Методична розробка «Особливості використання методу ситуативного аналізу на прикладі вивчення теми « Національно – визвольна війна українського народу середини XVIIстоліття проти Речі Посполитої»
Перед вчителями історії в сучасних умовах визначаються нові складні завдання: вивід системи освіти на новий рівень, удосконалення підходів в методиці освіти, розширення арсеналу методичних прийомів ,
активізація самостійної діяльності учнів, і ,не просто засвоєння певного об’єму інформації,а формування вміння пошуку,критичного осмислення і практичного використання необхідної інформації, формування ціннісних орієнтирів у дітей.
Учні повинні не тільки володіти матеріалом а й вміти аналізувати,відслідковувати причинно - наслідкові зв’язки,вміти порівнювати, узагальнювати, знаходити зв'язок з сьогоденням, і критично підходити до оцінки історичних процесів і явищ. На уроках історії учні повинні вчитися формувати і грамотно висловлювати свої думки
В зв’язку з цим виникає потреба посилення інформатизації навчального процесу,використання нових форм і методів роботи по засвоєнню учнями історичного матеріалу, будуючи педагогічний процес на підвищенні рівня активної самостійної діяльності учнів .
Для здійснення роботи над визначеними завданнями доцільно використання методів інтерактивного навчання. Інтерактивні методи це один з видів проблемного навчання,побудований на діалозі учасників навчального процесу.