Методпікнік"Від успішного керівника - до успішного учня"у Поздимирському НВК

Опис документу:
Для вас,заступники директорів з НВР, готова програма та усі матеріали методичного засідання,під час якого будете розвивати критичне мислення,опановувати практично новими компетентностями,розвивати творчий потенціал,а також цікаво відпочинете.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1

Програма та матеріали семінару заступників директорів

Радехівського району у Поздимирському НВК

Методпікнік «Від успішного керівника – до успішного учня»

(з досвіду роботи Михалюк Емілії Теофілівни,19.11.2019)

Завуч( Емілія Михалюк) (1 слайд)

Ми раді вітати вас у Поздимирському НВК. Пропоную розпочати нашу роботу із знайомства. Називаємо кожен своє ім`я і рису характеру на першу букву імені. Добре?Почну із себе.Я, Емілія – енергійна.( Кожен учасник семінару представляє себе)Дякую усім і пояснюю,що таку вправу можна проводити вчителю на уроці,змінюючи завдання.Наприклад,на уроці української мови,вивчаючи частини мови пропоную:назвіть іменники назви неістот,які починаються першою літерою вашого імені чи прізвища і т.д.)

Сьогоднішня зустріч пройде за нашими правилами.Тому прошу усіх

( Слайди на кожне правило)

-Бути щирими і відвертими співрозмовниками.(2 слайд)

-Налаштувати себе на творчу атмосферу(3 слайд)

-Відчути радість і максимум задоволення (4 слайд)

-Впіймати хоч краплину нового (5 слайд)

-Почуватися вільними(6 слайд)

Завуч.Підходять вам наші правила?Добре.

Тоді я запрошую свою колегу,вчителя фізики Софію Василівну Гук.

Гук С.В.(7слайд)Я хочу презентувати вам проєкт,який назвала «Коло відносин»,його можна використовувати на будь – якому уроці і мету підбирати,яка вам потрібна. Сьогодні – це програма нашого методичного семінару,бо все у школі залежить від того,які взаємовідносини між керівництвом , вчителями і учнями.А якщо ви були уважні,то зразу скажете ,чи всі ланки я назвала.Отож,можете мені підказати або у вас є ще час подумати.

(знайомить із колом відносин)

Завуч. Дякую Софії Василівні. (8слайд)Щоб продовжити нашу роботу, пропоную позбудись усім того,що непотрібне,зайве,що заважає інколи нам у житті і в роботі. Отож,я викину у кошик для сміття гординю.Запишіть і ви на білий листочок і озвучте те, чого хочете позбутися.Можна і не оголошувати.

Дякуємо і пропонуємо взяти собі за цей сміливий вчинокок приз

у торбинці ( солодке печиво - горішок і грибок)

2

ЗАВУЧ. (Надає слово завідувачу районним методичним кабінетом

відділу освіти Ганні Романівні Шліхті)

Ганна Романівна .Перед вами на столах лежать стікери –листочки і яблука. Візьміть кожен один і запишіть свої очікування,щоб ви сьогодні хотіли дізнатися на нашому семінарі,чого чекаєте від сьогоднішньої зустрічі. Почепіть на дерево.

Завуч. Щоб ми більше дізналися про школи,з яких ви приїхали,назвіть ,будь ласка,сильні і слабкі сторони вашого навчального закладу. Знову почну із себе. Сильною стороною нашого НВК я вважаю - згуртований, креативний колектив. Слабка сторона – застаріла і недостатня матеріальна база навчальних кабінетів.

А у вас?

Завуч.(9 слайд)Шановні колеги! Як у лікаря немає універсального засобу від усіх хвороб, у вчителя одного-єдиного методу для всіх учнів, так і в мудрого керівника чи методиста не може бути однієї-єдиної технології чи підходу до всіх учителів.

Методична робота в сучасній школі — це цілісна система взаємопов’язаних заходів, які спрямовані на підвищення фахової майстерності педагогів, їхнього творчого потенціалу.Тому ми і запросили вас сьогодні на методпікнік

«Від успішного керівника до успішного учня»,щоб разом опановувати новими компетентностями.

Завуч. У нашому закладі є прекрасний менеджер,дбайливий господар , розумний керівник - директор Горбай Л.В.,яку я запрошую до слова.

Педагогічна вітрина «Майстерність без меж» (10 слайд)

Директор

Наша школа – це вернісаж особистостей. Тут працюють люди, які Божим велінням наділені розумом, талантом, добротою, людяністю. Але ніщо не возвеличує людину так, як її любов і мудрість.. Наші вчителі у школі не працюють ,а допомагають маленьким іскоркам розгорітися і роблять це не як-небудь, а творчо,бо знають народну мудрість ,яка говорить (читає): у справжнього вчителя уроки не для дітей, а з дітьми. Це вони, справжні вчителі, доторкаючись душі маленької людини, намагаються не поранити, не образити, обережно виростити, допомогти реалізувати себе у житті, ввійти у нього якомога чеснішими, добрішими, впевненішими.

( перегляд відео)

3

(11 слайд) «Шість капелюхів» (Стельмащук Н.З.-

вчитель початкових класів)

Мета: усвідомлення власної системи цінностей.

