 класі. Складено відповідно до нової навчальної програми із курсу всесвітньої історії для закладів загальної середньої освіти, затвердженої Міністерством освіти і науки України, з урахуванням особливостей структури підручника зі всесвітньої історії для 9 класу (автори О. В. Гісем, О. О. Мартинюк). Для вчителів та вчительок історії. © Охредько О. Е., 2017

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 9. Франція. Бельгійська революція

Мета: сформувати в учнів уявлення про Францію у першій половині XIX ст.; ана-
лізувати політику республіканців і монархістів у Франції; розглянути політич-
ний розвиток Франції у 20—40-х рр. XIX ст., наслідки революції в Бельгії; ви-
значати причини й наслідки Липневої революції, характер і суть Липневої
монархії,; охарактеризувати постать Луї Філіппа; порівняти розвиток Фран-
ції в різні часи; розвивати в учнів уміння оцінювати діяльність політиків; ви-
словлювати власну думку щодо впливу національного гноблення на розви-
ток народів.

Обладнання: підручник, карти світу, Європи, Франції, Нідерландів.

Тип уроку: комбінований.

Поняття та назви: конституційна Хартія, реставрація, конфедерація, сейм.

Основні дати та події: 27—29 липня 1830 р. — Липнева революція, 1830 р. —
конституційна Хартія, революція в Бельгії.

Історичні постаті: Людовік XVIII, Карл X, Луї Філіпп Орлеанський.

Очікувані результати: учні навчаться: показувати на карті кордони Франції, Ні-
дерландів та Бельгії; тлумачити, співвідносити та застосовувати поняття й тер-
міни; характеризувати діяльність Луї Філіппа; порівняти розвиток Франції в різ-
ні часи, аналізувати політику республіканців і монархістів у Франції; визначати
причини й наслідки Липневої революції, характер і суть Липневої монархії,
причини Бельгійської революції; давати оцінку діяльності політиків; вислов-
лювати власне судження.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  2. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Пояснити тему уроку, його план, мету, завдання, форми роботи.

  1. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдань підручника. 2. Опитування. 3. Виконання тесто-
вих завдань.

IV. ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поставити перед класом проблемне запитання.

Вивчення нового матеріалу за планом

1. Політичне й суспільне життя Франції в 1815—1830 рр. 2. Липне-
ва революція 1830 р. Липнева монархія у Франції. 3. Економічний роз-
виток Франції. 4. Бельгійська революція 1830 р.

Розглянути період другої реставрації Бурбонів та діяльність королів.

Обговорити причини Липневої революції, Розглянути перебіг револю-
ції та її наслідки, порівнюючи Хартії 1814 та 1830 рр.

Пояснити причини економічного піднесення та занепаду французької
економіки.

Пояснити причини і перебіг подій під час Бельгійської революції та
виникнення Бельгійської монархії.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань підручника. 2. Робота з візуальними джерела-
ми (ілюстрації підручника). 3. Робота з історичною картою.

VI ПІДСУМКИ УРОКУ

Вибірково перевірити виконання завдань, зупинитися на типових по-
милках. Підсумовуючи урок, повернутися до проблемного запитання.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацюйте матеріал § 8. 2. Виконайте завдання підручника.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.