Н.З.Стельмащук. Усі педагоги розуміють: у школі має бути вчитель, в якого можна черпати знання, як воду з криниці, який вміє дослідити душу дитини і серцем дійти висновку: добро має панувати у школі і ніякої байдужості. На уроках я часто використовую метод шести капелюхів.Але сьогодні ми (спростимо завдання і) використаємо їх,щоб разом з вами визначити найважливіші цінності керівника,вчителя, учня.Для цього виберіть собі один листочок.А тепер поділіться на групи за кольором,який вибрали.(коли пересядуть) Прочитайте завдання,яке записане на листочку.

Завдання: кожна група має листок,на якому записані особистісні риси,які спостерігаємо або хочемо бачити у керівника навчального закладу,вчителя,учня.Але завдання для кожної групи різні. Вони у капелюсі. 1-а група(червоний капелюх) вибирає із усіх цінностей тільки 10 ,які вважає найважливішими.2-а( жовтий)- вибирає тільки 5 цінностей. 3-я(зелений) – три цінності. 4-а(білий) -тільки одну,яку вважають найважливішою. 5-а(чорний капелюх) підкреслює ті риси,які неприпустимі ні керівнику,ні учителю,ні учневі. 6-ий синій капелюх я залишаю собі.Для виконання завдання вам дається 2 хвилини. (кожна група називає ті цінності,що вибрали,підкресліть їх)

Ми всі виконували одне завдання, але отримали різні результати. Це не значить, що завдання виконане неправильно, це значить, що ми виявили свій індивідуальний підхід, свою творчість, виконуючи його. Життя кожної людини індивідуальне, як і її характер.Тому маємо допомогти розвивати індивідуальність.Керівник – учителю,вчитель – дитині,щоб кожен розумів,що має свободу вибору і знав, як робити цей вибір.

Чи однаково впливає ідеальна учительська інструкція на кожну дитину? Звичайно,що ні. Головне,щоб ніхто не втратив гідності,А ще знайте:найголовніша цінність – це життя.

4

Релаксація «У творчій лабораторії»(12 слайд)

(звучить ніжна музика)

Завуч.Ми всі вже втомилися. Тож здійснимо перерву. Закрийте,будь ласка,очі. Уявімо,що сидимо в осінньому парку,ніщо нас не хвилює,ніхто не заважає.На душі легко.приємно.Легенький вітерець гойдає сухі листочки,що повільно лягають на землю.Ось один листочок влігся на мою долоню… (звучить ніжна мелодія М.Скорика)

(заходить Л.В.Гук і читає свій вірш «Осінь у кожного своя»)

Завуч.Думаю,що ви вже знайомі із нашою вчителькою – поетесею Л.Гук. Але хай краще вона сама відкриє вам секрет своєї поетичної творчості.

Леся Гук(розповідає про свої поетичні надбання)

V.Майстер – клас . Кубик Блума. (13 слайд)

Г.В.Садловська(вчитель початкових класів). Відпочили? Тоді попрацюємо.Ви вже зрозуміли,що у руках в мене кубик Блума.

За модифікованою таксономією Блума, компетенція передбачає процеси запам’ятовування, розуміння, застосування. А компетентність — аналізу, оцінювання, створення. Розуміння цих термінів допомагає учителю зорієнтуватися при визначенні уроку, чи є він компетентнісним. (Розповідає про практичне використання кубика на різних уроках у 4 класі)

Цікаво? Тож запрошую усіх на майстер – клас,(роздає заготовки кубика,пояснює,як його виготовити)

(Міні –лекція на слайді)

Чим доросліша людина , тим більше знижується рівень її творчих можливостей. За дослідженнями Торранса діти до 5 років дають 90% оригінальних відповідей, до 7 років – уже -20%, дорослі до 2 %.

5

Завуч.(14 слайд) А тепер зустріч – сюрприз.

VI.Сьогодні у нас Валентина Матяшук-зав. кафедри освітньої політики Львівського ОІППО (виступ про гуманну педагогіку)

Завуч. (15 слайд)Дуже довго я особисто співпрацювала із методистом відділу освіти Ганною Романівною,Прислухалася до розумних

рекомендацій,підказок,порад.А тому запрошую сьогодні підвести підсумок нашої зустрічі.

виступ Г.Р.Шліхти,яка

запрошує до «Народної платформи – займи позицію»

Перед учасниками три таблички з написами:

«За»

«Проти»

«Власна думка »

Прошу усіх учасників вибрати позицію стосовно твердження(на слайді 16) «Тільки щоденною креативністю і прикладом особистого життя керівник може спонукати вчителя до творчості…»

(вибір не коментуємо)

-Чи збулися очікування. Ваші думки.

(Зачитуємо деякі з дошки)

Завуч.Дякуємо за співпрацю,за ваші думки,

за вашу мудрість.Дякую усьому колективу за допомогу і підтримку…

(Читаю слова не слайді 17)

Пам`ятайте: який би не був ваш вік -

відкривайте нові захоплення,

прищеплюйте здорові звички

збирайтеся частіше на будь - якому пікніку .

А ще хочу нагадати:

Радісно йдіть на роботу – тричі радісно повертайтеся додому.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
5
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!